سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

کارنامه ترم یک

1396/11/3 15:29
386 بازدید
اشتراک گذاری

دختر که داشته باشی،
خیال می کشاندت به بعد از ظهر گرم روز تابستانی
که گوشواره های میوه ای از گیلاس های به هم چسبیده
به گوش انداخته اید
همان هایی که هر که بیاویزدشان از شادی لبریز می شود
و خنده ی از ته دل امانش را می برد.

سلام و صد تا سلام گرم به روی همچون ماه دخترکم خوبی انشالله عزیز دلم .پریروز که از مدرسه اومدی خونه گفتی مامان فردا ساعت ده بیا مدرسه کارنامه هامون رو میدن منم گفتم باشه چشم فردا میام کارنامه ات رو میگیرم ولی قول نمیدم سر ساعت ده بیام ولی میام حتما تا کارنامه ات رو بگیرم خلاصه اینکه دیروز صبح اول یک کم خرید داشتم رفتم بیرون اول اونها رو انجام بدم بعدش بیام مدرسه تا کارنامه تو رو بگیرم ولی متاسفانه از اونجایی که از خود پرداز دو روز قبل پول برداشته بودم و کارت بانکیمو یادم رفته بود بگذارم داخل کیف پولم و انداخته بودم داخل ساکم و دیروز موقع بیرون رفتن فقط کیف پولم رو برده بودم  قبل از خرید متوجه شدم که کارتم همرام نیست و پول همراهم هم کمه و به خرید نمیرسه بدونه خرید کردن یکسره اومدم مدرسه شما و همین که از در سالن اومدم تو زنگ تفریح بود و شما دوستت هم از کلاس اومدید بیرون ساعت ده و نیم بود همین که به من رسیدید دوستت گفت سونیا از صبح داره همش گریه میکنه و غر میزنه که مامانم امروز نمیاد کارنامه ام رو بگیره ولی من بهش گفتم غصه نخور مامانت میاد کارنامه ات رو میگیره . منم بهت گفتم مامان جان من که بهت گفتم میام ولی سر ساعت ده نمیام احتمالا دیر تر بیام چون اول جای دیگه کار دارم بعدش میام مدرسه شما .خلاصه اینکه مدیر و معاون اجرایی توی نمازخونه مدرسه داشتن کارنامه ها رو میدادند منم با شما خداحافظی کردم و رفتم نمازخونه کارنامه ات رو بگیرم که مدیرتون کلی ازت تعریف کردو گفت سه هفته پیش که بربودنتون جشنواره آب یک سری سوال پرسیده بوند و هرکسی بلد بود رفته بود بالا روی سن و جواب داده بود و به پاسخ های صحیح یک کارت هدیه سی هزارتومنی جایزه داده بودند و یکی از کسانی که رفته بود بالا و پاسخ صحیح داده بود در باه اینکه آب لوله کشی که ما مصرف می کنیم رو بگید چطوری و از کجا میاد که شما رفته بودی و جواب داده بودی و مدیرتون میگفت خیلی کامل و جامع و زیبا پاسخ دادی به طوری که میگفتند معاون اجرایی آموزش و پرورش که از استان اومده بودند میگفتند تا به حال پاسخی به این کامل و جامعی در موردآب نشنیده بودم و این کوچولو خیلی زیبا و کامل به این سوال جواب دادند .خلاصه اینکه مدیرتون از دایره لغاتت گسترده شما گفت و ازم پرسید که شما کتاب زیاد میخونی که انقدر دایره لغاتت گسترده هست و منم گفتم که من از دوران جنینی برای سونیا جان کتاب میخوندم و ایشون خیلی به کتاب خوندن علاقه دارند الان خودش نزدیک دویست جلد کتاب داره و به جز اون هم تقریبا هر کتبی که به کتاب خونه میاد و مناسب سن ایشون هست رو براش میارم خونه و سونیا میخونه.  ومدیرتون  بهم گفت بهتون تبریک میگم بابت داشتن همچین دختری و خیلی ازت راضی بود و من هم از ایشون تشکر کردم بابت زحماتی که برای شما و بقیه دانش آموزان میکشند من بعد از گرفتن کارنامه شما برگشتم خونه و کارنامه شما رو گذاشتم و کارت بانکیمو از ساکم برداشتم رفتم دنبال خرید ها بعد هم خریدامو بردم خونه گذاشتم رفتم سرکار و شب که از سرکار برگشتم شما اومدی کارنامه ات رو آوردی و میگی مامان خیلی خوشحالی من همه درسهام رو خیلی خوب گرفتم میگم بله که خوشحالم و شما میگی پس کو جایزه ات اگر خوشحالی ؟و تا آخر شب که بخوابیم صد باری گفتی فردا برو برام جایزه بخر و منم گفتم چشم اما امروز  صبح وقت نکردم برم برات جایزه بخرم و سعی میکنم شب موقع برگشت از سر کار برم برات یک چیزی بخرم تا خوشحال بشی نازنینم. به امید موفقیتهای روز افزون .خوب دختر گلم تا پست بعد در پناه حق باشی .بای بای

1396/11/3

پسندها (1)

نظرات (0)