سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

روز دختر 1397

1397/4/24 16:03
1,358 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو ببین، وحشی چشمان توأم دختر خوب
 که چنین بی سر و سامان توأم دختر خوب
 خوشترین خاطره در خلوت خونین خیال
 خواب لبخند و پری خوان توأم دختر خوب!
روزت مبارک

 

 

ای نور دل زهرا یا حضرت معصومه
وی بانوی بی همتا یا حضرت معصومه
تو تالی زهرایی چون زینب کبرایی
ای مظهر خوبی ها یا حضرت معصومه
میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر مبارک

سلام و صد تا سلام گرم توي اين روزهاي فوق العاده گرم  به روي همچون ماهت دخترکم عزيز دلم امسال روز دختر مقارن شده با بيست چهارم تيرماه توي خونه ما دو روز پشت سرهم شادي و جشن و کادو رد و بدل ميشه امروز روز ميلاد حضرت معصومه و روز دختر که روز جشن و کادو گيرونه سونيا خانمه و فردا بيست و پنجم تيرماه هم دهمين سالگرد ازدواج من و بابا هست. روزت مبارک دخترکم انشالله که ساليان سال اين روز رو بهت تبريک بگم حتي اگر بزرگ بشي و مامان بشي خودت يا حتي مامان بزرگ بازم واسه من دخترمي و اين روز قشنگ رو بهت تبريک ميگم نازنيم انشالله هروز دنيا دلت شاد باشه و لبت خندون هروز برات روز جشن باشه و کادو گرفتن هميشه دل خوش باشي و خنده از لبهات محو نشه گل زيباي مامان . ديشب وقتي فهميدي روز دختره با کلي غرولند و گلايه اومدي بهم گفتي پس کادوي من کوش مگه فردا روز من نيست پس کادوي روز دخترت کجاست و من شرمنده روي ماهت شدم چون ديروز وقت نشد برم برات کادو تهيه کنم و انشالله امروز غروب بعد از اينکه از سرکار برگشتم انشالله ميرم برات کادو ميگيرم تصميم دارم برات يه پيراهن خوشگل بخرم انشالله ساعت هشت که از سرکار برگردم ميرم اول کادوي شما رو ميخرم بعدش ميام خونه تا يه سورپرايز اساسي بشي البته شيريني هم سر راه ميگيرم تا خوشحالي و ذوق کردنت رو با تمام وجودم حس کنم عشق کوچولوي من مامان فداي دخترک قشنگش بشه الهي که ديروز کلي از دستم ناراحت شد و غصه خوردي که کادويي برات نخريدم انشالله امروز برات جبران ميکنم نازنين مه جبينم خوب فعلا خدا نگهدارت باشه تا بعد دخترک برگ گلم .بای بای

1397/4/24

پسندها (6)

نظرات (5)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
24 تیر 97 17:35
خداوند لبخند زد و از لبخند او دختر آفریده شد. لبخند زیبای خداوند روزت مبارک.جشنگلجشنگلجشن
❤مامان سونیا❤
پاسخ
خيلي ممنون اين روز زيبا بر همه مبارک باشه
عمه فروغعمه فروغ
24 تیر 97 17:54
روز گل دخترتون مبارکمحبت
سالگرد ازدواجتون هم مبارک...شاد باشین در کنار همبغل
❤مامان سونیا❤
پاسخ
خيلي ممنونم از محبتتون  همچنين شما شاد باشيد و دلشاد
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
24 تیر 97 18:31
گل
❤مامان سونیا❤
پاسخ
روز دختر بر پانياي گل هم مبارک باشه
مامان صدرامامان صدرا
24 تیر 97 20:09
روزت مبارک خوشگلم❤❤❤
❤مامان سونیا❤
پاسخ
خيلي ممنون خاله جون
مامانمامان
24 تیر 97 20:53
روزت مبارک گل زیبا
❤مامان سونیا❤
پاسخ
خيلي ممنون و متشکرم