سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 28 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

93 ماه

1396/10/9 18:17
299 بازدید
اشتراک گذاری

ﺁﺳــﻤــﺎﻥ ﺭﺍ ﻣـــــﺮﺧــﺺ ﻣﯽ ﮐـﻨـﻢ
ﺩﯾﮕﺮ ﺑﻪ ﻫــــــــــــﻭﺍ ﻫﻢ ﻧــﯿﺎﺯﯼ ﻧﺪﺍﺭﻡ
ﺗـــــــــــــــﻮ ﺧــــﻮﺩت ﺭﺍ ﻣﺜـــﻞ ﺁﺳـﻤـــﺎﻥ،
ﻣﺜـــﻞ ﻫــــﻮﺍ، ﻣﺜـــﻞ ﻧـــــﻮﺭ ﭘﻬﻦ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯼ ﺭﻭﯼ ﻫﻤﻪ ﻟــﺤــﻈﻪ ﻫﺎﯾﻢ…

سلام و صد تا سلام به روی زیباتر از ماهت دخترک خوبی مامان جان این روزها خیلی سرم شلوغه و اصلا وقت نکردم بیام برات بنویسم آخه من دوباره هوس کردم درس بخونم و دارم خودمو آماده میکنم برای ارشد به همین خاطر وقتم پر شده تا وقت خالیم گیرم میاد که توی تلگرامم و وب شما متاسفانه رها شده مونده ببخشید دیگه مامان میدونم همش توجیه ولی بازم شما بزرگواری کن و به روم نیار که دیگه تنبل شدم و نمیایم اینجا بنویسم برات .اما از درس مدرسه که همه چی عالی هست و معلمت خیلی ازت راضیه و میگی همیه چی خوبه وتنها مشکلی که شما داری این هست که توی دندونه گذاشتن از کارت کم میگذاری و همیشه دندونه هات کمه و هر بار معلمت بهت تذکر میده تا چند روز خوبی اما باز چند روز که گذشت بی خیال میشی و بازم همون مشکل پا برجاست اما خدا رو شکر مشکل دیگه ای نداری ولی یک مسئله جدید هست که چند هفته ای هست که باهاش مواجه شدیم این هست که شما سرزنگ هنر نقاشی نمیکشی و هر بار که ازت میپرسم چرا میگی بچه ها همه نقاشیهاشون قشنگه مال من یکی زشته به همین خاطر من دیگه نقاشی سر کلاس نمیکشم و روزهایی که هنر دارید اصلا با خودت مداد رنگی نمیبری مدرسه تا بهونه داشته باشی برای نکشیدن نقاشی متاسفانه هنوز بعد از این مسائل مدرسه نیومدم تا با معلمت صحبت کنم به ببینم ایشون راهنمایی یا راه حلی برای من دارند یا نه تا این مشکل هم به درستی حل بشه و باقی نمونه .خوب دخترکم وقت من کمه و باید برم خیلی ببخشید عزیزم حرف آخر 93 ماهگیت مبارک باشه انشالله 93 ساله بشی دختر نازنیم تا بعد در پناه حق بای بای

1396/10/9

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)