سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

ای بوی هرچه گل

1392/6/16 18:11
880 بازدید
اشتراک گذاری

 

بانویم معصومه علیهاالسلام
میلادت، نور به چشم‏ها می‏پاشد و سرور به دل‏ها
و رایحه بهشتی‏ ات، مشام دل را با عطر خوش حضور می‏نوازد میلادت مبارک

 

 

 

 

دختر گلم

بوی بهار می شنوم از صدای تو

نازکتر از گل است گل ِ گونه های تو

ای در طنین نبض تو آهنگ قلب من

ای بوی هر چه گل نفس آشنای تو

ای صورت تو آیه و آیینه خدا

حقا که هیچ نقص ندارد خدای تو

صد کهکشان ستاره و هفت آسمان حریر

آورده ام که فرش کنم زیر پای تو

رنگین کمانی از نخ باران تنیده ام

تا تاب هفت رنگ ببندم برای تو

چیزی عزیزتر ز تمام دلم نبود

ای پاره ی دلم،  که بریزم به پای تو

امروز تکیه گاه تو آغوش گرم من

فردا عصای خستگی ام شانه های تو

در خاک هم دلم به هوای تو می تپد

چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

همبازیان خواب تو خیل فرشتگان

آواز آسمانیشان لای لای تو

بگذار با تو عالم خود را عوض کنم:

یک لحظه تو به جای من و من به جای تو

این حال و عالمی که تو داری،  برای من

دار و ندار و جان و دل من برای تو

 

 

 

دختران فرشتگانی هستند از آسمان

برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان

 

 

 

 

دختر ، خاطرات شاد و خوشی گذشته

لحظات شاد حال

و امید آینده است

 

 

 

 

 

عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری
و به تمام خواسته های زندگیت برسی
عرض تبریک به بهترین دختر دنیا
روز دختر مبارک

 

 

پی نوشت

شعر ای بوی هرچه گل از مرحوم دکتر قیصر امین پور در وصف دخترش

16/6/1392 روز دختر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مامان آروین (مریم)
16 شهریور 92 8:58
روز دختر بر نازترین دختر دنیا مبارک
مامان آرشيدا قند عسل
16 شهریور 92 9:29
میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت / میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید/میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید روز دختر بر تو سونياي عزيزم مبارک
خاله الهام
16 شهریور 92 9:38
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . . .
mamanebaran
16 شهریور 92 11:09
دختر نازنینممممممممممممممم روزت مبارک ، فرشته نازم روزت مبارک ، زیباترین خلقت هستی روزت مبارک
نسیم-مامان آرتین
16 شهریور 92 11:23
عزیز دلم روزت مبارک
مامان آوا
16 شهریور 92 11:50
همه آن موجودات پاک و الهی که وجودشان مایه حیات بشر است . . . روز دختر بر سونیای ناز مبارک
مامان موژان جون
16 شهریور 92 11:51
خداوند لبخند زد دختر آفریده شد! لبخند خدا روزت مبارک روز دخترای گل مبارک
خاله بهاره
16 شهریور 92 12:06
دختر نازم روزت مبارک میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت / میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید/میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید سونیای خوشگلم روزت مبارک
آیسان مامان ماهان
16 شهریور 92 12:39
تولد حضرت معصومه سلام الله علیه و روز دختر به گل دخملمون و مامان خانوم مهربون مبارک
مامان هدیه
16 شهریور 92 13:04
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان این روز بر دختران نازمون و مادران امروز مبارک . . . سونیای گلمو میبوسم
مامان مهنا
16 شهریور 92 13:14
روز دختر بر دخترت و خودت ک دختر مامانتی مبارک
مامان عسل
16 شهریور 92 14:05
روزت مبارک سونیا جونم
مامان تارا و باربد
16 شهریور 92 14:07
روز دخمر نازنینت مبارک دوست عزیزم
خواهرفرناز
16 شهریور 92 14:51
ممنون از اینکه بهمون تبریک گفتیم ماهم این روز فرخنده را خدمت دختر گل شماتبریک میگیم
مامان مهسا
16 شهریور 92 15:03
روز دختر مبارک امیدوارم مثل حنا با مسولیت مثه کزت صبور مثه ممول مهربون مثه جودی شاد و سر زنده و مثل سیندرلا خوشبخت باشی !
مامان مهرو جون
16 شهریور 92 16:19
روزت مبارک دختر قشنگم صد سال به این سالها
مامان فافا
16 شهریور 92 16:47
سونیای عزیزم روزت مبارک
مامان تارا
16 شهریور 92 18:49
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری و به تمام خواسته های زندگیت برسی عرض تبریک به بهترین دختر دنیا سونیا خانومم روز دختر مبارک!
مامی یلدا و سروش
16 شهریور 92 22:52
سونیای خوشگلم روز فرشته های پاک رو بهت تبریک میگم عزیزم
مامی یلدا و سروش
16 شهریور 92 22:52
خصوصی داری گلم
آرشیدا
16 شهریور 92 23:22
سلام زیباترین دختر دنیا روزت مبارک اینا هم از طرف آرشیدا به شما
مامان مهدیس و ملیسا
17 شهریور 92 0:21
روزت مبارک دختر گلللللللل فدات شم ایشالا زیر سایه مادر پدر خوبت بزرگ شی
الهه مامان یسنا
17 شهریور 92 2:19
روزت مبارک لبخند زیبای خدا
❤دو نیمه قلبم❤
17 شهریور 92 12:38
سونیا جان روزت مبارک
مامان مبينا
17 شهریور 92 13:40
ميلاد كريمه ي اهل بيت و آغاز دهه ي كرامت بر شما مبارك
مامان مبينا
17 شهریور 92 13:41
سونيا جونم روزت مبارك عزيزم.
مامان مبينا
17 شهریور 92 13:42
خاله بيا بهم سر بزن
مامان پارسا
17 شهریور 92 16:58
دختر گلم روزت مبارک
مامان عبدالرحمن واویس
17 شهریور 92 18:05
سونیا جونم روزت مبارک خانومی
تاطي جون
17 شهریور 92 21:01
سلام خاله خوبين سونياجون خوبه خاله به كلبه منم سربزن منتظرتما
سحر مامان یلدا
18 شهریور 92 1:50
روزت مبارک نازنین دختر
آیسان مامان ماهان
18 شهریور 92 8:52
سلام مامی سونیا جونم خوبی عزیزم گل دخملی خوبه این بوسها سر صبحی با دهان و دندون شسته است هاااااااااااااااااااااا
آیسان مامان ماهان
18 شهریور 92 8:53
ای نمیری مامان سونیا چقد سر صبحی ذوق کردم،بیشترم به این خاطره که خودم ی گیر میدم به غلط املایی این و اون
آیسان مامان ماهان
18 شهریور 92 8:55
تقصیر من نیست که عاخه،،این پدر و مادر خدا بیامرزم نکه منو عقده ای کردن،، زمان ما کی این همه پارک بردنا و تفریح بود عاخه پ من عغده هامو کجا و سر کی خالی کنم
آیسان مامان ماهان
18 شهریور 92 8:57
آره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ حق باتوه ولی زیبا از اونجایی شروع شد که نگه داشتن تا منم سوار شم اگه میزاشتن میرفتن من چقد و چند کیلومتر باید پیاده روی میکردم
آیسان مامان ماهان
18 شهریور 92 9:22
مامان سونیا جونم ،مییییییییییییییییییییسی گلم رفتم اصلاح کردم،،چقدم به خودم خندیدم
مرجان مامان آران
18 شهریور 92 10:02
روزت مبارک عزیزممممممممممم


ممنونم خاله جون مهربون این روز بر باران گل و شما که دختر مادرتون و دختر دیروز هستید هم مبارک باشه
خاله الهام
18 شهریور 92 19:24
همين جوري دلم هواي شيرين زبوني هاي سونيا جونو كرد
اومدم ببينم تازه چه خبر؟؟


مرسی خاله جون مهربون به چشم به زودی از شیرین زبونیهای گل دختر مینویسم براتون
مامان مهنا
19 شهریور 92 0:23
ممنون عزیزکم
مامان مهسا
20 شهریور 92 9:51
سلام خاله جون امروز میخوام عکسای شمالو بذارم اماده شدند حتما سر بزنید


به چشم میاییم پیشتون
مامان مهسا
20 شهریور 92 9:51
مامان مهنا
20 شهریور 92 12:37
عزیز دلم لینک شدی


شما هم با افتخار لینک شدی عزیزم
مامان آرشيدا قند عسل
20 شهریور 92 12:41



قربون دست گلم برم من