سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

یادمان باشد که

1392/3/22 8:43
661 بازدید
اشتراک گذاری

یادمان باشد که: او که زیر سایه دیگری راه می‌رود، خودش سایه‌ای ندارد.

یادمان باشد که: هر روز باید تمرین کرد دل کندن از زندگی را.

یادمان باشد که: آنها که دوستشان می‌دارم می‌توانند دوستم نداشته باشند.

یادمان باشد که: لزومی ندارد همانقدر که تو برای من عزیزی، من هم برایت عزیز باشم.

یادمان باشد که: دلخوشی‌ها هیچکدام ماندگار نیستند.

یادمان باشد که: به تمامی ناامید نمی‌شوی اگر تمام امیدت را به چیزی نبسته باشی.

یادمان باشد که: با یک نگاه هم ممکن است دل‌های نازک بشکنند.

یادمان باشد که: همیشه چند قدم آخر است که سخت‌ترین قسمت راه است.

یادمان باشد که: امید، خوشبختانه از دست دادنی نیست.

یادمان باشد که: اندک است تنهایی من در مقایسه با تنهایی خورشید.

یادمان باشد که: باورهایم شاید دروغ باشند.

یادمان باشد که: دست به کاری نزنم که نتوانم آنرا برای دیگران تعریف کنم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

بهاره
22 خرداد 92 10:57
دستتون درد نکنه خیلی جالب بود
مامان موژان جون
22 خرداد 92 11:11
ای خوشا در اسمان اشیان داشتن ای خوشا همچون ماه روی تابان داشتن همچو چشمه پاک اب روان داشتن ای خوشا دیده درره دوست داشتن به ادعونی استجب لکم ایمان داشتن ای خوشادستگیری ز بینوایان داشتن مهر ومحبت به خلق در عیان داشتن ای خوشاهر لحظه هوای یاران داشتن در ره عشق و ایثار رهروان داشتن ای خوشا ازادی ز زندان تن داشتن ای خوشا تنها ز خدا امید درمان داشتن در پناه ایزد و واحد امان داشتن
مامان عبدالرحمن واویس
22 خرداد 92 11:15
مامانی عزیز عالی بوددست گلت دردنکنه
مامان تسنيم سادات
22 خرداد 92 11:55
عالى بود ....
mamanebaran
22 خرداد 92 13:51
عزیزدلمممممممممم خیلی عالی بود و ای کاش تمام این یادمان باشدها در ذهنمان مبحوث می ماندند
مریم بانو
22 خرداد 92 16:49
یادمن باشد هر چه پروانه که می افتد درآب،زود از آب درآرم یادمن باشد کاری نکنم که به قانون زمین بربخورد یاد من باشد تنها هستم ماه بالای سر تنهایی است.. (سلام مامان سونیای عزیزم.عیدتون مبارک.نمی دونم چرا ناخودآگاه نوشتتونو ک خوندم یاد شعر سهراب افتادم و براتون نوشتمش)
مامان هدیه
22 خرداد 92 18:32
سلام دوست جونی زیبا بود همشون و 3بار از هرکدوم خوندم بوووووس
آيسان مامان ماهان
23 خرداد 92 12:15
عالي بود عزيز دلم....سونيا جونم رو ميبوسم
نگاری
23 خرداد 92 14:01
ای کاش همیشخه اینا یادمون بمونه
خاله بهاره
23 خرداد 92 16:35
اپم عزیزم
مامان دخترا
23 خرداد 92 20:13
بسیار آموزنده بود. عاشق این مطالبم.
مامان آوا
23 خرداد 92 23:46
مامان محمد و ساقی
25 خرداد 92 16:00
عالی بود
مامان علی خوشتیپ
26 خرداد 92 14:26
زیبا بود
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 خرداد 92 12:57
عجب تلنگرهایی ... تمرین کردن از دل کندن از زندگی رو خیلی موافقم دلخوشی ها هم ماندگار نیستند ... واقعا جالب بودن ... مـــــــرسی