سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 1 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

89ماهگذشت

1396/6/9 1:00
320 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزيزم، دخترم!

صحرا هياهو است،

چمن زير پر و بال پرستوست،

تبسم بر رخ مردم كند گل،

تماشا كن تبسم هاي او را،

تبسم كن كه خود را گم كند گل...

 

عزيزم، دخترم!

دست طبيعت،

اگر از ابرها گوهر ببارد،

وگر از هر گلش جوشد بهاري،

بهاري از تو زيباتر نيارد....

 

عزيزم، دخترم!

چون خنده ي صبح،

اميدي مي دمد در خنده ي تو،

به چشم خويشتن مي بينم از دور،

بهار دلكش آينده ي تو...

سلام و صد تا سلام به سونیای نازنینم خوبی انشالله بازم یک ماه گذشت و من اومدم برات بنویسم روزهای تعطیل تابستون دارند بدو بدو میرن و شما همچنان فقط مشغول بازی هستی و من دگیر کار و هنوز متاسفانه نتونستم جایی ثبت نامت کنم نمیدونم آخرش چی میشه فقط توکل بر خدا کردم من که به هر دری زدم تخته شد دیگه از آموزش پرورش رفتن و اومدن خسته شدم از پاسکاری و وعده سر خرمن دادنشون ذله شدم نمیدونم باید چه کرد ولی احتمالا باید در انتها برم مدرسه غیر انتفاعی ثبتنامت کنم امیدم به خداست تا خدا چی بخواد .خدایا خودت کمک کن.وحرف آخر دخترم 89 ماهگیت مبارک 89 ساله بشی عزیزکم .تا بعد در پناه حق .بای بای

1396/6/9

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)