سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

پایان کلاس دوم

1396/2/30 12:37
172 بازدید
اشتراک گذاری

در بنفشه زار چشم تو

من زبهترین بهشت ها گذشته ام

من به بهترین بهار ها رسیده ام

تو همزبان بهترین دقایق حیات من

لحظه های هستی من از تو پرشده ست

 

با سلام به روی زیباتر از ماه دخترکم خوبی انشالله جان مادر ببخشید که طبق معمول تنبلم و دیر میام اینجا .

خوب جونم برات بگه  به سلامتی و دل خوش در روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه مقطع دوم دبستان رو هم با موفقیت پشت سر گذاشتی کارنامه ی  مستمری رو که خونه آوردی همه دروس و انظباتت بسیار خوب بود و کارنامه نهایی رو هم که هنوز بهتون ندادن و نمیدونم کی میدند خوب نازنین مه جبینم حالا میتونی توی چهارماه تعطیلی حسابی بازی و شادی کنی و از دوران کودکیت لذت ببری فعلا که تصمیم ندارم به هیچ کلاسی بفرستمت دوست دارم تا هرچقدر که دوست داری باز ی و شادی کنی و بچه گی تا ببینم در روزهای آینده چی میشه و خواست خدا چیست البته خودت دوست داری که به یک موسسه قرآنی که زیادم از خونمون دور نیست بری اما چون من نمتونم ببرم و بیارمت تصمیم جدی ندارم بفرستمت اما شما چون چند تا از دوستانت اونجا میرند و امسال قرآن رو خیلی زیبا و عربی میخوندند دوست داری بر اونجا تا مثل دوستانت روانخوانی قران رو یاد بگیری و همچنین حفظ سورهای کوچک جزئ سی ام رو .منم خیلی دوست دارم به این کلاس ها بری فقط مشکل رفت وآمدت هست انشالله این مشکل هم مرتفع بشه و شما بتونی به آن چیزی که دوست داری برسی. خوب دخترکم به پایان رسوندن مقطع دوم ابتدایی اونم با موفقیت و سربلندی رو بهت تبریک میگم و امیدوارم که در تمامی مراحل زندگی روسفید و سر بلند و موفق باشی و بسیار خوب مهری باشه برای همه عملکردهای خوب زندگیت خوب دیگه من باید برم تا پست بعدی در پناه حق .بای بای

1396/2/30

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)