سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

دوستت دارم

1392/2/2 14:08
1,550 بازدید
اشتراک گذاری

افغانی ………..صدقه تو شونوم!………….!Sadghe to shonom
2- انگلیسی ……………..آی لاو یو!……………………!I love you
3- ایتالیایی …………………تی آمو!……………………..!Ti amo
4- اسپانیایی …………….ته کویرو !………………………!Te quiro
5- آلمانی ………….ایش لیبه دیش!………………!Isch liebe dich
6- آلبانی ……………………..ته دوه!……………………....!Te dua
7- ترکی …………….سنی سویوروم!……………..!Seni seviyurom
8- پرتغالی ………………….او ته آمو!………………….!Eu te amo
9- چینی ………………….وو آی نی!………………………!Wo ai ni
10- چکی …………………میلوجی ته!…………………….!Miluji te
11- روسی ………………یا تبیا لیوبلیو!………………!Ya tebya liub liu
12- ژاپنی ……………………آیشیتریو !………………………!Aishiteru
13- سویدی …………یاگ السکار دای!……………….!Yag Elskar dai
14- صربستانی ……………….ولیم ته!……………………!Volim te
15- عربی …………………..انا بحیبک!……………….!Ana Behibbek
16- فارسی …………….دوست دارم!…………………..!Dooset daram
17- فرانسوی ……………….ژ ت آیمه!…………………….….!Je t aime
18- فیلیپینی ……………..ماهال کیتا!……………………..!Mahal kita
19- کره ای ……………..سارانگ هیو!…………………….!Sarang heyo
20- لهستانی ………………کوهام چو!……………………!Koham chew
21- مجارستانی ……………..سرتلک!…. ……………………..!Szeretlek
22- ویتنامی ……………….آن یه و ام!……………………..!An ye u em
23- یونانی …………………….سغه پو!………………………!Sagha paw
24- یوگسلاوی …………….یا ته وولیم!…………………….!Ya te vol

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان تارا و باربد
2 اردیبهشت 92 15:18
تمام دوستت دارم های دنیا برای فرشته نازنازی و مامانی مهربونش
مامان متین
2 اردیبهشت 92 16:04
خیلی جالب بود
نانا و نینی جون
2 اردیبهشت 92 18:10
سلام

خوبی؟

شمام زنجان زندگی میکنید؟

منم زنجان زندگی میکنم

دوست داشتی بیا باهم دوست بشیم






مامان آوا
2 اردیبهشت 92 18:41
دوست دام قدیمی خودمون :دوست دارم چند بخشه
یه نی نی توو خواب و رویا
2 اردیبهشت 92 21:41
همه دوست داشتن ها تقدیم به سونیا جون
مامان آوا
3 اردیبهشت 92 6:55
خانمی هندیش پس کو؟
علامه كوچولو
3 اردیبهشت 92 8:55
دوستت دارم عزيزم
نانا و نینی جون
3 اردیبهشت 92 11:11
یعنی اینکه جوابت منفیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی جالبه برام برای من دوتا خط زیرش داره
mamanebaran
3 اردیبهشت 92 18:08
مامان مهربون زبان چيني يادت رفت اما اشكال نداره ، من برات مي نويسم 我愛你 اينم به زبان ژاپني 私はあなたを愛して راستي بايد بگم منم اصالتاً زنجاني هستم ، زنجاني ها رو هم خيلي دوست دارم ، سونياي نازنينمو ببوس
مامان محمود
3 اردیبهشت 92 19:51
سلام خانمی ممنون که به ما سرزدید شماهم ماشلا دخمل نازی دارید اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم.سونیا گلی دوست داشتن رو ببوسhttp://yedoneh.niniweblog.com/
نسیم-مامان آرتین
4 اردیبهشت 92 8:55
این به زبان آذری خودمون من سَنه چوخ ایستیرَم
مامان آنی
5 اردیبهشت 92 15:40
چقدر جالب
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
5 اردیبهشت 92 22:02
سونبا جون به زبان کردی : خوش تم گه ره که