سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

86 ماه رفت از آمدنت

1396/3/9 12:49
388 بازدید
اشتراک گذاری

مادر بودن، زیباترین شادی دنیاست

و نمی‌دانی من به خاطر تو

چقدر به اشک‌هایم لبخند زده‌ام !

سلام و صد تا سلام به دختر زیبا رو خوبی انشالله عزیز دلم .

خوب روزهای گرم خرداد ماه هست و تعطیلی مدارس و فقط بازی و بازی و بازی دخترک پرجنب و جوش من یک لحظه آرام و قرار نداری و دائم داری ورجه ورجه و بازی میکنی خدا رو شکر که سال تحصیلی تموم شد و من راحتم از اینکه دائم بخوام تذکر بدم و بهت بگم سونیا بنویس؛ سونیا آخر شب شد و درسات مونده  سونیا هنوز هیچی ننوشتی ساعت از یازده گذشته آخ که درام راحت نفس میکشم و شما حالا که مدرسه نمیری عصرها نمیخوابی و به همین خاطر شبها یازده نشده خوابی و کارت برعکس همه است دیگه کاری بهت ندارم شما هم مشغول بازی خودت هستی البته شلوغ کاری و بریز بپاش و کثیف کاری میکنی به شدت و اصلا گوشت بدهکار حرفهای من نیست و فقط هرکاری دوست داری میکنی فقط میرزی و میپاشی و میشکنی و خرابکاری پشت خرابکاری و هیچ اعتراضی رو هم گوش نمی کنی من گاهی بهت تذکر میدم یا سرت داد میزنم اما بی فایده است و دارم فقط خودم رو خسته میکنم دخترک شلوغ کار. خوب ماه رمضان هم از راه رسیده و این روزهای گرم و روزه داری کمی سخته اما خدا رو شکر که انقدر حال و هوای خوبی به ادم میده و حسهای زیبا رو به ارمغان میاره که سختیشم شیرینه .شما قبل از ماه رمضان گاهی میگفتی امسال میخوام روزه کامل بگیرم و گاهی میگفتی نمی تونم کامل بگیرم کله گنجشکی میگیرم و حالا میبینم که همونشم نمیتونی بگیری اخه من سحر بیدارت نمیکنم چون اگر بیدار بشی دیگه نه خودت میخوابی نه میگذاری ما دیگه بخوابیم به همین خاطر سحر ها صدات نمیزنم و به همین خاطر صبح که بلند میشی صبحانه ات رو میدم بخوری و طبق روال روزهای قبل  هستی و روزه کله گنجشکی هم نمیتونی بگیری امسال که هیچی انشالله از سال بعد باید طوری برنامه ریزی کنم که سحرهای ماه رمضان بیدارت کنم تا هم صواب ببری و هم بتونی چند تایی روزه کله گنجشکی بگیری و یک آمادگی کسب کنی که سال بعد روزه بهت واجب میشه و باید روزه بگیری به امید خدا. خوب دخترکم روزها دارند یکی  یکی و بدو بدو میرن و من روز به روز میرم به سمت پیری و شما داری یک خانم میشی برای خودت و چشم بر هم زدنی  از آمدنت 86 ماه گذشت .86 ماهه شدنت مبارک عزیزکم انشالله که سالیان سال عمری داشته باشی پر از خیر و برکت و درنهایت عاقبت بخیر داشته باشی نازنینم. تا پست بعدی در پناه حق مه جبینم.

1396/3/9

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)