سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

دوستان عزیز دوستون داریم

1392/1/15 17:39
671 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیز نی نی وبلاگی امیدوارم سال جدید رو با خوبی و خوشی شروع کرده باشیدو با خوبی و خوشی هم به پایان برسونید سال گذشته با همه خوبی و خوشی هاش گذشت و توی این سال ما با مامانهای زیادی آشنا شدیم واز تجربیات مفیدشون استفاده کردیم توی شادی و غمشون سعی کردیم در کنارشون باشیم و در عوض شامل الطاف فراوون  دوستان عزیزمون شدیم امیدوارم که بتونیم دوستان خوبی برای هم باقی بمونیم و بتونیم محبتهای بی شمارشون رو جبران کنیم .برای سال نو و تولد سونیای عزیزم از همه کسانی که به وبمون اومدند و تبریک گفتن بسیار ممنون و متشکرم برای اینکه خدایی نکرده اسم کسی رو از قلم نیندازم تا باعث رنجش خاطر دوستان عزیزم بشم از کسی نام نمی برم فقط هدایای مجازی رو که دوستان گلمون برای این مناسبتها برامون فرستادند اینجا میگذارم تا مثل خاطرات سونیا ثبت بشه و همیشه توی خاطرمون حفظ بشه بازم از همه دوستان عزیزمون متشکرم انشاالله بتونیم لطف تون رو جبران کنیم .

 

این هدیه رو به مناسبت سال نو از طرف میناجون و فرشته های خوشگلش محمد و ساقی دریافت کردیم

 

 

این هدیه برای تبریک تولد سونیا جون باز هم از طرف میناجون و فرشته های خوشگلش محمد و ساقی دریافت کردیم

 

 

این کادوی زیبای از طرف مهروجون و مامان گلش

 

 

 این کادوی زیبا از طرف سارجون و پسر گلش علی خوشتیپ

 

 

و این کیک خوشگل از طرف سارجون مامان علی خوشتیپ وآشپزخونه شون

 

 

از همه دوستان عزیزم بازم ممنونم امید وارم بتونیم محبتتون رو جبران کنم

 

 

پ.ن

این کادوی قشنگ  از طرف خواهر فرنازخاتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

خواهر فرناز
15 فروردین 92 17:27
سلام
ما منتظر عکس های تولد سونیا جون هستیم
میشه یه سری هم به ما بزنید
ممنون میشیم



خاله جون متاسفانه هیچ عکس و فیلمی نداریم شرمنده
اما الان میاییم پیشتون به روی چشم
مامان فتانه
15 فروردین 92 19:16
سلام پس عکس های تولدش کو؟


خاله جون متاسفانه هیچ عکس و فیلمی نداریم شرمنده
مامان محمد و ساقی
16 فروردین 92 0:01
سلام عزیزم
ما هم خوشحالیم که با شما دوست هستیم و از تجربیات شما استفاده می کنیم.ماشالله سونیا جون مثل یک گل.خدا حفظش کنه.


ممنونم خاله ماشاالله هزار ماشاالله محمد جان و ساقی جان هم مثل دسته گل میمونند انشاالله که سایه شما سالین سال بر سرشون باشه و موفق و موید باشند
مامان محمد و ساقی
16 فروردین 92 0:02
عزیزم ناقابل بود.کمترین کار.


خواهش میکنم اینکه به یادمون هستید و محبت دارید بهترین کادو برامون بود
مامی
16 فروردین 92 12:02
گرچه دیره اما تولد دخملی مبارک


ممنونم خاله جون
مامان مهرو
16 فروردین 92 12:27
هر چند زمان زیادی آشنام ولی خیلی دوستون دارم امیدوارم دوستیمون ادامه داشته باشه خوشحالم از هدیه هول هولی مهرو خوشتون اومده


مننونم ددوست مهربون و گلم من هم امیدوارم این دوستی پایدارو پا برجا بمونه
مامان تارا
16 فروردین 92 21:22
سلام سال نوتون مبارک باشه ما برگشتیم با اولین پست سال جدید


مرسی خاله سال نو شما هم مبارک باشه الان میاییم پیشتون
مامان نگار
17 فروردین 92 8:00
کاش از تولد سونیا جون هم یه عکس بذارین. دلم برای این ماه دختر تنگ شده از طرف من ببوسینش


خاله جون متاسفانه هیچ عکس و فیلمی نداریم شرمنده
مامان آروین (مریم)
17 فروردین 92 8:35
مبارکش باشه


مرسی خاله
مامان علی خوشتیپ
17 فروردین 92 9:33
سلام عزیزم
خیلی ناقابل بود.ببخش تو اون روز نشد بیام
برای دختر ماه و زیبایی مثل سونیا جون کمترین کار بود
ایشاالله یه روز برای تبریک عروسیش خدمت برسیم.وای چه عروس نازی میشه ها


خواهش ممی کنم عزیزم خیلی از محبتتون ممنونم یک دنیا قابل بود محبتتون و اینکه به یادمون هستید انشاالله خاله جون انشاالله عروسی علی جون
مهتاب (مامان خانمی)
17 فروردین 92 18:20
,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,* ,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0 ,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_ ,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},* ,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0 ,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_ ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ ,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/} ,,,,,,,,{_____________”_______} ~~~~HAPPY BIRTHDAY TO YOU~~~~ تولد فرشته کوچلو نازتون مبارک شرمنده ما مسافرت بودیم دیر رسیدیم ولی براش یک دنیا سلامتی شادی آرزو داریم وهزارتا بوس از راه دور براش میفرستیم
الهام مامان رامیلا
18 فروردین 92 0:05
سلام عزیزم تولدت مبارک عشقم سال نو هم مبارک باشه ببخشید دیر شد ولی اومدم بگم خیلی مبارکها باشه
مامان نگار
18 فروردین 92 14:08
سلام عزیزم تولد سونیا جونممممم مبارک باشه ایشاا.. 1000 ساله بشه خانم خوشگلت. ببخشید من تا امروز نیومده بودم اما 9 فروردین از این به بعد یادم میمونه. بوس بوس بوس راستی مامان سونیا من با اجازت ادت کردم
نرگس مامان باران
18 فروردین 92 18:08
سلام عزیزم سال نو مبارک دخمل من باران مظفری تو مسابقه جشنواره اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبلاگمون بیایید و به لینک مستقیم اتلیه بروید و امتیاز 5 رو بدهید منتظرماااا
مامان ترمه
19 فروردین 92 3:05
عزیزم با اینکه دیر شده اما تولدت رو تبریک میگم پر از عشق و سلامتی بهترین روزها و طولانی ترین عمر رو برات آرزومندم
مامان آرین
21 فروردین 92 11:57
به به چه هدایای زیبایی.دست خاله ها درد نکنه.سونیا جون ببخش من زیاد سلیقه ندارم خاله جونی اما از طرف خودم وآرین کوچولو بهترین ها رو از ایزد منان برای تو فرشته دوست داشتنی آرزومندم.