سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

میهمانی خدا

1392/4/19 8:29
617 بازدید
اشتراک گذاری

 

چه شود ای گل نرگس، با تو دیدار کنم    جان و اهل و هستی ام، بر تو گرفتار کنم

روزه ی هجر تو از پای بینداخت مرا        کی شود با رطب وصل تو افطار کنم . . .

 

شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن


در ماه پر خیر و برکت رمضان برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندیم ...

التماس دعا

  دوستان عزیز سر سفره سحر و افطارتون  به یاد ماهم باشید و ما رو هم از دعای خیرتون مستفیذ بفرمائید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله الهام
19 تیر 92 8:57
سلام عزيزم محتاجيم به دعـــــــــــا سونيا جونم رو هم ببوسيد بهش بگيد با قلب مهربونش براي همه دعا كنه
مامان ماهان
19 تیر 92 10:10
هر وقت که شما امر کنین،،آدرس بده برات پست کنم گلم،،البته هر وقت خواستم بخورم به نیت شمام قربت الله میگم


نوش جانتون گوارای وجودتون
مامان ماهان
19 تیر 92 10:12
استشمام عطر خوشبوی رمضان گوارای وجود پاکتان،،شما هم ما را از دعاهای خیرتان بینصیب نگذارید..التماس دعا


بر شما هم مبارک ملتمس دعای شما هستیم
مامان آرشيدا قند عسل
19 تیر 92 11:25
آمد رمضان هست دعا را اثری دارد دل من شور و نوای دگری ما بنده عاصی و گنهكار توییم ای داور بخشنده بما كن نظری رمضان مبارك. چه دل به دل راه داره پنجره رو باز كردم كه بيام تو وبت ديدم كامنت گذاشتي دوست جوني يه سر ديگه بهمون بزن.
مامان آوا
19 تیر 92 11:46
وزه ، تمرین کلاس زندگی / درس ایثار و خلوص و بندگی روزه ، زنجیر هوا گسستن است / دیو و بت های درون بشکستن است ... فرا رسیدن ماه رمضان بر شما مبارک
مامان عبدالرحمن واویس
20 تیر 92 5:24
عزیزم این ماه بزرگ وپرفضیلت برشما مبارک خوشحال میشم شماهم ازختم قرانی که تووبلاگم برگزارکردم بهره ببرید پس بیایید وبلاگم وجزموردنظرتونوانتخاب کنیدتابه نامتون ثبت بشه
مامان مهرو جون
20 تیر 92 8:12
سلام محتاجیم به دعا ما هم التماس دعا داریم به سونیا جون وقتی دستای کوچولوتو بالا میبری ما رو هم دعا کن
عالمه مامان امیرحسین
20 تیر 92 13:05
التماس دعا
☆ یاسمین ☆
23 تیر 92 17:02
طاعاتتون قبول حق.التماس دعا


ممنوم طاعات شما هم قبول محتاجیم به دعا
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
31 تیر 92 3:15
محتاجیم به دعا خانووومی