سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

ثبت نام با چهار ماه تاخیر

1396/6/28 11:21
257 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند خوب و مهربانم
آغشته به “تو” میشود
روحم ، نفسم ، بند بند وجودم
وقتی در حصار دستانت بوسه باران میشوم . . .

سلام و صد سلام به روی زیبا تر از ماه دخترکم خوبی انشاالله نازنین مه جبینم . دخترکم بلاخره دیروز روز بیست و هفتم شهریور ماه بعد از چهار ماه دوندگی و برو وبیا تونستم مدرسه منطقه خودمون که اسمش هست رسول اکرم و تا بحال تعاریف خیلی زیادی از مدیریت وکادر تدریسش شنیدم ثبت نامت کنم قصه اینکه چطور شد که بلاخره ثبت نامت کردند طولانیه من بطور مختصر برات مینویسم راستش همونطوری که توی پستهای قبل هم برات نوشته بودم من هر بار که به مدرسه مراجعه کردم گفتند جا نداریم و به شرطی دخترتون رو ثبت نام میکنیم که یک نفر از این مدرسه بره و جا باز بشه آموزش پرورش هم رفتم که بعد از کلی دوندگی مسول ثبت نام ابتدایی گفتند من مجوز یک نفر اضافه رو میدم اما باید مدیر مدرسه راضی بشه که ثبت نام کنه و متاسفانه مدیر مدرسه گفت من راضی نمیشم و ثبت نام نمیکنم خلاصه انقدر من آموزش پروش رفتم پیش این معاون و پیش اون معاون  و پیش مسول عملکرد و ارزیابی مدارس و نتیجه نهایی این بود که مدیر باید راضی بشه خلاصه دوشنبه هفته قبل رفتم که حتما مدیر آموزش و پرورش رو ببینم که بازم مثل دفعات قبل گفتند جلسه دارند و وقت نیست و بازم با منشیشون حرف زدم و ایشون هم حرف آخر رو زدند و گفتند حتی مدیر آموزش وپرورش هم نمیتونه یک مدیر رو مجبور کنه که اضافه بر آمارش دانش آموز ثبت نام کنه شما پیش هرکس دیگر هم برید این نتیجه رو میگیرد بجز مدیر مدرسه از دست هیچ کس کاری برنمیاد منم دیدم ای واویلا یک هفته دیگه مدرسه ها باز میشه و دخترک من موند بی مدرسه.مدرسه غیر انتفاعی هم که به هیچ وجه تصمیم ندارم ثبت نامش کنم .این شد که رفتم توی سایت آموزش و پرورش و بخش شکایات یک شکایت نوشتم و بطور مختصر شرح دادم که چهارماه میگذره و فرزند من ثبت نام نشده .با تمام نامیدی چهار شنبه باز رفتم اموزش و پروش اونجا بهم گفتن چرا شکایت کردی و تو بد تر کار رو خراب کردی و شاید کاری از دست ما بر نیاد اما در آخر سر گفتن نگران نباشید انشالله درست میشه وما شکایت رو برای مدرسه فرستادیم تا شنبه پایان وقت اداری وقت دارند جواب شکایت رو بدن .بلاخره شنبه ساعت نزدیک یک ظهر بود که زنگ زدند از آموزش و پرورش و گفتند بیا نامه بهت بدیم برو مدرسه برای ثبت نام .رفتیم نامه رو گرفتیم اما اون ساعت مدرسه باز نبود موند برای یکشنبه که بریم مدرسه برای ثبت نام .یکشنبه صبح ساعت نه و نیم بود که زنگ زدند از مدرسه ما پایه دوم یک نفر رفته و جا باز شده بیایید برای ثبت نام دخترتون (البته پیرو شکایت ما مجبور شده بودند به اینکار امابرای حفظ وجه خودشون بهانه آوردن که یک نفر رفته و جا خالی شده برای دانش آموز شما).رفتیم مدرسه و یک سری مدارک بردیم و میخواستند ثبت نامت کنند که گفتند چون مدرسه قبلی لغو ثبت نام نزده نمیشه الان ثبت نامش کرد .یک فیش داند که چه مدارکی نیاز هست که ببریم براشون برای ثبت نامت از طرفی مدرسه قبلیت بسته بود و کسی نبود که پرونده رو تحویل بده یا اینکه لغو ثبت نامت رو بزن و ثبت نامت موند برای دوشنبه 27 شهریور .هر مدارکی که مدرسه میخواست رو تهیه کردیم و لباس فرم مدرسه  رو هم رفتیم سفارش دادیم و دیروز رفتیم مدرسه قبلی پرونده ات رو گرفتیم آوردیم این مدرسه تحویل دادیم کار ثبت نامت بعد از چهارمامهدوندگی شکر خدا تموم شد و من یک نفس راحتی کشیدم. بلاخره بعد از چهاره ماه استرس و سر درگمی 27 شهریور ماه تکلیفت مشخص شد .خدا را میلیون ها بار شاکرم که این کار به خوبی و خوشی تموم شد و شما توی مدرسه ثبت نام شدی دیگه بقیه اش به عهده شما دختر نازنینه که خوب درس بخونی و ما رو جلوی مدیر و آموزگارای مدرسه سر بلند و مفتخر بکنی به داشتن چنین فرزندی.خوب عزیز دلم به طور مختصر برات یک چیزای نوشتم تا بعد ها بدونی زندگی سر اشیبی و سربالایی های زیادی داره و طعم زندگی هم ترش و هم شیرین و در پایان از خدا میخوام همیشه همراه و یاورت باشه و شیرینی زندگیت رو روز بروز بیشتر کنه از دیروز .یاعلی تا بعد.

1396/6/28

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)