سونیا سونیا 14 سالگیت مبارک

همه زندگی من سونیا

کارنامه دوم دبستان

1397/3/22 9:21
1,529 بازدید
اشتراک گذاری

 

همـــه چـیــز پـــر از خـداسـتــــ؛

درخـــــواستــــ کن . . .

بـــاور کـــن . . .

دریــــافتـــــ کـــن .

سلام عزیزکم برگ گلم سلام و صد تا سلام به روی همچون ماه نازنین مه جبینم.

عزیز دلم سال دوم دبستان به پایان رسید شنبه شب بود که معلمتون پیام دادا که فردا صبح بیایید مدرسه و کارنامه سونیا خانم رو تحویل بگیرد .یک شنیه صبح من سرکار بودم و نمیتونستم برم برا گرفتن کارنامه ات و بطور کلی هم فراموش کرده بودم که امروز باید برم مدرسه و کارنامه ات رو بگیرم ساعت یازده وبیست دقیقه صبح بود که معلمتون زنگ زد بهم و گفت بیا امروز کارنامه سونیا رو بگیر من تا یک ربع به دوازده مدرسه هستم نمیخوام برای فردا بمونه پس همین امروز حتما بیا و کارنامه اش رو بگیر منم که سرکار بودم به معلمتون گفتم من الان سرکارم و امکان اومدن رو ندارم زنگ میزنم به پدرش اگر بتونه ایشون بیاد و کارنامه رو بگیره خلاصه اینکه بعد از قطع تماس معلمت زنگ زدم به بابا و بهش گفتم بلند شو سریع برو مدرسه و کارنامه سونیا خانم رو بگیر شما هم همراه بابا رفته بودی برای گرفتن کارنامه و با هم کارنامه ات رو گرفته بودید ظهر که من از سرکار برگشتم توی کوچه منتظرم بودی و تا از دور منو دیدی بدو بدو آمدی پیشم و گفتی مامان رفتم مدرسه و کارنامه ام رو گرفتم و تا رسیدیم خونه بدو بدو رفتی و کارنامه ات رو آوردی و نشونم دادی و گفتی ببین مامان امسال هم همه درسها رو خیلی خوب گرفتم .کلی هم ذوق کرده بودی. انشالله که همیشه توی همه کارنامه های که دستت میگیری بهترین نمره رو بگیری و کارنامه ات همیشه تو دست راستت باشه و باعث افتخار و سربلندی خودت باشه وما مخصوصا کارنامه اعمالت انشالله همیشه موفق باشی و بتونی سرت و بالا بگیری و با افتخار بگی بهترین بودی و بهترینها نصیبت شده دخترکم عزیز دلم از خدای بزرگ میخوام که نگهدارت باشه و همیشه و همه جا یار و یاورت و همواره کمکت کنه تا بهترین باشی و البته که دختر کوچولوی من همیشه سعی کن که شما هم برای خدای بزرگ جزئ بهترین بندگانش باشی و اون جور بنده ای باشی که خدا دوست داره. بازهم در آخر برات آرزوی موفقیت روز افزون دارم انشالله در پناه حق مادام موفق و موید باشی تا پست بعدی در پناه حق گلگکم.بای بای

1397/3/22

پسندها (11)

نظرات (8)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
22 خرداد 97 10:53
افرین دختر گل. انشالله همیشه موفق باشی.
❤مامان سونیا❤
پاسخ
خیلی ممنونم خاله جون همچنین شما
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
22 خرداد 97 12:13
عزیزمم انشاءالله همیشه موفق باشه راستی ما شما رو دنبال کردیم اگه خواستین دنبال کنین
مامان صدرامامان صدرا
22 خرداد 97 14:35
عزیز دلم موفق باشی👏❤🌹
❤مامان سونیا❤
پاسخ
مرسی خاله جون انشالله گل پس شما هم همیشه و همه موفق باشند
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
22 خرداد 97 18:15
احسنت
انشاألله همیشه همینجوری موفق باشی سونیا خانمتشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق
❤مامان سونیا❤
پاسخ
خیلی متشکر و ممنون همچنین گل پسر شما
عمه فروغعمه فروغ
22 خرداد 97 19:40
همیشه موفق باشی آرام
❤مامان سونیا❤
پاسخ
خیلی ممنونم خاله جون محبت دارید شما
مامانمامان
23 خرداد 97 10:05
موفق باشی
❤مامان سونیا❤
پاسخ
خیلی ممنونم مرسی خاله جون
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
26 خرداد 97 23:40
به به بسلامتیگل
❤مامان سونیا❤
پاسخ
خيلي ممنون خاله جون
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
6 تیر 97 16:10
ممنون دوست عزیزم که راهنماییم کردید! ‌شما دبیر هستید اخه خیلی به جزییات اشاره کردید! ‌یا دخترتون جهشی خونده؟‌ راستش الان مشکل من خود مدرسه ارشیاست. ندیر مدرسه قبول نمی کنه میگه بچه از لحاظ روحی بچه صدمه می بینه!