سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 1 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

پایان پایه دوم دبستان

1397/2/28 12:46
727 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند خوب و مهربانم
آغشته به “تو” میشود
روحم ، نفسم ، بند بند وجودم
وقتی در حصار دستانت بوسه باران میشوم . . .

سلام و صد تا سلام گرم به روی چون ماه دخترکم خوبی انشالله جان مادر .

عزیز دلم بلاخره در روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه کلاس دوم دبستان  هم به انتها رسید و شما تعطیل شدی و دایم توی خونه هستی و حوصله ات سر میره  و همش نق میزنی. نمیدونم چرا همه چی رو تکراری میبین قبلا یک فیلم رو صد بار نگاه میکردی و هر صد بار هم لذت میبردی که داری میبینی الان هر چی فیلم هست رو میگی تکراری هست و قبلا دیدم و میگم بزن تلوزیون شبکه پویا ببین میگی هم برنامه هاش تکراری هست .میگم برو توی حیاط توپ بازی کن میگی همش که نمیشه توپ بازی کرده تکراریه حوصله ام سر میره خلاصه اینکه دایم در حال نق زدنی و همش گله و شکایت از تکراری بودن همه چی داری و با این حساب باید حتما یک برنامه ریزی برات بشه وگر نه چهارماه با نق زدن و کسالت رو نمیشه تحمل کرد تعطیلی شما الان که همزمان با ماه رمضان هم هست و من اصلا حال بیرون رفتن رو ندارم چون نصف روز که سرکارم مابقی هم به کارهای خونه برسم و افطار درست کردن و در کل خودمم توی ماه رمضان خیلی بی حال و حوصله میشم و این هست که شما بیشتر بهت سخت میگذره این روزها نمیدونم برای بعد از ماه رمضان چه کلاسی بفرستمت چون باید هر کلاسی بری خودم ببرمت باید یک جوری برنامه ریزی کنیم که با شیفت کاری من تداخل نداشته باشه و من بتونم ببرمت کلاس خودت که کلاس نقاشی و موسیقی دوست داری نمیدونم تا چی پیش بیاد امیدم به خداست انشالله که بتونیم بهترین تصمیم رو بگیرم و با کمک خدا یک کلاسی بری که برات مفید باشه هم در زمان حال و هم در آینده . خوب دخترکم ببخشید بیشتر از این وقت نوشتن ندارم در پناه حق باشی فعلا خدا نگهدار.بای بای

پسندها (7)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
1 خرداد 97 22:14
موفق باشی عسلم😚😚⚘⚘
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
7 خرداد 97 10:59
موفق باشی. پسر منم امسال کلاس دومی بود.آرام