سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 28 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

چکاپ و وضیعت مدرسه

1396/7/22 17:40
495 بازدید
اشتراک گذاری

کوچک رویایی من
دنیا اگر خودش را بکشد نمیتواند
به عشق من به تو شک کند.
تمام بودنت را حس می کنم…
حاجتی به استخاره نیست
عشق ما… عشق من به تو
عشق تو به من
یک پدیده است…

سلام و هزار تا سلام گرم گرم گرم توی این روزهای نه چندان سر پاییزی به روی همچون ماه دخترک مه جبینم خوبی انشالله جان مادر .

جونم برای دخترکم بگه که هفته گذشته روز دوشنبه عصر ساعت 15 تا 17:30جلسه انجمن اولیا و مربیان بود توی مدرسه تون در این جلسه مدیر در مورد افتخارات مدرسه که دانش آموزان در سال گذشته توی انواع و اقسام مسابقات علمی و هنری و فرهنگی کسب کردند، قوانین و مقرارت مدرسه ،مشکلات مدرسه و دانش آموزان ،خلاصه خیلی چیزهایی که باید برای اولیا روشن میشد صحبت کردند و در پایان هم ابتدا از اعضای انجمن سال قبل تقدیر و تشکر شد و با یک لوح سپاس و یک هدیه ازشون تقدیر شد و بعد از اون هم کاندیداهای جدید امسال معرفی شد ندودرنهایت  رای گیری شد برای امسال .در حین این جلسه مدیرتون گفتند به بچه ها یک سری برگه  میدیم که باید ببرید پیش پزشک تا بچه ها رو چکاپ کنن و ببینن اگر بچه ها مشکلی دارند توی برگه بنویسند تا معلم ورزششون بدونه و بچه هایی که بیماریهای خاصی دارند و نباید فعالیت ورزشی سنگین انجام بدونن چه کسانی هستند و در زنگ ورزش مراقبشون باشند تا یک وقت مشکلی برای دانش آموزان پیش نیاد .شما چهارشنبه که از مدرسه اومدی اون برگه رو بهت داده بودند آوردی و امروز صبح با هم رفتیم دکتر و معاینات لازم رو انجام دادند و برگه رو پر کردند و رفتیم مدرسه .وارد مدرسه که شدیم زنگ ورزشتون بود و دوستانت همه داخل حیاط بودند و معلمتون هم داشت میرفت حیاط که با هم برخورد کردیم و شما رفتی کلاس وسایلت رو گذاشتی و رفتی حیاط منم اون برگه رو به معلمتون دادم و بعدش در مورد اخلاقت توی کلاس سوال کردم که معلمتون خیلی ازت راضی بود و گفتند خیلی خوبه خیلی قشنگ درسها رو جواب میده خیلی کم خجالتیه و اصلا از این لحاظ مشکلی نداره .گفتند هفته اول  کمی شلوغ بودی اما الان بهتری و از لحاظ درس هم گفتند فقط توی املا یک کم دقت داشته باشه همه چی عالیه و دست خطت رو هم گفتند نسبت به بچه های دیگه خیلی خوبه و گفتند در کل عالیه و من ازش راضیم و منم خیلی خوشحال شدم و ازشون تشکر کردم و براشون آرزوی موفقیت کردم .خوب دخترکم اینم مختصری از خاطرات امروز و روزهای گذشته در پناه حق باشی خداوند یارو نگهدارت باشه عزیزدلم.بای بای

1396/7/22

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)