سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 28 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

کارنامه دوم و جهش

1396/3/23 15:59
451 بازدید
اشتراک گذاری

دلایل بودنم را مــــــــرور میکنم هر روز!
هر روز از تعدادشان کــــــــم میشود!
آخرین باری که شمردمشان
تنها یک دلیل برایم مانده بود..!
آنهــــــــــم وجود تو بود فرزند نازنینم !!

سلام به روی ماه دخترک شیرین تر از جانم خوبی انشالله جان دلم انشالله که خوب باشی و سالم و سرخوش .

خوب نازنین مامان کلاس دومم به سلامتی به پایان بردی و دیروز کارنامه هاتون رو دادند . دیروز اصرار داشتی با من به مدرسه بیایی برای گرفتن کارنامه و من چون چند جای دیگه هم کار داشتم گفتم نمیشه و تنهایی رفتم و شمار رو نبردم و خیلی بابت این مسئله ناراحت شدی و امروز ازم پرسیدی مامان مدرسمون نپرسیدن من کجام و چرا منو نبردی ؟ منم گفتم مثلا کی توی مدرسه میخواسته بپرسه؟ شما هم گفتی مدیر و معاونمون دیگه . منم بهت گفتم حالت رو پرسیدن اما اینکه چرا شما رو نبردم رو نپرسیدن چون بردنت لزومی نداشت نیاز بود من برم کارنامه ات رو بگیرم که رفتم و گرفتم.خدا رو شکر همه درسهات خیلی خوب هست .و سال موفقی رو داشتی  انشالله تا پایان تحصیلات همینطور موفق پیش بری فقط مسئله ای که هست اینکه شما یکسال زود رفتی مدرسه و امسال سال دوم رو خوندی ولی کارنامه اول رو گرفتی .و تنها راه چاره این هست که برای جهش از اول به سوم باید اقدام کنیم دیروز معاونتون گفت باید یک تقاضا بنویسم و بدم به مدرسه تا هر زمانی که تست هوش میگیرن از افرادی که میخوان جهش بزنن خبرمون کنن تا بریم برای تست  .از شانس ما سالهای قبل اینطور نبوده و توی خود شهرستان یک آزمون جامع از کل دروس ازت میگرفتن در صورت قبولی کارنامه میدادند و بچه ها میرفتند برای پایه بالا تر اما از امسال باید بریم مرکز استان و یک تست هوش میگیرند که اگر (آی کیوی بالای 200 داشته باشی طبق گفته مدیر مدرسه تون) نمره لازم رو کسب کنی بعدش یک آزمون جامع از دروس اون سالی رو که میخوای جهشی بخونی ازت میگیرند و درصورت آوردن حد نصاب میری پایه بالا تر .شما از نظر ازمون جامع هیچ مشکلی نداری و حتما حد نصاب رو میاری اما میترسم که تست هوش رو نتونی از پسش بربیای چون آی کیوی بالای 200 یعنی نابغه و این در توان هر کسی نیست از طرفی شما هنوز مشکل کم حرفی و خجالتی بودن بیش از حدت سرجاشه و برای دادن تست هوش به مشکل بر میخوریم چون اونجا باید زبون داشته باشی و خوب از پس جواب دادن سوالات بر بیای .خوب من تقاضا رو نوشتم و دادم تا به مدرسه اقدام کنه و معرفیت کنه به استان و انشالله به موقع بهمون خبر بدن بریم برای تست هوش اگر قبول شدی که میری پایه بالا تر وگرنه باید مجدد بفرستمت پایه دوم .و بازم اینجا معزل داریم چون اگر به همون مدرسه بفرستمت که توی روحیه ات صد در صد تاثیر منفی خواهد داشت و خودتم دوست نداری بری و میگی مامان حالا بچه ها فکر میکنن من تنبل بودم دارم دوباره دوم میخونم .با توجه به این موضوع تصمیم گرفتیم ببریمت یک مدرسه دیگه از قضا یک مدرسه هیت امنایی به خونمون نزدیک هست و خیلی هم تعریفش رو شنیدم اما متاسفانه میگه برای پایه دوم اصلا جا نداریم و به هیچ وجه امکان نداره ثبت نامش کنیم و مدارس دیگه هم میگن به منطقه ما نمی خوره آدرستون برید منطقه خودتون میگم منطقه خودمون جانداردند گفتند برو از آموزش و پرورش نامه بیار .رفتم اموزش و پرورش و مشکل رو گفتم که اونها هم گفتند برو یک تقاضا نامه بنویس  و اسم و آدرس فرزندت رو بنویس بیار تا هر وقت یک مدرسه پیدا شد که توی اون پایه جای خالی داشتند خبرتون کنم و این هم معضلی شده برای خودش و ای کاش اصلا زود نمی فرستادمت مدرسه تا امروز با هزار تا مشکل روبرو بشم و روزی هزار بار این ای کاش رو میگم و نمیتونم کاری بکنم و افسوس میخورم که چرا به نق زدنهات گوش دادم تا حالا اینطوری امروز با این همه معزل روبرو بشم کاش اون موقع یک کلاس دیگه ای فرستاده بودمت به جای مدرسه یا ای کاش دو سال پیش دبستانی رفته بودی ولی تمام این ای کاش ها هست و چاره ای نداریم امروز بهت میگم بشین یک کم تست هوش کار کن (چون یک سری کتاب بابا برات گرفته و داری ) تا میریم برای تست هوش قبول بشی و بری کلاس سوم همون مدرسه با دوستان سالهای قبلت و شما هیچ رغبتی نشون ندادی و گفتی من که تست هوش قبول نمیشم اون مدرسه هم نمیخوام برم و آب پاکی رو ریختی روی دستم حالا این منم و هزار فکر که آخرش چی میشه .امیدم به خداست انشالله که خودش همه چی رو درست کنه خوب دخترکم تا پست بعدی در پناه حق باشی خدانگهدارت نازنینم .بای بای

1396/3/23

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانی نازگلا
24 خرداد 96 12:01
راستی خانمی من اشتباه متوجه شدم که شما یه گل پسرم آوردین؟؟؟
مامانیه السای ناز
14 تیر 96 14:56
سلام عزیزم، پستتونو که خوندم کتوجه شدم نظر مدیر مدرسه دخترتون اصلا درست نیست و برای جهشی خوندن بهره هوشی و یا همون IQ 120 کافی هست؛ بهتره خودتون بیشتر پیگیری کنید http://www.asriran.com/ به این پیج سر بزنید. موفق باشید