سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

هفت سالگیت مبارک گل قشنگم

1396/1/9 1:1
345 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                       

 

.امروز با شکوهترین روز هستی است  روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد

و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد

به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی

تولدت مبارک

 

       تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه !
        عشق منی عزیزم نذار دلم بپوسه !

 

خواستم برایت هدیه بگیرم

گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم

برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام

بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم

به فکر فرو رفتم و سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم

که بهترین چیز در زندگیم هست

به ناگه فریاد زدم

که قلبم را می فرستم چون

او خود زیباست، مظهرایستادگیست

سربه زیرو با نجابتست

               

 

9/1/1396

پسندها (2)

نظرات (4)

مامانی نازگلا(آیسانی)
2 اردیبهشت 96 12:22
سلااااااااااام عزیز من.قربونت بشم اولش اینو بگم بخدا بی وفا نشدم وقت کم میارم شدید،نسبت به قبل کارم هزار برابر شده با وجود آیهان جونمم که هیچی دیگه خدایی عین کوالا که به درخت بچسبه اصلا یه لحظه به حال خودم نمیزاره همش روسینم قفلهشما عزیزید و بزرگوار ماهانم خوبه خوشه،سلام داره فدات شم ،اره روز تولد آیهانی بس که شلوغ شیطونه از تخت افتاد دستش در رفت طفلی بچم منم روی ماه تو و ناز دونتو میبوسم عشغی که اینهمه وفاداری
مامانی نازگلا
2 اردیبهشت 96 12:24
سونیای عزیزززززززم تولدت هزاران هزار بار مبارکککک،صد سال به این سالها
مامانی نازگلا(آیسان)
2 اردیبهشت 96 12:26
خوشگل دخترمون 7 سالش تموم شد الهی شکر خدایا عمر با عزت بهش بده..آمیییییین
★مادر بزرگ★
23 اردیبهشت 96 11:21
سلام با تاخیر تولدت را تبریک عرض میکنو وب خوبی دارید استفاده کردیم