سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 1 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

353یا همون 81ماهگی عزیز دلم

1395/10/14 11:28
406 بازدید
اشتراک گذاری

هرچه دلم را خالی میکنم باز پر میشود از تو

چه برکتی دارد دوست داشتنت . . .

سلام و صد تا سلام به روی زیباتر از ماه دخترکم خوبی انشالله نازنین مه جبینم .

باز هم عذر تقصیر بابت تاخیر . دخترکم توی این روزهای سرد زمستون بد جوری سرمون شلوغه یک چند روزی رو درگیر یلدا بودیم باید یک سری خرید میکردیم برای شب یلد و هربار که من بیرون رفتم برای خرید شما هم که عاشق ددر من رو همراهی کردی و هربارم که رفتیم بیرون باید یک چیزی هم برای شما میخریدیم به همین خاطر علاوه برخریدهای یلدایی کلی هم لباس و لوازم و تحریر و کتاب و چیزای دیگه برای شما خریدیم و این خرید ها باعث شادی و ذوق شما فسقل خانم شد .شب یلدا هم چون بابا بزرگ بیمارستان بود ما خونه خودمون بودیم و خونه بابابزرگ نرفتیم و یک دورهمی کوچولوی خانوادگی داشتیم و شما خیلی بهت خوش گذشت و اون شب حسابی بازی و شادی کردی. و اما همون شب یک برف حسابی بارید و فردای اون روز از مدرسه که برگشتی خونه یک برف بازی حسابی راه انداختی و کلی برای خودت بازی کردی و خوش گذروندی . و اما این روزها حسابی مشغول درس و مدرسه هستی و هر روز باید درس بخونی چون معلمتون ازتون سرکلاس میپرسه البته شما تا حالا سرکلاس حرف نمیزدی تازه چند روزی بود که شروع کرده بودی به خوندن از روی درس  و خوشبختانه دیروز معلمتون ازتون سرکلاس درس پرسیده و شما جواب دادی و اینها همه رضایت بخشه و باعث شادی که کم کم داری اون خجالتی بودن و ساکت بودن رو کنار میگذاری و شروع کردی به برقرار کردن ارتباط با بزرگترها البته منم بیکار ننشستم و تازگیها یک مرکز توی شهرمون باز شده که کارشون در مورد اختلالات یادگیری هست ما با هم به اون مرکز رفتیم و با مسولش صحبت کردم و ایشون گفتن تاحالا همچین موردی رو نداشتند ولی میتونند با شما با بازی درمانی کار کنند فقط پروسه درمان زمان بر هست .خوشبختانه شما همون روز با خانم مردای در حد چهار پنج کلمه حرف زدی و این نشونه خوبیه و از محیط اونجا هم خیلی خوشت اومد چون بهت اسباب بازی دادند بازی کردی و با خانم مردای مسول موسسه بازی کردی و با دختر کوچولوی ایشون هم که اونجا بودند دوست شدی و باهم کلی بازی کردید و وقتی از اونجا اومدی بیرون گفتی مامان من این کلاس که منو ثبت نام کردی خیلی دوست دارم و خیلی اینجا خوبه هر روز میخوام برم .فعلا دو روز رفتی و پیشرفتت رضایت بخشه امیدوارم پروسه درمان طولانی نشه و هرچی زودتر این مشکل بر طرف بشه خوب دخترک در پایان 81 ماهه شدنت رو تبریک میگم انشالله 81 ساله بشی دخترنازنینم تا پست بعدی در پناه حق باشی بای بای

9/10/1395

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان و بابایی دخمل بلا
25 دی 95 16:45
سلام دوست گلم خدا دختر ناز و قشنگت رو برات حفظ کنه عزیزم
مامان و بابایی دخمل بلا
27 دی 95 20:10
سلام دوست عزیزم ممنونم از اینکه اومدین پیشمون لینکتون کردم گلم ,,, بازم منتظرتون هستیم