سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 1 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

آذر ماه 95

1395/9/28 12:35
437 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست
مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …

 

سلام و صد تا سلام به دخترزيبا روي مادر خوبي انشالله جان دلم .چه زود بزرگ شدي دختر روزها انگاري مسابقه دو گذاشتند بدو بدو هركدوم ميخواند برند و حتي غباري هم ازگرد پاشون به جا نميمونه و همينطور عمر ما هم در گذر هست و دختر كوچولوي ديروز من الان براي خودش خانمي شده .شما با درس و مدرسه مشغولي و سكوت و حرف نزدنت با معلم همچنان ادامه داره فقط جرقه اي كه زده شده و اميدوارم به نتايج خوبي برسه اين هست كه از هفته گذشته در كلاس از روي درس ميخوني و اينطوري معلمت بلاخره صدات رو شنيده البته هنوز باهاش حرف نميزني و جواب سوال هاش رو نميدي فقط از روي درس ميخوني انشالله همينطور كه اين طلسم شكسته شد طلسم حرف نزدنت هم شكسته بشه .من همچنان پيگير مشاوره بردنت هستم و با پيگيري به اين نتيجه رسيدم كه بايد بري كلينيك روانشناسي مخصوص كودكان و بازي درماني هم برات خيلي مفيد هست و متاسفانه هيچكدوم اينها در شهر ما نيست و بايد بريم جاي ديگه براي اين كار و اين مسئله كار رو سخت ميكنه ازطرفي هواي سرد و راه دور از طرفي كارمن و گرفتن مرخصي از طرفي مدرسه شما و اجبار به غيبت اين وضعيت كمي بغرنج هست اميدوارم اين مشكل به زودي حل بشه و من خيالم راحت بشه و ازسر آسودگي نفسي بكشم انشالله. و اما درس و مشقت خوبه فقط دو تا مشكل داري يكي با نوشتن تكاليف  طبق روال كه باهاش ميونه اي نداري و ازش بدت مياد و يكي هم كند بودنت هست البته كند بودنت به نسبت ابتداي سال خيلي بهتر شده اما هنوز جا داره تا به طور كلي رفع بشه و روي روال باشي مثلا امتحان ماهيانه رياضي آبان ماهت رو 3 تا سوال رو نرسيده بودي بنويسي ولي توي املا و فارسي و علوم مشكلي نداشتي و هميشه زيربرگه هات كلمه خيلي خوب هست رياضي رو هم كمي توش كند هستي ولي در كل گيراييت  خوبه و مشكلي نداري اينكه حرف نميزني مشكل بديه اما از يك لحاظ خوبه چون حرف نميزني در عوض ساكتي و خوب گوش ميكني و هرچي رو معلمتون ميگه ياد ميگيري در كنار درس معلم من هم سعي ميكنيم كليپهاي آموزشي برات از نت دانلود كنم تا ببيني و اطلاعاتت بيشتر بشه در كل دقت كردن و گيرايت خيلي خوبه مثلا وقتي از خونه ميريم بيرون و به فروشگاه هاي مختلف سر ميزنيم هرچي رو ميبيني ميگي مامان ببين اين همون هست كه تلوزيون تبليغ ميكنه و من  گاهي متوجه ميشم كه وقتي تلوزيون ميبينم اصلا به هيچي دقت ندارم و هيچ كدوم از اين چيزايي كه باعث جلب توجه شما ميشه رو من اصلا نديدم و خيلي دقتم كمه و اما شما توي همه چي زبل هستي و از همه چي سر درمياري مثلا يكي دوروزي بعد از انتخابات آمريكا و راي آوردن دونالد ترامپ يك روز توي يكي از كانلهاي خبري تلگرام عكس ترامپ بود كه من داشتم مطالبش رو ميخوندم اومدي گفتي مامان اين عكس ترامپه ؟گفتم بله شما از كجا ميشناسيش گفتي خوب دونالد ترامپه ديگه ميشناسمش .گفتم خوب ميدوني دونالد ترامپ كيه؟ گفتي خوب معلومه ديگه رئيس جمهور آمريكا شده ديگه . ازت پرسيدم رئيس جمهور ايران كيه؟گفتي امام خميني . و اما توي اين روزهاي سرد پاييزي شما داري لحظه شماري ميكني براي شب يلدا و اومدن زمستون و خيلي اين روزهاي ذوق و شوق داري كه زمستون بياد و برف بباره و شما بري برف بازي. البته امسال انقدر هوا سرد هست كه پاييزمون با زمستون فرق زيادي نداره امسال توي خيلي از شهرها و استانها از اول پاييز تا امروز چندين بار برف باريده اما توي شهر ما اولين برف 26 آذر روز جمعه باريد كه ماندگارهم نبود و روي زمين نموند و شما نتونستي برف بازي كني . با ديدن اين برف اشتياقت براي اومدن زمستون و برف بازي بيشتر شده و يكسره داري ذوق ميكني كه شب يلدا نزديكه و داره زمستون مياد و خوشحالي كه پاييز داره تموم ميشه .و اما جمعه علاوه بر باريدن برف كه مايه خوشحاليت شد شب دعوت داشتيم عروسي يكي از همكاران و رفتن به جشن و شادي هم باعث سر زندگي و شوقت شده بود جمعه شب با هم رفتيم عروسي و شما مثل يك خانم از اول تا آخر نشستي و اصلا اذيت نكردي برخلاف جاهاي ديگه كه ميريم جديدا خيلي اذيت ميكني و غر ميزني اما جمعه اصلا اذيت نكردي و خيلي بهت خوش گذشت به من هم همينطور . انشاالله هميشه به جشن و شادي باشي و در حال ذوق و شوق دختركم . خوب نازنينم تا جايي كه حافظه ام ياري كرد يك چيزايي برات نوشتم تا پست بعدي در پناه حق بای بای

1395/9/29

پسندها (1)

نظرات (1)

فرزانه مامان علی اکبر
6 دی 95 7:26
سلام خوشگل خاله ماشالا به این گل دختر مامان سونیا جون ممنون از اینکه به یاد ما بودین. بووووووس برای این مادر و دختر مهربووووون