سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 26 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

79 ماهه شدی دخترک

1395/8/9 9:48
407 بازدید
اشتراک گذاری

ارزش قلب به عشق ، ارزش سخن به صداقت ، ارزش چشم به پاک
ارزش دوست به وفاست ، ولی ارزش تو به اندازه تمام دنیاست . . .

 

سلام و صد تا سلام به روی همچون ماه دختر برگ گلم خوبی انشالله عزیز دلم نازنیم .انشالله که خوب باشی و شاد و سرافراز .

و اما این روزهای پاییزی و مدرسه رفتن و ادامه دادان به شیطنت های سال گذشته بله دخترک شیطون بلا بازم امسال مثل سال گذشته در نوشتن تکالیفت مشکل داری و خیلی من و بابا و خودت رو اذیت میکنی تا چند کلمه ای از درس و مشقت رو بنویسی .از نوشتن بدت میاد یا بهتر بگم متنفری .چند روز قبل توی مدرسه معلمتون جلسه گذاشته بود برای مادران دانش آموزاش تا یک نکاتی رو به ما ها بگه و متاسفانه بیشترین شکایتش کند بودن بیش از حد شما ها توی نوشتن بود به طوری که اون روز من تا اومدم مدرسه تون دوستانت از پشت پنجره من رو دیدند و به شما ومعلمت گفته بودند که من وارد سالن  شدم هنوز چند دقیقه ای نگذشته بود که با ذوق و شوق فراوان اومدی از کلاس بیرون و اومدی پیش من و گفتی مامان بیا معلممون کارت داره منم با ذوق اومدم گفتم الان میخوام از زبان معلمت کلی تعریف بشنو م که دیدم ای وای بر من .میدونی چرا سرکار خانم سونیا خانم ،چون معلمت اول تخته رو بهم نشون داد و گفت ببین اینجا نه تا جمع و تفریق دو رقمی رو نوشتم الان سه ساعت درسی مون گذشته و بعد دفتر ریاضی سرکار علیه رونشون من داد و گفت ببین سونیا خانم یک دونه از اینها روهم توی دفترش ننوشته الان سه ساعت میگم اینا رو بنویسید توی دفترهاتون اما سونیا خانم و خیلی دیگه از دوستانش انگار نه انگار نمینویسن و خیلی کند  هستند. خلاصه چند تایی از مادرها اومدند و جلسه شروع شد ومعلمتون گفت از 17 دانش آموز که من دارم فقط از سه تاشون کاملا راضیم بقیه خیلی کند هستند  خیلی سرکلاس حرف میزنند همش بلند میشن راه میرن یا دارند یه میخورند اونم همش هله هوله نه غذاهای مفید و سالم کلا قوانین کلاس رو رعایت نمیکنند و یکسری راه حل هایی داد و سفارش هایی کرد که ما مادرها انجام بدیم توی خونه از جمله اینکه خودتون مشق و تکالیفتون رو انجام بدید و ما کارهای شما روانجام ندیدم برای انجامت کالیفتون یک زمانی رو مشخص کنیم تا طبق زمانبندی عمل کنید تا شاید یک کم از این کندی شما ها کاسته بشه تا از درسهاتون عقب نمونید .خلاصه از اون روز دارم کمک کم وادارت میکنم تا خودت مشقهات رو بنویسی و من برات از روی کتاب نمی خونم تا شما بنویسی البته این کار تا کاملا مستقل بشی زمان بر هست اما چاره ای نیست و ما داریم کم کم یش میرم مثلا پنجشنبه و جمعه حدود هفتاد درصد تکالیفت رومستقل انجام دادی .و امامشکل دیگه شما خانم خانما مثل همیشه حرف نزدنت با معلم هست و معلمت میگفت من هر کاری میکنم هیچ جوره راه نمیده و هنوز من صداش رو نشنیدم و به هیچ راهی نتونستم ازش حرف بکشم .و اما من دیدم اینطوری نمیشه چون شما روخوانیت خیلی خوبه اما معلمتون نمیبینه(البته معلمت از املات راضی بود و میگفت املای شما خیلی خوبه) ،چون سرکلاس روخوانی نمیکنی ازت خواستم تا یکی از شعرهای کتابتون رو بخونی و وقتی شما خوندی ازت فیلم گرفتم و برای معلمت فرستادم همچنین شما گاهی شعر یا قصه مینویسی یعنی اگر تقویت بشی و پشتوانه لازم رو داشته باشی استعداد نوشتن رو داری منم از یکی از همین داستانهات عکس گرفتم و برای خانم معلمت فرستادم و براشون توضیح دادم که توی ریاضی هم توی جمع و تفریق مشکل خاصی نداری چون تابستون  کلاس رفتی و این درسها رو یاد گرفتی و مشکل عمده شما همون حرف  نزدنت و خجالتی بودنت هست معلمت هم فیلم و قصه رو دیده بود خیلی خوشش اومده بود و ازت تعریف کرده بود و یک سری پیشنهاد و راه کار بهم داد تا باهات کار کنم تا کندبودنت هم برطرف بشه و برای خجالتی بودنت هم گفت حتما باید ببرمت مشاوره انشالله تصمیم دارم همین روزها اقدام کنم و اگر خدا بخواد تا دیر نشده این مشکلت رو هم به صورت ریشه ای حل بکنیم. 

خوب نازنیم این چند کلمه ای اندر احوالات این روزهای شما نازنین بود . در پایان 79 ماهه شدنت رو به شما تبریک میگم انشالله 79 ساله بشی دختر گلم . به خدا بزرگ میسپارمت ایزدمنان پشت و پناهت باشه عزیز دلم .بای بای

1395/8/9

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هنرمند
9 آبان 95 14:13
زمستان "،زمستان است نگاه سردتو بر من زمستان است صدای سرد تو بر من زمستان است بهار چشم تو بر من زمستان است به گرمی دل نمیبندم دلم لبریز از سردیست ...........................سلام و عرض ادب
تبادل لینک
9 آبان 95 15:19
نینجا لینک شما کاربر گرامی را به تبادل لینک سه طرفه دعوت می نماید با تشکر