سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

76ماهگی

1395/5/9 18:09
533 بازدید
اشتراک گذاری

آنقدر که بودن تو را می خواهم ، بودن خودم را نمیخواهم

چقدر زیباست این عشق، محو تو شدن را دوست دارم

سلام و صد تا سلام گرم به روی هم چون ماه نازنین مه جبینم خوبی انشالله جان مادر. عزیزکم بازم یک نهم از راه رسید و یک حس خوشایند رو در وجود مادر زند ه کرد یه حس ناب همراه با هیجان که بر میگرده 76 ماه پیش و یک رو ز نهم و پا به زمین گذاشتن یک فرشته کوچولو ،دخترکم امروز 76 ماهه میشی یا به عبارتی شش سال و چهار ماهه ،کم کم داری مستقل میشی و یک پا خانم دیگه از سفید برفی کوچولوی مامان خبری نیست دخترم دیگه برای خودش خانمی شده ،لحظه های عمرمون دارند مثل برق و باد میگذرند . نهم هر ماه برای من یک تلنگر که دختر کوچولوم دار بزرگ میشه برای خودش خانم میشه و من هنوز مثل روز اول نگران این هستم که آیا مادر خوبیم و وظایف مادری رو دارم دست انجام میدم یا نه و هر روز نگرانم نکنه وقت و بگذره و من نفهمم که کوتاهی ها و اشتباهاتم چی بوده ،دختر گلم همیشه سعی کردم برات مادر خوبی باشم و ازت خواهش میکنم اگر کم و کاستی بوده مامانی رو ببخشی مادر بودن خیلی سخت تر از اونیه که بتونی فکرش رو بکنی انشالله در آینده مادر بشی و لذت مادر شدن رو بچشی و سخت بودنش رو هم خودت تجربه کنی. سونیای نازنیم76 ماهگیت مبارک .دختر نازنیم به خدا میسپارمت و از خدای بزرگ برات عزتو آبرو و عاقبت خیر میخوام.تا پست بعدی خدا نگهدارت باشه عزیز دلم.

دلبندم 

من دلم فقط روی دل تو بند میشود!

1395/5/9

 

پسندها (3)

نظرات (0)