سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

کلاس ریاضی

1395/4/22 18:57
702 بازدید
اشتراک گذاری

مرخصی ندارد

حتی وقت استراحت ندارد

حقوق و مزایا ندارد

بیمه ندارد

ترفیع و پست و مقام ندارد

استعفا یا اخراج شدن ندارد

بازنشستگی و از کار افتادگی هم ندارد

با این حال دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست ، عاشق تو بودن !

 

 

سلام و صد تا سلام گرم به روی ماه دختر نازنیم انشالله که سالم سرزنده و موفق و موید باشی عزیز دلم .

خوب جونم برای سونیای نازنینم بگه از دیرو مدرسه تون براتو کلاس ریاضی گذاشته و اولین جلسه دیروز بود قرار هست هر هفته دو روز از ساعت ده تا یازده بری کلاس .پریشب ساعت نزدیک ده بود که معاون مدرسه تو زنگ زد و گفت فردا صبح کلاس شروع میشه و اولین جلسه است از ساعت ده تا یازده سونیا جان بیان کلاس متاسفانه من اشتباهی متوجه شده بوده و بجای ده تا یازده فکر کردم ده تا دوازده هست خلاصه اینکه دیروز صبح رفتی کلاس و ساعت یازده و بیست دقیقه بود که خانم جعفری(معاون مدرسه تون هستند ) زنگ زد و گفت شما دخترتون رو نمیخواید من با تعجب گفتم چرا مگه اتفاقی افتاده ایشون گفتند که بیست دقیقه است کلاس تموم شده همه بجه ها رفتن و سونیا جان تنها مونده و من فهمیدم که ساعت رو اشتباه متوجه شده بودم خلاصه از ایشون معذرت خواهی کردم خودم که سرکار بودم زنگ زدم خونه عزیز و گفتم یکی بیاد دنبالت بیاردت خونه خلاصه دیروز حسابی خوشحال بودی و همش سر ذوق بودی آخه این چند وقت خیلی حوصله ات سر رفته بود دیروز هم دوستانت رو دیده بودی هم یک سرگرمی پیدا کرده بودی و خیلی خوشحال بودی .خدا رو شکر که یک کوچولو سرگرم میشی تا مدرسه ها باز بشن کمتر حوصله ات سر میره .خوب دختر قشنگ و نازنیم امید وارم که این کلاسها براتون مفید باشه و در آینده شاهد موفقیت های پی در پی دختر نازنینم باشیم .عزیزدلم فعلا به خدا یسپارمت تا بعد در پناه خدای مهربون باشی .بای بای

1395/4/22

پسندها (1)

نظرات (2)

سرويس قاشق و چنگال
22 تیر 95 19:01
خوب بود ممنون از شما
مامان آمیتیس
23 تیر 95 13:23
سلام عزیزم سونیا جون مثل اینکه همسن آمیتیسه ولی مدرسه اونا قبل از اینکه کلاسا شروع بشه واسشون کلاس ریاضی گذاشته چه جالب خدا دختر نازتون رو واستون نگه داره