سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

تیرماه گرم 75 ماهگی

1395/4/13 16:23
678 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم !

وقتی که به تو نگاه میکنم

نمیتونم وجود خدا رو منکر بشم

آخه فقط خدا میتونسته

موجودی رو به زیبایی و حیرت انگیزی تو خلق کرده باشه.

 

سلام و صد تا سلام گرم مثل این روزهای تابستونی به روی هم چون ماه دخترک نازنینم خوبی انشاالله جان مادر

دختر نازنینم بازم یک روز نهم از یک ماه دیگه اومد و خاطره بد نیا اومدن تو برام زنده شد وقتی که یک نهم میاد یعنی بازم دخترم بزرگ تر و بزرگتر شد هر نهم شده یک تلنگر برای من و هر وقت به نهم ی ماه میرسم میبینم دختر نازنینم داره خانم تر و عاقل تر میشه و برای خودش شده یک پا خانم موقر و متین  ذوق میکنم و سر از پا نمیشناسم و شکر خدای مهربون رو به جا میارم که همچین در گرانبهایی رو بهم داد و من رو شایسته مادری دونست آره امروزهم نهم تیرماه اولین ماه تابستون هستیم و نازنین من شد 75 ماهه دختر هفتاد پنج ماهه من در اوج گرما و باوجود این گرما و تقارن ماه مبارک رمضان گرمای هوا بیشتر به جشم میاد روزها گرم و طولانی هستند و شما اوقاتت داره کاملا به بطالت میگذره نه مدرسه و نه هیچ کلاسی نمیری همش توی خونه بیکاری و من چون گرمای زیاد هوا اذیتم میکنه با وجود روزه  داری دیگه توانایی این رو ندارم که هم سر کار برم و هم شما رو ببرم یک کلاسی چیزی و بیارم واقعا در توانم نیست ببخشید نازنین مه جبینم که فعلا نمیتونم برات کاری بکنم این روزها متاسفانه برای شما روزهای خوبی نیستند نه جایی میری و تفریح و سرگرمی داری نه درست غذا میخوری (چون من وبابایی صبحانه و ناهار نمیخوریم)شما هم میلی به غذا نداری و تنهایی غذا نمیخوری روزهات برات کسالت بار شده فقط با تلوزیون و اسباب بازی و تبلت سرت رو گرم میکنم ولی خیلی وقت اضافه  میاریم و شما شاکی میشی از اینکه نمیبرمت کلاس شرمنده هستم دخترم البته دیگه ماه مبارک رمضان رو به اتمام هست و انشالله برای بعد ماه رمضان سعی میکنم یک کلاسی  چیزی بفرستمت تا سرگرم بشی و یه چیزی هم یاد بگیری انشالله خوب عزیز دلم بازم 75 ماهگیت مبارک و به خدا میسپارمت تا پست بعدی.بای بای

1395/4/9

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

قفسه بندي
13 تیر 95 18:18
خوب بود ممنون
مامانی
4 مرداد 95 11:05
سلام به روی ماه مامان خانومی و سونیا گلی ، امیدوارم خوب باشید و اوضاع بر وفق مرادتون باشه ، خانوم خوشگله بسلامتی داری وارد یه محیط بزرگتر میشی و آخ که بچه ها چقدررر زود بزرگ میشن ، امیدوارم همیشه موفق و شاد باشی در کنار مامان مهربونت عزیزم.
محجوب بانو
6 مرداد 95 23:39
انشالله همیشه سلامت باشید