سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 27 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

جشن الفبا و هفتادوچهار ماهگي

1395/3/8 10:29
610 بازدید
اشتراک گذاری

باغ ِ گل کنار ِ چشم های تو بی طراوت است...

 

تو از بس براي من عزيزي!
خودم را فراموش كرده ام...
تو كودكي هاي مني يا كودكي هاي پدرت؟
تو كدام مايي؟
كه انقدردلنشين و دلبرانه اي!
فداي تو تمام لحظه هاي من .

سلام و صد تا سلام گرم به روي زيبا تر از ماه نازنين مه جبينم خوبي انشالله دختر كم بازهم عذر تقصير بابت تاخير .ماماني ديگه خيلي تنبل شده و ني ني وبلاگ ديگه مثل گذشته ها نيست و هيچ حس و حالي نداره خيلي خلوت و بي صدا و بي هيچ شور و هيجاني شده نه كسي سر ميزنه نه حالي ميپرسه و نه كسي نظري ميگذاره به همه اين دلايلي كه گفتم من تنبل دست و دلم به نوشتن نميره تا خاطرات عزيز دلم رو بنويسم تا وقتي بزرگ شد بخونه و لذت ببره .خوب حالا بريم سر اصل مطلب از كجا شروع كنم برات بگم خوب اول بريم سر جشن الفبا و باسواد شدنت و پايان كلاس اول ابتدايي خوب دختركم سونياي نازنيم با اينكه تازه شش سالت تموم شده اما شما كلاس اول ابتدايي رو با موفقيت پشت سر گذاشتي و روز بيست و نهم ارديبهشت ماه كلاس اول ابتدايي رو رسما به اتمام رسوندي متاسفانه مدرسه جشن الفبايي رو كه براتون گرفت از اوليا دعوتي به عمل نيومد و فقط براي بچه ها توي مدرسه يك جشن مختصري گرفته شد و لوح مخصوص رو همون روز 29 ارديبهشت بهتون داند و تعطيل شديد.و اما پايان شش سالگي هست و افتادن دندادن هاي شيري ولي نازگل خانم مامان به جاي اينكه دندانهاي شيريش بيفته انتهاي دهانش دو تا دندون ديگه داره درمياد البته و چطور بگم متاسفانه شما چهارتا دندون خراب داري و همزمان با در اومدن دندونهاي جديدت يكي از دندونهاي خرابت به شدت آبسه كرد و نزديك يك هفته داروي آنتي بيوتيك مصرف كردي و آبسه دندونت بهتر شد اما با داشتن چهارتا دندون خراب چند روز يك بار دندون در ميگيري و  ما از طرفي دلمون ميخواد كه ببريمت دندون پزشكي تا دندونهات رو برات بكشه و از طرفي چون شش سالت شده دلمون نمياد اين كار رو بكنم و اون درد رو تحمل كني و بنظرم صبر كنيم تا دندونات خودشون بيفتن بهتره البته نظر دندون پزشكي هم كه براي آبسه دندونت بردمت هم همين بود گفتند آنتي بيوتيك رو مصرف كن اگر آبسه و درد دندونت خوب شد دندونت رو نكشيم و صبر كنيم تا به روال طبيعي خودش بيفته و دندون جديد جاش دربياد اين هم از مسئله دندون . و اما تابستون شروع شده و شما تمام وقتت داره به بطالت ميگذره دلم ميخواد مجدد بفرستمت كلاس زبان اما شما هر لحظه يك حالي داري گاهي با ذوق و شوق فراوان استقبال ميكني و ميگي دلم ميخواد برم كلاس وگاهي ميگي نه دلم نميخواد تكليف انجام بدم دوست ندارم برم كلاس متاسفانه هيچ تمريني هم نميكني و ميترسم تما اون چيزي رو كه ياد گرفتي رو كاملا فراموش كني اين دو دل بودنت من رو هم مردد كرده كه بفرستمت كلاس يا نه نفرستمت از طرفي شاغل بودن من باعث ميشه تا محدويت زمان داشته باشيم مخصوصا كه كارم شيفتيه و دائم هم اين اين شيفت ها در حال تعويض هست و نميتونم يك برنامه ريزي درست و حسابي داشته باشم تا براي اوقات فراغتت يك برنامه ريزي بكنم تا يك كلاس بري و سرگرم باشي و تو خونه حوصله ات سر نره و هر دم به دقيقه به يك در بزني و كلي هم ضرر بزني هم به خودت هم به ما مثلا همين ديشب ساعت دوازده شب هنرمند بودنت گل كرد و رفتي رنگ گواش آوردي و شروع كردي به نقاشي تا نزديك ساعت يك ديگه خسته شدي رفتي پالتت رو بشوري بگذاري كنار و بري بخوابي كه رفتي توي آشپزخونه و شروع كردي به شستن كه يكدفعه صداي شديد و شكستن يك شي شيشه اي بلند شد هم من خيلي ترسيدم و هم خودت به شدت ترسيدي كه ديدم بله از روي كابينت پارچ رو انداختي زمين و هزار تيكه شد هيچي ديگه بابايي بهت گفت از جات حركت نكن و اومد بغلت كرد بردت گذاشتت توي تختت و سريع خوابيدي و بنده حقير هم تازه ساعت يك رفتم توي آشپزخونه به شيشه جمع كردن و شستشو اين هم حاصل بيكاري شما خانم كوچولو هست  خلاصه اينكه فعلا در حال حاضر كاملا وقتت آزاد هست و همش توي خونه اي .اميدوارم در هر حال هستي موفق و شاد سلامت باشي و بيماري و غم ازت دور باشه دختر گلم.نازنيم در پايان نوشته هام هفتاد و چهار ماه شدنت رو بهت تبريك ميگم اميدوارم هفتاد و چهار ساله بشي البته از خدا طول عمر همراه با عزت و احترام و عاقبت به خيري رو برات ميخوام. خدان هميشه و در همه حال نگهدارت باشه تا پست بعدي خدا حافظ.

1395/3/9

 

پسندها (2)

نظرات (3)

بابا و مامان
9 خرداد 95 20:28
فروشگاه اينترنتي
19 خرداد 95 12:44
به وبه ، خيلي وب قشنگ است سه تا جمله هس که بی برو برگرد تودفترخاطرات هر دهه شصتی میشه پیداش کرد: ۱. نمک در نمکدان شوری ندارد دل من طاقت دوری ندارد! ۲. اگردیدی جوانی بردرختی تکیه کرده بدان عاشق شده است و گریه کرده! ۳. گل سرخ و سفید و ارغوانی فراموشم نکن تامیتوانی!
عاطفـه
25 خرداد 95 12:15
آپمـ(: