سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

آخرین روز بهار

1394/3/31 11:23
827 بازدید
اشتراک گذاری

گفته بودی
شعری برای تو بگویم
چه بگویم؟!
تو خودِ شعری
شاعرت
خداست
و من
خواننده ی پروپاقرصِ مجموعه‌ی چشم‌های تو …

 

سلام و صد تا سلام به روی زیبا تر از ماه دختر نازنینم خوبی انشالله دلبندم بازم عذر تقصیر بابت تاخیر این بار دیگه خیلی دیر اومدم تا برات بنویسم به بزرگواری خودت ببخش عزیز دلم خیلی سعی دارم زود به زود بیام و برات بنویسم اما نمیشه بهر حال این مامانی تنبل شده و از دخترنازنینش طلب بخشش داره .

خوب دختر نازنیم شما یک ماهی هست که با موفقیت و به سلامتی مقطع پیش دبستانی رو تموم کردی و الان بیشتر اوقات رو توی خونه ای حالا یا خونه عزیزجونی یا خودمون ولی دیگه مدرسه نمیری و وقت برای بازی کردن زیاد داری و دائم در حال بازی و جنب و جوشی و این خیلی خوشحالم میکنه چون وقتی مدرسه میرفتی خیلی عذاب وجدان داشتم و حس میکردم یکجورایی کودکی و بازی کردنت رو ازت گرفتیم هرچند توی این مقطع توی مدرسه هم تقریبا بیشتر ساعاتتون با بازی و نقاشی میگذشت اما به هر حالا مجبور بودی یک سری قوانین و ضوابط رو رعایت کنی که الان مجبور نیستی و راحت شدی از دست قوانین دست و پا گیر و شور نشاطی رو که الان داری اون موقع نداشتی .خلاصه اینکه یک ماهه که داری حسابی خوش میگذرونی امیدوارم همیشه روزهات شاد باشه و بروفق مردات بگذره .کلاس زبان رو هم مرتب داری میری ده روزی هست که ترم پنجم رو با موفقیت  تموم کردی واز پس امتحانت که کتبی بود و هم شفاهی خیلی خوب بر اومدی و رفتی ترم ششم چند روزی هست که توی خونه دائم داری از من میخوای که توی خونه باهم زبان کار کنیم یا شما میپرسی من جواب میدم یا من میپرسم شما جواب میدی .فلش کارتهات رو میاری و از من سوال میپرسی و من هم ازشما  و این که حوصله ش رو داری خیلی عالیه فقط تنها چیزی که گاهی نگرانم میکنه اینکه بعضی از کلمات رو اشتباه میگی و هرچی من بهت اصرار میکنم که درستش رو بگی و برات درستش رو میگم شما اصرار داری که تلفظت درسته و مربیتون بهتون اینطوری یاد داده البته فقط دو سه تا کلمه بیشتر نیست اما همین اصرارت بر اشتباه خیلی بده. و چون چند وقتی هست که ساعتهای کلاست با ساعت کار من یکی شده و خودم نمیبرمت کلاس متاسفانه مربیت رو نمیبینم تا اونجا حضوری بخوام تا شما رو از اشتباه دربیاره . متاسفانه کلاس نقاشیت رو سه هفته ای هست که نتوستیم بریم یک هفته که تعطیل بود یک هفته هم که با کلاس زبانت افتاده توی یک روز (در طول سال تحصیلی کلاس زبانت هفته ای دو روز هست و در طول تابستون هفته ای سه روز )یک روز هم که معلمتون روزکلاس رو عوض کرده بود البته به من پیام داده بود اما من دیر پیام رو خوندم و نتونستیم بریم کلاس انشالله این هفته بتونم ببرمت البته سه چهار جلسه دیگه بیشتر از کلاست نمونده و تصمیم هم ندارم دیگه ثبت نامت کنم چون هنوز برات زوده انشالله چند سال دیگه با میل خودت یک رشته خاصی رو انتخاب کنی و ادامه اش بدی البته در صورت تمایل اگر دوست نداشتی که هیچی میریم سراغ ورزش یا مهارتهای دیگه . از بهمن ماه که اومده بودم این کتابخونه هر روز ازم میخواستی یک روز با خودم بیارمت اینجا مخصوصا از وقتی که از مدرسه تعطیل شدی و من هم بهت وعده داده بودم که باشه بعد از کنکور و خلوت شدن کتابخونه خلاصه پنجشنبه که کنکور بود گفت مامان دیگه کنکور تموم شد من رو باید ببری کتابخونه یکشنبه هفته قبل آوردمت کتابخونه خیلی خلوت بود اما چند تا دانشجو بودن که برای امتحانات میخوندن و شما تنهای تنها موندی وسرو صدا هم نمیتونستی بکنی اما با این حال بهت خوش گذشت به همین خاطر خیلی اصرار کردیو چهار شنبه عصرهم همراهم اومدی و بعد از کتابخونه هم ازم قول گرفتی ببرمت پارک چون به کتابخونه خیلی نزدیک چهارشنبه عصر بیشتر بهت خوش گذشت چون دو سه تا از بچه ها که کنکورشون رو داداه بودن اونروز اومده بودن به من سر بزنن و با شما کلی بازی کردن و بدنت پارک و برات خوراکی گرفته بودن و کلی هم توی حیاط کتابخونه باهات بدو بدو بازی کردن و حسابی خسته شدن اما شما هزار ماشالله خسته نمیشدی و همش میخواستی که بدو بدو کنی بعد از تعطیلی کتابخونه هم با هم رفتیم پارک و یک ساعتی رو شما بازی کردی و بعد راهی خونه شدیم توی راه از ذوق یک بند حرف میزدی و بدو بدو میکردی کلی هم از من تشکر کردی و یکبارهم برگشتی بهم گفتی مامان من ازت ممنونم من تقوع(توقع)این همه محبت ازت رو ندارم ممنونم که بهم اینهمه محبت میکنی الهی من فدای اون حرف زدنت بشم نازنین مهربونم . یک روزم برات یک کتاب در مورد حیوانات از کتابخونه آوردم کتاب رو برداشتی و شروع کردی به توضیح دادن و من گفتم آفرین اینها رو از کجا بلدی شما هم دستات رو زدی به کمرت و گفتی معلومه دیگه من اطعالاتم (اطلاعات)خیلی زیاده همه اینها رو میدونم قبلها وقتی کتابی رو برات میاوردم که به سنت نمیخورد میگفتی مامان نمیدونی این کتاب به درد بچه نمیخوره برای چی برای من آوردی ولی الان هرکتابی باشه اصرار داری که من یا بابا  برات بخونیم و توضیح بدیم و خوشبختانه خیلی کامل و واضح مطلب رو میگری و خوشبختانه اطلاعاتت عالیه و دایره لغاتت شاید اندازه یک بچه دوازده سیزده ساله باشه چون خیلی مطالعه داری .خوب دختر نازنیم خیلی نوشتم برات انشالله دوباره بزودی بیام و برات بنویسم تا پست بعدی در پناه حق باشی نازنینم.

 

مـــن بــاکلمـــه هـــا بــازی نمیکنــــــم
مثــــل بعـــــــــــضی ها
وقتــــــــی مینــویســـــــــــــــم
” نفسمــــــــــــــــــــی ”
یعنـــــــــــــی
زنــدگـــــی بــدون تــــــــــــــو
طعـــــم مـــرگـــــ میـــدهـــد !

1394/3/31

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم بانو
1 تیر 94 9:26
سلام به مامان سونیای عزیزم وسونیا خانم گل! ان شالله که همیشه خوب و خوش باشید و خاطرات قشنگ قشنگ بنویسید.ماشالله به سونیا خانم که زبانشو انقد عالی داره جلو میره و انقد هزار ماشالله پیشرفت داشته تقوع و اطعالات هم عاااااااااااالی بود.کلی خندیدم راستی میتونم بدونم شما ساکن چه شهری هستید؟ نمیدونم چرا حدس میزنم قزوین یا زنجان باشید
❤مامان سونیا❤
پاسخ
سلام بانو من فکر کردم میدونستید ساکن زنجانم
ندا احمدی
2 تیر 94 13:53
سلام خدمت شما دوست عزیز وبلاگتون خوبه بد نیست ولی جای کار داره برای بهتر شدن در حد قابل قبولی.. اگر امکانش هست لطف کنید به ما هم سر بزنید و با عنوان "چت روم" ما رو لینک کنید... www.ghasrchat.com با تشکر از شما در تمام مراحل زندگی موفق باشید.
مسئول سایت نی نی عکس
2 تیر 94 14:51
سلام مامان مهربون عکس این جیگرو برای نی نی عکس بفرست تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
مریم بانو
5 تیر 94 9:06
واااااااااای مامان سونیا اومده بودم حال و احوالتونو بپرسم دیوونه ی محیط وب سونیا شدم خیییییییییییییییییییییلی خوشششششششگل شده اینجا
بانو
9 تیر 94 14:34
سری مسابقات عکاسی حس زندگی با موضوع دعوت همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 هزار تومانی مهلت ارسال عکس تا 30 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر:
http://www.banoo.ir/forum/post/5318