سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

جرقه ی اول

1393/3/10 18:20
772 بازدید
اشتراک گذاری

شادی
پروانه ای است
که هر چه تقلا کنی
نمی توانی آن را شکار کنی…
باید آرام باشی
تا روی شانه ات بنشیند
شانه هایت پر از پروانه باد…

 

سلام و صد تا سلام گرم از طرف یه مامان خیلی تنبل به روی زیبای گل دختر قند عسلش خوبی انشالله نازنینم .

خوب گل دختر با توجه به مطلبی که در پست قبلی برات نوشتم یعنی  سر رفتن حوصله من و شما منجر به یک تصمیم جدی برای سرگرم شدن شما شد و من و بابایی تصمیم گرفتیم که شما رو  راهی کلاس آموزشی بکنیم تا دیگه حوصله ات سر نره دو روز پیش بابایی گفت تا یک سری به این موسسه های آموزش زبان بزنم و شرایط ثبت نامشون رو بپرسم  و امروز صبح ساعت نه و نیم من از 118 شماره یکی از این موسسات رو گرفتم و بهشون زنگ زدم تا شرایط رو بپرسم که گفتند همین امروز اولین جلسه راس ساعت یازده شروع میشه منم زنگ زدم به بابایی و شرایط رو و اینکه امروز اولین روز هست رو بهشون گفتم تا ببینم اگر موافق هستند بریم برای ثبت نام شما وقتی به بابایی زنگ زدم گفتند که چند دقیقه بعد به من خبر میدند که چکار کنیم و بعد از ده دقیقه زنگ زدند و و گفتند با یکی از دوستانشون که کارشناسی ارشد زبان دارند  تماس گرفتند و ایشون این موسسه رو تائید کردند و گفتند با متد جدید تدریس میکنند و مربیهای خوبی دارند و  مربیهاش از دوستان دوست بابایی هستند خلاصه که بعد از تماس بابا کارهامون رو کردیم و رفتیم اونجا تا اولین جلسه کلاس رو به موقع برسیم ده دقیقه به یازده بود که رسیدیم و به موقع بود و بچه های دیگه هنوز نرسیده بودند به جز یک پسر کوچولو به نام امیرحسین که همزمان با ما وارد شدند و بعد هم چهار پنج تا دختر کوچولو اومدند و رفتید سرکلاس نشستید و اولین جلسه درستون رو شروع کردید خدا رو شکر زمانی که بردمت سرکلاس گذاشتمت تا آخر کلاس مثل خانم نشستی و وقتی من اومدم بیرون نه اعتراضی کردی و نه گریه و غرولند و وابستگی رو از خودت نشون ندادی و این یعنی  استقلال خانم خوشگلم . بعد از کلاس هم از مربیتون سوال کردم که گفتند شما اصلا سرکلاس هیچ حرفی نزدی و اسمت رو هم به مربی نگفته بودی انشالله که یواش یواش عادت کنی و بتونی با همه چی کنار بیایی. وقتی ازکلاس اومدی بیرون خیلی شاد و خوشحال بودی و حسابی خوشت اومده بود و گفتی که دوست داری هر روز بیای کلاس ولی هرچی ازت سوال کردم چی یاد گرفتی حرفی نزدی فقط ازت پرسیدم سی دی که معلمتون گذاشت تصویری بود یا صوتی که گفتی صوتی بود و تصویر نداشت وقی اومدیم خونه  کتابت رو بازکردی و گفتی تا صفحه 5 خوندیم .سی دی رو هم سریع گذاشتی توی لپ تاپ و به محض اینکه درستون رو که امروز یاد گرفتی بودی تموم شد و به درسهای بعدی رسید گغتی که اینها رو هنوز بهتون درس ندادند و منم گفتم خوب بقیه رو نباید گوش کنی تا وقتی که مربیتون بهتون درس بده اونوقت میتونی اینها رو گوش کنی و با اونها تکرار کنی تا یاد بگیری انشالله که روزهای دیگه هم به خوبی امروز سپری بشه البته با حرف زدن شما سر کلاس و همکاری کردن با مربیتون . خوب دختر گلم امروز روز شنبه و آغاز هفته بود و یک روز شروع خیلی قشنگه برای من و شما انشالله که این مرحله رو با موفقیت پشت سر بگذاری و بتو نی کسب علم و دانش رو داشته باشی .

خوب نازنین من تا پست بعدی در پناه حق باشی عزیزم .

1393/3/10

پسندها (5)

نظرات (11)

مامان فتانه
11 خرداد 93 0:39
انشالله موفق باشی عزیزم...ایلین هم تا یک ترم اصلا با کسی صحبت نمیکرد ولی الان بیا ببین برای تیچرش تمام کارهای روزمره خوشو ما همه رو میگه
❤مامان سونیا❤
پاسخ
ممنونم خاله جون وای راست میگید خیلی امیدوار شدم من فکر میکردم کار با دو سه جلسه حل بشه پس ممکن هست تا یک ترم همینطور ساکت باشه و حرف نزنه وقتی حرف نزنن و جواب ندن چطوری مدرک بهشون میدن که برن ترم بالا تر
مامان نگار
11 خرداد 93 8:29
به به سونیا خانوم خارجی مامانی خیلی تصمیم خوبی گرفتین برای اوقات فراغت سونیا جون چون هم هوشش خیلی بالاست هم سر و زبون داره حیفه که وقتش به بطالت بگذره و فکر می کنم انتخاب کلاس زبان از الان بهترین گزینه می تونست باشه
❤مامان سونیا❤
پاسخ
ممنونم خاله جون شما محبت دارید بله خدا رو شکر خودش که خیلی راضی و خوشحال و احساس استقلال و بزرگ شدن داره امیدوارم که موفق بشه انشالله که شما هم دو سال دیگه نگار خانم خوشگل رو راهی کلاس میکنید و لذت میبرید
مامان نگار
11 خرداد 93 8:30
یه لحظه تصور کردم سونیا کوچولو با چند تا فنچول بچه دیگه سر کلاس درس نشسته اند و درس گوش می دن خیلی برام جالب بود مامانی حتما حتما از دومین جلسه ای که میره کلاس عکس بگیرین تا بزرگ که شد ببینه از گهواره داشته دانش می جوییده!
❤مامان سونیا❤
پاسخ
اره خاله مثل یک خانم از اول تا اخر سر کلاسش نشست یکی دیگه بود از سونیا کوچولو تر بود سه سال و هشت ماهشه و از همه کوچیکتره یکی دیگه هم سنش و بقیه بزرگترن منم باورم نمیشد ولی مثل آدم بزرگا خیلی راحت نشستند سر کلاس کتابهاشون رو از از مربی گرفتند روکش پلاستیکیش رو پاره کردند و یکسری برچسب هست که آخر کتاب هست باید بکنن و ابتدای کتاب روی تصاویر خودش بچسبونن خیلی قشنگ این کار رو با کمک مربی انجام داده بودند من که خیلی خوشم اومد از اولین جلسه انشالله تا بعدا ببینیم چیکار میکنه این فسقل خانم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى 〰〰
11 خرداد 93 15:39
چقدر خوب ... خيلى كار خوبى كردين اينجورى يه كم سرگرم ميشه انشالله موفق باشه
❤مامان سونیا❤
پاسخ
بله همینطوره انشالله که ما رو سر بلند بکنه این دخمل
مامان انیس
12 خرداد 93 12:09
به به به سلامتی چه کار خوبی کردید برای خانوم خوشگله آرزوی موفقیت و سربلندی دارم ببوسش
❤مامان سونیا❤
پاسخ
ممنونم خاله جون انشالله که همه بچه ها موفق و موید باشند
مامانی
12 خرداد 93 13:46
خیلی خوشحال شدم خدا رو شکر امیدوارم خوشش بیاد وحسابی استقبال کنه و ادامه بده
مامان ز✿ـرا
12 خرداد 93 14:16
چه کار خوبی کردی مامانی.اولش همینه،حرفی نمیزنن ولی کم کم راه میفتن.اگر هم تو خونه حرفی نزنن،بجاش تو کلاس،وقتی با بچه های دیگه هستن خوب حرف میزنن.ایشاله که موفق باشه گل دخترمون
❤مامان سونیا❤
پاسخ
انشالله که اینطوری باشه و بعد چند جلسه زبونش باز بشه
مامانی درسا
12 خرداد 93 14:56
ای جون دلم خوش بگذره و چیزای خوبی یاد بگیری دست مامان و بابا درد نکنه ..... موفق باشی
❤مامان سونیا❤
پاسخ
ممنونم خاله جون انشالله همه نی نی ها موفق باشند
مریم بانو
13 خرداد 93 15:20
به به به سلاااااااااااامتی عجب کار خوبی کردین مامان سونیای گلم ولی به نظر من حتمن سونیا رو به یه مرکز استعداد یابی معتبر و خوب هم ببر تا استعداد های دیگه اش رو هم کشف کنی و انشالله به خوبی پرورش بدی من خودم لیسانس زبان دارم و اگه به هر سوالی در زمینه آموزش زبان سونیا برخوردی می تونی باهام درمیون بذاری خوشحال میشم اگه بتونم کمکی کنم از طرف منم به سونیا جون بگو عزیز دل خاله کلاس رفتنت مبارک. انشالله که با همکاری با خانم معلم مهربون ، به خوبی زبان یاد بگیری عزیز با استعداد خاله مریم
❤مامان سونیا❤
پاسخ
سلامت باشید خاله مهریون ممنونم از این همه مهر و محبتتون پیشاپیش ازتون متشکرم خاله جون حتمامزاحمتون میشم و از تجربیاتتون استفاده میکنم بابت تبریکتونم خیلی ممنون
مامانی
13 خرداد 93 15:22
قالب نو مبارک خیلییییییییییییییییی خوشگله
❤مامان سونیا❤
پاسخ
ممنونم خاله جون چشماتون خوشگل میبینه
بابا و مامان
21 خرداد 93 9:08
افرین به سونیا جون که از خودش استقلا نشون داده من مطمئنم با هوشی هم که سونیا جون داره حتما وفق میشه دوستت دارم نازی خانم