سونیا سونیا 14 سالگیت مبارک

همه زندگی من سونیا

عیدی عید فطر

1392/5/17 19:03
632 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد هزار سلام به روی ماهت نازنین مه جبینمفرشته ، قند عسلمقلب خوبی خوشی سلامتی انشالله امیدوارم هرکجا هستی و در هر حالتی دلت شاد باشه و لبت خندونماچ و غم راه خونه ات رو گم بکنه و درد و رنج گمراه بشه و هیچوقت جایی رو که هستی پیدا نکنه چون بزرگترین آرزوی من شادی و سلامتی گل دختر قند عسلمه بغلقلبماچ.خوب جونم برات بگه که این روزها روزهای گرم تابستون هست و امروزآخرین روز از ماه مبارک رمضان و فردا روز عید سعید فطرهستهوراتشویق و شما حسابی منتظری تا عید فطر بشه و مامان دو روز تمام رو توی خونه پیشت بمونه این دو روز که بهت گفتم جمعه عید فطر هست و شنبه هم به خاطر عید من تعطیلم خیلی خوشحالی و همش میپرسی مامان کی عید میشه تعطیل بشی خونه پیش من بمونی .صبح بهت میگم مامانی فردا عیده ومن توی خونه پیشت میمونم میگی آخ جون عیدهورا میخوای منو ببری ددر شربت و شیرینی بخوریم از خود راضینیشخندخیال باطلفکر کردی همه اعیاد مثل نیمه شعبان توی خیابون شربت و شیرینی پخش میکنند.برات توضیح دادم که نیمه شعبان این کار رو میکنند و توی عید فطر از این خبرها نیست و شما یک کوچولو ناراحت شدیدل شکسته ولی باز یادت اومد که من دو روز خونه ام خوشحال شدیلبخند و شربت و شیرینی یادت رفت .

دیشب هم همش میگی مامان فردا که صبح شد من رو ببر بگذار مغازه، مغازه رو باز کنمچشمکاز خود راضی.ازت پرسیدم چی میفروشی توی مغازت میگی آویشن.بعدشم گفتی  مامان من توی مغازه آویشن میفروشم بعد تو میای مغازه من میپرسی آویشن چند تومنه؟ منم میگم هزار تومنه از خود راضی.ازت پرسیدم دیگه چی میفروشی توی مغازت گفتی هیچی فقط آویشن میفروشم هیچی دیگه نمیفروشموقت تمام بستنی هم نمیفروشم که تو بیایی بپرسی چند تومنه ؟ بعد که پرسیدی منم بگم یه میلون (یک میلیون ) تومنه شیطاننیشخندزبان

خوب مامانی الان وقت زیاد حرف زدن رو ندارم فقط بازم اومدن عید سعید فطر رو بهت تبریک میگم و امیدوارم سال دیگه هم خدا بهمون عمری بده و ماه رمضان زنده باشیم و مهمونش بشیم .الان میخواستم این پست رو ارسال کنم که تلفن زنگ زدخورد و یک خبر خیلی خیلی خیلی خوب بهم رسید هوراهوراو حسابی خوشحال شدم خدا عیدی عید فطرمون بهمون داد قلبساعت پنج عصر امروز نی نی خوشگل خاله منیره به دنیا اومدفرشته قرار بود این خوشگل خانممون چند روز دیگه به دنیا بیان ولی امروز قسمتش بود که زمینی بشه و پاهای کوچولوش رو به این زمین خاکی بگذاره و دل همه رو شاد بکنه همین الان به خاله جون زنگ زدم به من زنگ بزنحالشون خوب بود و صدای دخمل نازشم شنیدم که گریه میکرد و شیر میخواست قربون اون صدای نازش بشه خاله الهی دورش بگردم انقدر خوشحال شدم که دیگه نمیدونم چی برات نوشته بودم و دیگه حرفی هم برای ادامه مطلب یادم نمیاد و ار ذوق روی زمین بند نیستم خدای مهربون صد هزار مرتبه شکرت که دخملمون صحیح و سالم به دنیا اومد  اونم توی چنین شب قشنگی و عزیزی خدایا خودت نگهدراش باشه و سالیان سال زیر سایه پدر و مادر ش حفظش کن

 

 

تا پست بعدی در پناه حق باشی عزیز دلم.

 

 

1392/5/17

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (51)

مامان متین و مهبد
17 مرداد 92 22:21
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف ازین بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود عید شما مبارک
مامان آوا
18 مرداد 92 2:28
نی نی کوچولو خوش اومدی
مامان مهرو جون
18 مرداد 92 9:56
سونیا جون هزار تومن؟؟؟ ادرس مغازه رو بده ما هم بیایم خرید
مامان مهرو جون
18 مرداد 92 9:56
راستی عیدتون مبارک
خاله بهاره
18 مرداد 92 15:01
عید صیام آمد و ماه صیام رفت / لطف تمام آمد و فیض تمام رفت شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد / گرد غم گناه ز جان عوام رفت عیدتون مبارک
خاله بهاره
18 مرداد 92 15:02
مریم بانو
18 مرداد 92 17:01
سلام مامان سونیای عزیزم قدم خواهرزاده نازنینتون مبارک باشه خداروشکر که هر دوشون سالم هستن انشالله خدا حفظش کنه راستی چرا سونیا خانم فقط آویشن میفروشه؟؟!! چقدرم گرون فروشه!! بهش بگید قیمتاشو ارزون تر کنه که بریم ازش خرید کنیم آخه بستنی طلا هم 1میلون نیست راستی قالب جدیدتون مبارک خیلی خیلی نااااااااااز و دخترونس
مامان مبينا
18 مرداد 92 21:05
الهي ........چه دختراي نازي . خدا نگهشون داره برات .
مامان مبينا
18 مرداد 92 21:07
مامان سونيا جونم از اونجايي كه من با يه بچه بغل مي نويسم !!!!!!!!!نظرمو اگه اشتباه املايي داره اصلاح كن بعد بزار . به دختر منم سر بزن.......
مامان مبينا
18 مرداد 92 21:08
راستي لينكت كنم ؟؟//
مامان مهسا
19 مرداد 92 10:40
سلام به منم سر بزنید واگه مایلب ودید تبادل لینک کنیم
زهره مامان بارسین
19 مرداد 92 12:28
عیدتون مبارک باشه گلم فقط یه گله دارم ... چرا عکس های سونیا جون رو نمی ذاری ؟
سحر مامان یلدا
19 مرداد 92 12:42
http://yaldaeman.niniweblog.com/سلام گل دختری خوشگلی دارین لینکتون کردم شما هم بکنید به یلدا من هم سری بزنید
مامان عسل
19 مرداد 92 21:13
سلام عزیزم عید شما هم مبارک. ببوس اون جوجه ی خوشگل و شیرین زبونتو
مامان بهراد
20 مرداد 92 9:35
عيدتون مبارك و صدمبارك و هزاران مبارك به خاطر نيني كوچولو كه توي اين روز خوش يمن پاهاي كوچولوشو به زمين گذاشت اميدوارم كه سلامت باشن مادر و پدر و فرزند نازشون
مامانه یلدا
20 مرداد 92 14:05
لینکم نکردیااااا


گریه نداره عزیزم لینکت کردم
بهناز مامی یلدا و سروش
20 مرداد 92 16:24
عیدتون با تاخیر مبارک. امیدوارم که نماز و روزهاتون مورد قبول خداوند باشه. خدا همیشه پشت و پناه این فسقلی خانوم شیرین زبون باشه که اویشن فروش هم هست
عالمه مامان امیرحسین
20 مرداد 92 17:31
عید شما مبارکآپم
خاله بهاره
20 مرداد 92 18:45
عزیزم خصوصی
فرزانه مامان علی اکبر
20 مرداد 92 20:44
سلام عزیز خاله عیدتون مبارک انشالله همیشه سالم و سرحال و خوش باشید خاله جون چرا به ما سر نمیزنی
مامان مهدیس و ملیسا
20 مرداد 92 21:44
عید شما هم با تاخیر مبارک بوده
مامان تسنيم سادات
21 مرداد 92 0:02
سلام عيد فطر رو تبريك مى گم البته ببخشيد با تاخير بفرماييدخصوصى
مامان بهار
21 مرداد 92 8:05
با کمی تاخیر، عید فطر مبارک باشه. ایشالله نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق باشه
مامان آرشيدا قند عسل
21 مرداد 92 8:19
عيد شما هم مبارك اميدوارم تعطيلات حسابي بهتون خوش گذشته باشه . قدم نورسيده خاله منيرجان هم مبارك باشه آويشن؟!!!حالا چرا آويشن بعد فقط هم آويشن بعد شما چه مغازه دار گرونفروشي هستيد بستني يه ميلون نهههههه آقا ما اصلاً بستني دوست نداريم گلم اميدوارم پيش ماماني حسابي بهت خوش گذشته باشه.
آیسان مامان ماهان
21 مرداد 92 9:07
سلام گلم ،جون دلم دارمشون ،الان دارم میخونمشون بعد تائید میکنم باااااااااااشــــــــــه؟؟؟
آیسان مامان ماهان
21 مرداد 92 9:09
ای جون دلم ،دخملمون میخواد آویشن فروش شه


میبینی خاله دختر ما از اینهمه تجارت و نتورک مارکتینگ چسبیده به عطاری و اویشن فروشی از حالا به فکر سلامتیه مردمه بچم قربونش برم من
آیسان مامان ماهان
21 مرداد 92 9:10
سونیا خاله جونم ،یه بهترشو سوا کن از این آویشنا برا من بزار کنار مییام میبرم


ای به چشم خاله جون همش مال شما ناقابله نا قابله شما تشریف بیارید از اینورا و چشم ما رو روشن کنید همه مغازه ما متعلق به شماست خاله جون مهربون
آیسان مامان ماهان
21 مرداد 92 9:10
ای سونیای محتکر گران فروش آخه کجای دنیا بستنی یه میلیون تومنه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااان


آخه بستنی که من بفروشم با مال بقیه فرق داره میگی نه یه میلون بده یکیش رو بخر متوجه تفاوتش با بقیه بستنی ها میشی خاله جون
آیسان مامان ماهان
21 مرداد 92 9:13
به به به مامان سونیا جونم چشم دلتون روشن،،عید شما که حسابی با اومدن خواهرزاده عید شدهتبرییییییییییییییییییییییییییک زیاد خدا حفظش کنه و زیر سایه بابا و ماانش باشه


ممنونم دل شما روشن خانمی ایشالله خان دایی و دایی رو داماد کنی تا برات برادرزاده خوشگل ناز بیارن عمه بشی و از وجود برادرزاده خوشگلت لذت ببری
آیسان مامان ماهان
21 مرداد 92 9:13
سونیا جونم و مامان مهربون ،از طرف من به خاله منیره هم سلام برسونین و تبریک بگین


خیلی ممنونم از محبتتون چشم حتما از جانب شما هم تبریک میگم ممنونم از محبتت گلم
آیسان مامان ماهان
21 مرداد 92 9:26
ای به فدای دخمل عطاری مهربون خوددددددددددددددددددددم،،،


خدا نکنه خاله انشالله 120 سال عمر کنی و سایه ات روی سر ماهان عزیز باشه
آیسان مامان ماهان
21 مرداد 92 11:43
ای خانومی برا چی اینهمه ناراحتی خخخخخخخخخخخخ،،اولا که ایشالله زودی یه فرجی میشه میری میبینیش، نه که این همه وسایل ارتباطی و سیستمهای پیشرفته بلاخره عکسشو برات میفرستن،بعدشم خاله مهربونش عوضش هر وقت بری حسابی برا خودش خانوم شده و برا خاله و دختر خالش چای و غذا درست میکنه میرین میخورین کیف میکنین
مامان محمد ماهان
21 مرداد 92 11:50
سلام از شما خواهش میکنم به سایت زیر برید.میدونم خیلی تلخه ولی برای شاد کردن دل پدر و مادر محمدطاها عزیز و برگردوندش به آغوش گرمشون هر کاری که میتونید انجام بدید.ممنون http://92329.blogfa.com/
مامان موژان
21 مرداد 92 12:36
الهی خاله فدای دوق کردن بشه که دوست داری مامان خونه باشه وب مامانی چند روز ملخصی بگیر پیش دخملی باش ای جانم خاله جونم قربونت برم قدم نو رسیده هم مبارک دخملی نی نی رو هم ببوس هم روی ماهتو میبوسم
مامان مهسا
21 مرداد 92 13:12
مامان موژان جون
21 مرداد 92 14:11
خصوصی داری عزیزم
حسین
21 مرداد 92 14:28
سلام خواهش میکنم به وبلاگ منم بیا و عضو شو شاید مثل من برنده شدی محدودیت سنی هم نداره و جوایز بر اساس سن تعیین میشه من ده سالمه منتظرتم دوست خوبم
آرشیدا
21 مرداد 92 17:33
سلام از شما خواهش میکنم به سایت زیر برید.میدونم خیلی تلخه ولی برای شاد کردن دل پدر و مادر محمدطاها عزیز و برگردوندش به آغوش گرمشون هر کاری که میتونید انجام بدید.ممنون http://92329.blogfa.com/
مامان محمد و ساقی
21 مرداد 92 23:07
سلام عزیزم عیدتون مباررررررررررررک قربون این دخمل قند عسل آویشن فروش یک میلون تومنی تو چقدر عسلی جیگرررررررر
مامان محمد و ساقی
21 مرداد 92 23:07
قدم نو رسیده مبارک باشه
ღ مونا مامان امیرسام ღ
22 مرداد 92 3:09
سلااام دوستم نماز و روزه هاتون قبول عیدتون هم مبارک ابته با تاخیر قدم نورسیده مبارک.نامدار باشه عزیز دل
مامان تارا و باربد
22 مرداد 92 8:01
سلام عزیزم حالتون خوبه طاعات و عباداتتون قبول حق فدای این دخمری شربت و شیرینی خور بامزه من الهی می خواد آویشن بفروشه فقط من که خسته نمیشم از خوندن حرفای بامزه اش عیدیتون هم خوش قدم باشه انشالا زیر سایه حق چه روز مبارکی از طرف من به خواهرتون تبریک بگید سونیا خانم گلو ببوس به جای من
مامان آرین
22 مرداد 92 11:06
سلام عیدتون مبارک البته شرمنده با تاخیر اومدم. وقدم نورسیده هم مبارک باشه انشاالله.زیر سایه پدر مادر سلامت وخوش بزرگ بشه الهی. مامان سونیای عزیزم خاله شدنتون هم مبارک
بي هنر
22 مرداد 92 12:35
خدايا،پروردگارا، همينطوريكه دستور دادي يك ماه چيزي نخوريم تا بفهميم فقرا چي ميكشن. يك ماه هم يه پول حسابي بده خرج كنيم تا بفهميم پولدارا چي ميكشن!!! يا اصلا يكجا توي يك ماه به ما بيچاره ها همسر و فرزند بده تا بفهميم مامان باباهاي اين سايت چي ميكشن! عيد سعيد مبارك.لطفا سر سري،به اين آدرس برين يه سري!!! http://kiarad1392.niniweblog.com
مامان آرشيدا قند عسل
22 مرداد 92 12:59
راستي قالب جديدتون هم مبارك
مامان آنی
22 مرداد 92 13:25
با اینکه دیر شده ولی بازهم عیدتون مبارک
مامان تسنیم سادات
22 مرداد 92 15:02
سلام مامانی خصوصی گذاشتم
مامان موژان
22 مرداد 92 18:55
سلام عزیزم سوال کردی ما مال کجاییم گلستانیم اون جنگل هم اسمش توسکستانه
مامان تارا
22 مرداد 92 19:09
تولد نی نی خاله مبارک باشه
مامان آوينا
23 مرداد 92 11:47
سونيا جونم عيدت مبارك آوينا با عكساي تولد آپه
مامان مهسا
29 مرداد 92 10:42
سلام هروقت میام توی وب سونیا جون دلم باز میشه چون کلی مطلب زیبا دارهممنون از سلیقه ی زیبا تون


مرسی نظر محبت شماست مهربونم