سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

نیمه شعبان 92

1392/4/4 8:48
1,108 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام گرم به روی ماه گل دختر قند عسلمفرشته خوبی مامانی بدون حاشیه میگم برات امسال نمیه شعبان رو برخلاف سال قبل که رفتیم قم وچند روزی رو حسابی خوش گذروندیملبخند امسال همین جا موندیم چون من نمیتونم مرخصی بگیرم علتش هم این هست که نیروی جایگزین نیست البته انشالله بعد از ماه رمضان هم نی نی خاله منیره به دنیا میاد و هم اینکه عروسی دختر خاله صدیقه هست حتما میریم قم والان زیاد اصرار بر مرخصی نداشتم که اون موقع بتونم مرخصی بگیرم و اما امسال نیمه شعبان تا عصری خونه بودیم و شما خوشحال از اینکه مامانی تعطیل هست و توی خونه و تا شب شما میتونی پیش مامانی باشی از صبح که بیدار شدی چند بار گفتی مامان امروز تعطیلیسوال امروز پیش من میمونیسوالو وقتی جواب بلی رو شنیدی حسابی ذوق کردی و خوشحال بودیهورا و بعد از اینکه خاطر جمع شدی که مامان پیشت میمونه گفتی مامان بریم حموم آب بازی کنیم از خود راضیو من هم با کمال میل قبول کردم و بردمت حموم نیم ساعتی شلاپ شلوپ و آب بازی کردی و بعد از حمام هم دوتا از همسایه ها برامون آش نذری آوردند و شما هم که عاشق آشخوشمزه حسابی آش خوردی و البته عاشق نمک هم هستی اول شور شورش کرده بودی کلافهو بعد خوردی. بعداز خوردن آش با هم نشستیم پای تلوزیون و چند تایی فیلم و کارتون دیدیم و برای ظهر هم یک ساعت و نیم خوابیدی و بعد از بیدار شدن یک کم با هم بازی کردیم و هوا که خنک شد از خونه رفتیم بیرون البته به نیت خیابون گردی نرفتیم من یک مقدار خرید داشتم که میخواستم برم خرید وچون روز تعطیل بود شما هم منزل  تشریف داشتید  من رو همراهی کردی و همین که از کوچه رفتیم بیرون دیدیم هنوز بساط جشن و شادی و نیمه شعبان به پاست و هرچند قدم به چند قدم بساط شربت و شیرینی و شکلات به پا بود و اعتراف میکنم توی این چند سالی که اومدم اینجا تا حالا شهر رو به این شلوغی ندیده بودم حسابی خیابونها شلوغ بود و شما هم که عاشق جاهای شلوغ و البته شیرینی و شکلات هستی کلی ذوق کردی هوراو حسابی بهت خوش گذشت تا برگردیم خونه یک ساعت و نیمی طول کشید و شما مجذوب چراغونی و تزیینات و شلوغی شده بودی و البته که بسیار هم خانم بودی و اصلا شیطونی و اذیت نکردی و نکته ای که برام خیلی بارزش و قابل اهمیت هست  این هست که  با اینکه شما خیلی شیطون و سر به هوایی ولی از خونه که بیرون میریم حسابی هواست بهم هست و از کنار من تکون نمیخوری که یک وقت همدیگر رو گم نکنیم و خدا رو شکر تا حالا که این اتفاق برامون نیفتاده انشاالله هیچ وقت دیگه هم نیافته  این از نیمه شعبان و در ادامه چند چشمه از زبون ریختنهات که من رو مات و متحیر میکنه

سونیا: مامان پیشی اومده بود دم در من در رو باز کردم پیشی گفت اومدم بخورمتخوشمزه

من: خوب شما بهش چی گفتیسوال

سونیا: گفتم بیا مامانی رو بخوراز خود راضیمامان خوشمزه است تعجب

 

 

سونیا: مامان دختر خوبی باش  بدی نکن باشه

من: چرا مامان من که بدی نکردم

سونیا:اگر بدی کنی زنگ میزنم 110 پلیسها بیان ببرنت تعجبکلافه

 

سونیا:مامان به من یاد بده خیار پوست بکنم


من:شما هنوز کوچولویی بزرگ بشی اون موقع یادت میدم

سونیا :مامان میخوام بیام توی بغلت بخوابم

من:مامان شما دیگه بزرگ شدی جات نمیشه توی بغل من بخوابی

سونیا:پس مامان حالا که من بزرگ شدم یادم بده که خیار پوست بکنمتعجب

خوب همین ها باشه بقیه حرفها باشه  برای پست بعد و تا اون موقع به دستان مهربان خداوند یکتا میسپارمت بای بای

 

1392/4/4

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (75)

ღ مونا مامان امیرسام ღ
5 تیر 92 2:46
ااااااااااای جان ماشاالله چه زبون شیرینی داری یعنی عاااشقتم با این زبون ریختنت واقعا دیگه چه جوابی میشه داد بوووووووس برای سونیا جوونی
مریم بانو
5 تیر 92 7:20
واااااااااااااااااااای چ باحال! گلوله نمکه این سونیا خانم
نسیم-مامان آرتین
5 تیر 92 9:22
ای جونم شیرین زبون باهوش
وای جیگر طلا این حرفها روازکجا یاد گرفتی-مامان خوشمزه است،پلیس 110و................
ایشالا همیشهدر کنار هم شاد باشید


والا خاله جون همه رو از رسانه ملی یاد گرفته این تلوزیون خیلی چیزها به فسقلیهای ما یاد میده کی خیلیهاش خوب که نیست که هیچی بدم هست
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
5 تیر 92 10:16
سلام و صد سلام به روی ماه ِ دوست جونی

خیییییییییییییییییلی بامزه بود اون شیرین زبونی ها و شیطنت های دخملیییییی در انتهای مطلب ...

آفرین که اینقدر خانومه و هوای مامانیشو داره تا خدای نکرده گم شه

ای جوووووووووونم، چقدر خوشحال شدی از بودن ِ مامانی توی خونه ... آب بازی هم که دیگه صفای خاص خودشو داره ...

سلام به روی ماه شما دوست عزیز اره خاله میبنی دخملی عشق اب بازی و مامان و ددر که هر سه تاش رو توی یک روز به دست آورده
مامان مهدیس و ملیسا
5 تیر 92 10:51
وای عزیزم سونیا باورش نمیشد ک مامانش پیشش میمونه خیلی خوبه ک اون روز خوشحالش کردی مامانی
مامان مهدیس و ملیسا
5 تیر 92 10:51
عاشق این شیرین زبونیاتم خانوم گل
مامان مهدیس و ملیسا
5 تیر 92 10:54
وای گلم فک کنم فراموش کردم خصوصیش کنم تایید نکن




خصوصیه عزیزم خیالت راحت


آيسان مامان ماهان
5 تیر 92 10:57
سلام حال شما و دخملي خوبه ؟؟انشالله هميشه باهم و شاد باشين مث روز تعطيل عيدتونپيشاپيش نيني خاله منيره و عروسي دخترخاله صديقه مبارك،،خوشبحالتون اين همه روزاي خوش تو راه دارين مخصوصا سفر پيش خونوادتون




مرسی خاله خوبیم انشاالله شما هم شاد باشید و برید سفرهای خوب خوب و ممنونم بابت تبریکتون خاله جون


آيسان مامان ماهان
5 تیر 92 11:00
چه دخمل باسخاوتي ،،فداش بشم فكر پيشي ام هست كه نكنه سير نشه برا همين مامان خانومو تقديم ناهار پيشي ميكنه


آره خاله میبینی پیشی رو بیشتر از مامانش دوست داره
آيسان مامان ماهان
5 تیر 92 11:01
وااااااااااااااااااااااااي خداااااااااااااااااااااااي من ،،من از 110 ميتررررررررررررررررررررسم،،سونيا جونم


خاله پلیس مخصوص مامان شما رو که کاری ندارم
آيسان مامان ماهان
5 تیر 92 11:03
مامي سونيا با بچه درست حرف بزن هرجا كه به نفعته ميگي كوچولويي ،،هر جا كه باز به نفع خودتونه ميگي بزرگ شدي،،خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ تكليف بچه رو مشخص كنين خدايي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دمت گرم سونيا جونم كه به مامان كلك ميزني و حرف خودتو به كرسي ميشوني


چشم هرچی شما بگی از همین امروز میرم خونه چاقو میدم دستش خیار پوست بکنه اگر دستش رو برید میگم برو خاله ایسان برات ببنده تا خوب بشه چون این کار تجویز خاله جونه
آيسان مامان ماهان
5 تیر 92 11:04
چه خوش گذشت اينجا بهم ،،،،،،فاندازه ده تا آب طالبي لذت بردم..هميشه شاد و سلامت باشيد


قربونت همیشه بیا وب ما تا اندازه ده تا اب طالبی تگرگی جیگرت خنک بشه
آيسان مامان ماهان
5 تیر 92 11:07
عزززززززززززززززززززيزم ،مطمئنم سونيا جونم با او قلب كوچولو و مهربونش مامانشو با ده تا دنيام عوض نميكنه...حالا اين دفعه رو ناديد بگيرين مامان مهربونش


بله چشم خاله ما چشممون رو میبندیم چون شما پا درمیونی کردی
آيسان مامان ماهان
5 تیر 92 11:10
نه تو رو خدا من قلبم ريش ريش ميشه اگه گريه بچه رو ببينم چه برسه به اينكه خدايي نكرده بلايي به سرش بياد ...چه كاريه عزيزم خودت پوست بكن نمك بزن بده به بچهمنم حرفمو پس ميگيرم ،،باشـــــــــــــــــــــــــــــه




آفرین حالا شدی دخمل خوب حرف گوش کن دیگه چاقو نمیدم دستش اگر گفت چاقو بده میگه خاله جون دل نداره زخم بببینه و پانسمان کنه


آيسان مامان ماهان
5 تیر 92 11:11
قربون شما كه ما رو به ريش سفيدي قبول دارين ننه جون
آيسان مامان ماهان
5 تیر 92 11:14
رو جفت چشام،،آب طالبي هاي تگري دبش،،دوستون دارم


نوش جونت ما هم دوستتون داریم
آيسان مامان ماهان
5 تیر 92 11:15
شمام كم از سونيا جونم بلا نيستينا،،،اين سونيا شيطنتو از شما دربست به ارث برده اين درسته گلم


باور کن دختر خیلی بلاتر از مادرشه البته دختر من خیلی بلاتر از منه
آيسان مامان ماهان
5 تیر 92 11:17
قرررررررررررررررررررربون دوستاي خوب و مهربونم،،مامان دخمل ناااااااز



زنده باشی عزیزم
آيسان مامان ماهان
5 تیر 92 11:20
اينو قبول دارم ماماني جون بچه هاي اين دور و زمونه خيلي با بچگيهاي ما فرق دارن،،بعضا ماهاني يه كارايي ميكنه من كه مامانشم از تعجب شاخ درميارم و دنبال مقصر ميگردم كه اين به كي رفته


پس خوبه شما هم تجربه دارید که این فسقلیها ما ها رو میزارند توی جیبشون خدا نگهدارشون باشه
آيسان مامان ماهان
5 تیر 92 11:27
شددددددددددددددددددددددديد من بخدا يك دهم حرفاي ماهانو تو وب نميتونم بذارم چون واقعا خجالت ميكشم كه اين حرفها رو از كجا ياد گرفته...مثلا الان تو اين سنش بهم گير داده كه مامان برا من و ثنا دختر خواهرم لباس عروس و دومادي بگير تا با هم عروسي كنيم...




به سلامتی پس یک عروسی هم دعوت شدیم


آيسان مامان ماهان
5 تیر 92 11:41
عزيز دلم فعلا سونيا جونمو ميبوسم شما رو بخدا ميسپارم


در پناه حق خدانگهدار
مامان بهار
5 تیر 92 11:56
آخ آخ آخ آخ....
عحب حکایتی بود ها!!!
من فکر میکردم بجه آدم رو کیش میکنن نگو کیش ومات میکنن!!!

انصافا شیرینه مثل قند عسل!


بله خاله تکنولوژی پیشرفت کرده و همچنین بچه ها و ما کیش و مات این فسقلیها هستیم
رضوان
5 تیر 92 13:27
ای جووووووووووووووووووووونم هزار ماشالا به این همه شیرین زبونی


مرسی خالــــــــــــه جـــــــــــــون
آرشیدا خانم
5 تیر 92 14:35
واقعا خاله ماشاله به این هوش و به این حاضر جوابی چقد خندیدیم و کیف کردیم با باباییخیلی باخال بود
مامان هدیه
6 تیر 92 10:43
بازم سلام مامان سونیا آپ تو دیروز وقت نکردم بخونم الان خوندم تیکه آخرش خیلی باحال بود داشتی بچه نیم وجبی مامانشو دور زدی گفت خیار پوست کن گفتی کوچیکی بزرگ شدی بعدا گفت بیام بغلت گفتی بزرگ شدی گفت پس خیار پوست کندنو بهم یاد بده ماشاالله به این هوش دخملت که مامانشم پیچوند باحال بود از نظر من از طرف من ببوسش بوووووووس
زهرامامانه ایلیا جون
6 تیر 92 17:21
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید شما میتونید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نی رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
مامان موژان جون
7 تیر 92 1:46
الهی قربون این دخملی چقدر این شیرین زبونه فدات عزیزم دخملی رو ببوس
مامان تسنيم سادات
7 تیر 92 3:02
واى اين آخرى خيلى باحال بود ... يعنى مچ گرفتا ....!!! طفلكى چقدر خوشحال ميشه يه روز كه شما توى خونه ايد
مامان آوا
7 تیر 92 10:53
آرشیدا خانم
8 تیر 92 0:47
سلام خاله بیا یه سری به وبلاگم خبر مهمی برات دارمعجله کن دیر میسه
مامان نگار
8 تیر 92 8:41
ماشاا... به این شیرین زبونی سونیا جون که هرچی شما بگین یه جوابی براش داره
این بچه ها باید وکیل بشن یا سیاست مدار چون هرچی که می گی نگه می دارن یه وقت دیگه بر علیه خودت استفاده می کنن!!



اره میبینی خاله جون بزار نگارجونم زبون باز بکنه یه حرفهایی برات میزنه و یک کارایی میکنه که ته دلت غنج میره و حظ میکنی و داشتنش مینازی
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
8 تیر 92 9:18
مامان خوشمزه است؟!
ببخشید خواهر!بعد شما این دخترو گاز گاز نکردین؟


چه کنیم خواهر گاز گاز که نه ولی و بوس و بغل و بالا بنداز فروان داشتیم و داریم هردم و هر ساعت با این دختر خوشمزه
مامان آروبن(مریم)
8 تیر 92 14:50
وای شوکه شدم از جوای آخری سونیا خانم ...... واقعا ما فکر میکنیم که بچه ان ولی از لحاظ فکری و استدلالی خیلی بزرگ هستند ..... آفرین به سونیا جون عزیز . دوستتون داریم ....
مامان سيد محمد سپهر
8 تیر 92 14:54
سلام نظرت چيه عكس از بچه هامون بندازيم و توي جشنواره شركت كنيم و براي هم تبليغ كنيم


نه عزیزم من اصلا حوصله تبلیغ کردن و این جینگولک بازی ها رو ندارم
مامان آرینا مو فرفری
8 تیر 92 15:53
سلام عزیزم لطفا به آرینا با کد 143 رای بدین ممنون گلم.
ساراکوچولو
8 تیر 92 16:00
سلام دوست گلم .ساراجون من برای اولین بار تومسابقه شرکت کرده خوشحال میشم بهش یک رای بدین...شماره رای 216 وشماره پیامک20008080200
ستایش*مامان محمود
8 تیر 92 18:43
واای قربون سونیا جونم برم وااای که چقدبچها ازبودن در کنار مامانشون لذت میبرن ووقتی تعطیلی باشه عشق میکنن.فدااای شیرین زبونیت
وااای که چقد خندیدم با این110
بوووس براهردو گلم


خدا نکنه خاله جون هزار سال زنده باشی خیلی ممنونم از محبتتون
ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 تیر 92 8:57
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
خاله الهام
9 تیر 92 9:14
سلام عزيزم ميشه لطفا يه سري به وبلاگ آرتميس كوچولو بزنيد دخملي ما با كد 220 توي مسابقه شركت كرده ودوست داره برنده بشه اما بدون كمك شما دوست خوبم نميشه اگه لطف كنيد وبهش راي بديد ممنون ميشم اميدوارم بتونم لطف شما رو جبران كنم اگه يه لطف خيلي بزرگتر هم كنيد وبا چند تا سيم كارت بفرستيدكه واقعاممنون ميشم
نسیم-مامان آرتین
9 تیر 92 10:11
خاله جون ما منتظر رای شما هستیم کد265 رو به 20008080200اس ام اس کنید تا ما برنده بشیم
mamanebaran
9 تیر 92 14:03
سلام عـــــــــــزیزم باران خانوم شکمو در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحالمون میکنی بهش رای بدی لطفا عدد 272رو به شماره 20008080200 بفرست از اینکه وقت گذاشتی یک دنیا ممنونم اگر رای دادی خبر کن تا یک امار داشته باشم از رای دهندگان
مامان بهراد
9 تیر 92 14:33
بياين به وبلاگ پسرم به رأي شما نياز داره جشنواره بهار 92 آتليه سها آدرسش تو وبلاگ بهراد جان هست زودي بياين شماره عكس 728 بهراد صحرانورد
مامان عبدالرحمن واویس
9 تیر 92 15:56
جانم عزیزم بااین شیرین زبونیات

عجب هااااااااا ازکجایادمیگیرین این حرفا روشما تااینجوری رومونوکم کنید


میبینی خاله چقدر اتیش پارن این فسقلیها
☆ یاسمین ☆
9 تیر 92 17:06
خوشحالم که دخملی توی یه روز به سه تا از آرزوهای قشنگش رسیده اولش وجود نازنین مامانی در خانه بعدش هم آب بازی و ددر رفتن
خوب مامانی لابد خوشمزه ایی دیگه
سونیا جونم باید از فرصتها استفاده کرد ولی نه دیگه اینجوری عزیزم


بله خاله خانمی حسابی بهش خوش گذشت و از ذوقش مامیش رو تقدیم پیشی کرد
♥متین من♥
9 تیر 92 17:28
سلام دوست خوبم ببخشید میشه چند لحظه بیای وبم عکس پسرم ببینی در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوس داشتی بهش لطفا رای بده کد 174 پیامک کن به 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست ) یه دنیا ممنونم از لطفت ...
مامان آوا
9 تیر 92 17:39
خاله جون معلومه حلال زاده ایی مامانم نیم ساعت پیش تو فکرتون بود دوستون دارم خیلی زیاد.اینم واسه سونیا جونم


ما همیشه به فکر شما هستیم خاله ما هم خیلی دوستتون داریم سالم سر زنده باشید ببوس روی ماه گل دختر رو
مامان آوا
9 تیر 92 17:41
کی حریف زبون بچه ها میشه خواهرجان


آره خاله میبین من یکی که همیشه کم میارم پیش این فسقل خانم
مامان محمود
9 تیر 92 19:06
سلام عزیز پسرمن تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم کد 258 رو به 20008080200 پیامک کنی اگرم دوست داشتید میتونید عکسشوببینید بعد رای بدید http://yedoneh.niniweblog.com/archive1392%7C4.php اگه رای داید بهم بگید تابدون کدوم از دوستان بهم لطف کردن مرسی
مامان محمود
9 تیر 92 19:11
سلام عزیز پسرمن تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم کد 258 رو به 20008080200 پیامک کنی اگرم دوست داشتید میتونید عکسشوببینید بعد رای بدید http://yedoneh.niniweblog.com/archive1392%7C4.php اگه رای داید بهم بگید تابدون کدوم از دوستان بهم لطف کردن وبتونم جبران کنم
الی مامی آراد
10 تیر 92 8:32
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون میشم
آيسان مامان ماهان
10 تیر 92 8:48
سلام مامان سونيا جونم،،ممنون از نصيحتات ،ولي والله ما كلا دوري و دوستي هستيم مثلا و فقط برا اتفاقاي مهم همو ميبينيم ،،واقعيتش من با هيشكي مشكل آنچناني ندارم ،،گفتم كه دو تا خونواده با هم كنتاكت دارن متاسفانه هر دفعه كه اونجا ميريم و خونه هر كدوم ميريم اون يكي طرف بهش بر ميخوره،،ديگه قسم خوردم به هيچ عنوان خونه هيچكدومشون نرم مگر موارد خاص اونم سرپايي...


خانم من قصد نصیحت نداشتم به هر حال این نیز بگذر
آيسان مامان ماهان
10 تیر 92 8:49
.مرسي گلم داداشمم يه كمي بهترن،،البته يكي از عملاش برا يه ماه ديگه مونده


خدا رو شکر انشالله که عملشون با موفقیت باشه و زودی لباس عافیت بر تن کنن
آيسان مامان ماهان
10 تیر 92 9:02
مرسي از توجهت عزيزم،،چند سال پيش دست راستم بر اثر تصادف تاندونيستاش پاره شد برا همين بيشتر دست چپمو بكار ميگرفتم الان اعصاب دو تا دستام درگير شدن ،،شوك و فيزيو تراپي ميرم يا دائم ميبندمشون كه كمتر درد كنن،،آخه نيس كه بعد كار ادارم كوزت وار تو خونه كد بانو گري ميكنم دائم بايد دستمو ببندم


خواهش میکنم انشالله که خدا به همه شفا بده به شما هم همینطور کوزت جان سعی کن بیشتر کارها رو با پاهات انجام بدی که دستات زیاد درد نگیرن
خاله بهاره
10 تیر 92 11:01
فدای شیرین زبونیات سونیا جونم خوشگلم شما خیلی باهوشی ماشالاه ارزو می کنم در اینده نزدیک شاهد موفقیتهای پی در پیت باشم و مامانی جون برامون بنویسه تا قند تو دلمون اب کنیم دوستت دارم خوشگل شیرین زبون

ممنونم خاله جون مهربون شما خیلی با محبت هستید
مامان تارا و باربد
10 تیر 92 13:56
سلام عزیزم خوبی همیشه به جشن و شادی ایشالا نیروی جایگزین هم بیاد تا راحت بری مرخصی خوشحالم که روز خوبی رو در کنار هم گذروندید ولی سعی کن مامان خوبی باشی تا پیشی نیاد بخورتت حالا خودت قضاوت کن این دخمری بزرگ شده یا هنوز کوچولوئه می بوسمتون
مامان پریسا
10 تیر 92 15:17
چه خوب که روز تعطیل حسابی به مامانی و دخملی خوش گذشته... ای ول به سونیا جون با این جوابهاش به مامانی....
mamanebaran
11 تیر 92 8:37
عزیزمممممممممممممممممممم عاشقه حرف زدنتممممممممممممم آخه , دلم رفت برای این حرای خوشگلت , الهی قربونت برم که ذوق کردی مامان نرفته سرکار , الهی قربون 110 گفتنت , وای خدا جونمممم خیار پوست کندنت و توجیهش از طرف دخمری خیلی خیلی با حال بود کلی خندیدم هزار ماشالله به سونیای باهوش و مهربونممممم
مامان آرشيدا قند عسل
11 تیر 92 11:21
اي جانم دختر شيرين زبون حاضر جواب فسقلي چطوري همه چي رو بهم ربط داده بوسسسسسسسسس براي تو.
مامان سيد محمد سپهر
11 تیر 92 14:00
سلام عزيز دلم هميشه خوب و خوش باشي
مامان هدیه
11 تیر 92 14:49
سلام عزیزم هدیه تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کره بی زحمت کد 308 رو به 20008080200 اس میکنین؟
مامان متین
11 تیر 92 17:02
سلام عزیزم .مهبدم رو توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت دادم با کد 329 .خوشحال میشم به پسرم رای بدی .به این شماره بفرست.20008080200
خاله الهام
11 تیر 92 17:24
خاله جون اين حرفها از كجا مياد تو مغزت واقعا بعضي وقتها بچه ها يه حرفهايي ميزنن كه ساعتها آدم هنگ ميكنه
سارا زارع
11 تیر 92 17:27
بچه ها از بزرگترا هميشه باهوش ترن
مامان آوا
11 تیر 92 19:28
سلام خاله جون یه سری میاید وبلاگم تو برنامه نقاشی نقاشی شبکه پویا شرکت کردم حالا منتظر رای خاله خوبم هستم
بهاره مامان الینا
12 تیر 92 14:31
چرا از سونیا جون عکس های بیشتری نمی گذازید
مامان سيد محمد سپهر
12 تیر 92 18:56
سلام دوستان يه خواهشي دارم چند وقتي يه كه سايت ني ني وباگ يه جشنواره راه انداخته با موضوع "ني ني شكمو"گل پسر من هم شركت كرده، لطف مي كنيين به او و دوتا از دوستان خوبمان راي بدين لطفا اين كدها را : 224 154 395 را به شماره 20008080200 پيامك كنيد : در ضمن مي تونيد به وب : تاج سر مامان با نشاني : http://mohammad-sepehr.niniweblog.com/ و كودك من با نشاني : http://koodakeman91.niniweblog.com/ و"هديه خدا "با نشاني : http://mahdiyar-a.niniweblog.com/ مراجعه كنيد..سپاسگزارم. فقط بين كدها از فاصله استفاده كنيد.
بهناز مامی یلدا و سروش
12 تیر 92 19:58
سلام دوست گلم. گل پسرم سروش تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشم اگه تونستین بهش رای بدین کد 376 رو به 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون از لطفت
مامان پریاگلی
13 تیر 92 22:25
به طاها به یاسین به معراج احمد به قدر و به کوثر به رضوان و طوبی به وحی الهی به قرآن جاری به تورات موسی و انجیل عیسی بسی پادشاهی کنم در گدایی چو باشم گدای گدایان زهرا (س) چه شب ها که زهرا (س) دعا کرده تا ما همه شیعه گردیم و بی تاب مولا غلامی این خانواده دلیل و مراد خدا بوده از خلقت ما مسیرت مشخص، امیرت مشخص، مکن دل ای دل بزن دل به دریا که دنیا به خسران عقبا نیرزد به دوری ز اولاد زهرا نیرزد. و این زندگانی فانی جوانی خوشی های امروز و اینجا به افسوس بسیار فردا نیرزد اگر عاشقانه هوادار یاری اگر مخلصانه گرفتار یاری اگر آبرو میگذاری به پایش یقینا یقینا خریدار یاری بگو چند جمعه گذشتی ز خوابت؟ چه اندازه در ندبه ها زاری یابی؟ به شانه کشیدی غم سینه اش را؟ و یا چون بقیه تو سربار یاری اگر یک نفر را به او وصل کردی برای سپاهش تو سردار یاری به گریه شبی را سحر کردی یا نه؟ چه مقدار بی تاب و بیمار یاری؟ دل آشفته بودن دلیل کمی نیست اگر بی قراری بدان یار یاری و پایان این بی قراری بهشت است بهشتی که سرخوش ز دیدار یاری نسیم کرامت وزیدن گرفته و باران رحمت چکیدن گرفته مبادا بدوزی نگاه دلت را به مردم که بازار یوسف فروشی در این دوره بد شدیدا گرفته خدایا به روی درخشان مهدی به زلف سیاه و پریشان مهدی به قلب رئوفش که دریای داغ است به چشمان از غصه گریان مهدی به لبهای گرم علی یا علی اش به ذکر حسین و حسن جان مهدی به دست کریم و نگاه رحیمش به چشم امید فقیران مهدی به حال نیاز و قنوت نمازش به سبحان سبحان سبحان مهدی به برق نگاه به خال سیاهش به عطر ملیح گریبان مهدی به حج جمیلش به جاه جلیلش به صوت حجازی قرآن مهدی به صبح عراق و شبانگاه شامش به آهنگ سمت خراسان مهدی به جان داده های مسیر عبورش به شهد شهود شهیدان مهدی مرا دائم الاشتیاقش بگردان مرا سینه چاک فراقش بگردان تفضل بفرما بر این بنده بی سر و پا مرا همدم و محرم و هم رکاب سفرهای سوی خراسان و شام و عراقش بگردان یا مهدی یامهدی مددی
مامان عبدالرحمن واویس
13 تیر 92 23:32
سلام عزیزم اپم خوشحال میشم بهم سربزنید
مامان تسنيم سادات
14 تیر 92 13:32
پست جديد؟؟؟؟ نبووووووود؟؟؟؟
مامان فتانه
15 تیر 92 13:52
ما اومدیم با یک پست جدید و یک مسابقه رای به ایلین یادتون نره مرسی
زهرامامانه ایلیا جون
15 تیر 92 15:50
با دوتا پست جدید اپم بدو بیا دوست خوبم -------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|----------------------| ((--|--------.-------'---- -| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_| برات اسب گذاشتم که زود بیای فقط اسب سواری که بلدی ؟؟ آپم خوشحال میشم که بیای امشب یا فردا شبم پست قرار وبلاگی رو میزارم منتظرتم
هیجان
16 تیر 92 11:48
دستش درد نکنه با اینهمه جوابی که تو آستیناش داره