سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 28 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

دستانی کوچک اما قلبی بزرگ

1392/2/15 20:26
837 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صدتا سلام به روی زیباتر از ماه گل دختر قند عسلم خوبی مامانی. جونم برای گل دخترم بگه از روز 11 اردیبهشت یعنی روز مادر روز یازدهم من صبح سرکار بودم و شما خونه عزیز جون اون روز تا ساعت هفت خونه نیومدی شب قبلشم خونه عزیز مونده بودی و من حسابی دلم برات تنگ شده بود اتفاقا پیش بابایی گله هم کردم و گفتم بچه های مردم روز مادر برای ماماناشون کادو میگیرن دختر ما از دیروز صبح که رفته خونه عزیزجونش دیگه نیومده خونه و من رو فراموش کرده بابایی هم گفت بچه است دیگه چه توقعی داری از بچه سه ساله ( نگو که بابایی با دختری هماهنگ بودن برای اینکه مامانی رو سورپرایز کنن و مامانی خبر نداشته ) همین که صحبتهای من و بابایی تموم شد دیدم در زدن بعد از باز کردن در دیدم شما اومدی با عزیز جون و عمه جون و هنوز توی خونه نرسیده پریدی بغلمو گفتی سلام مامان روزت مبارک عیدت مبارک من برات کادو گرفتم من رو میگی خشکم زده بود نمیدونستم چی بگم و چیکار کنم اگر عمه و عزیز نبودن حتما از ذوق میزدم زیر گریه اما جلوی اونها خجالت کشیدم خلاصه عمه هم در کیفت رو باز کرد و کادو رو از توی کیفت در آورد شما هم با اون دستهای کوچولوی قشنگ کادو رو دادی به من و گفتی بفرمائید مامان دوست دارم مامان  اینم کادو لباس برات گرفتم پاشو بپوش ببینم چطوریه منم اطاعت امر کردم و سریع اون لباس رو پوشیدم وقتی که پوشیدم  شما دیدید و پسنیدید و گفتی مامان خیلی خوشگله واقعا هم من از سلیقه دختر نازنیم خوشم اومد و حسابی لذت بردم  بعداز اینکه عمه و عزیز رفتند و شما شیرینی خوردی گفتی مامان پس کادوی من کو خوب منم کادو میخوام بهت گفتم دختر گلم امروز روز مادر بود و بچه ها برای ماماناشون کادو میگیرند وقتی که روز دختر بشه و روز جهانی کودک اون موقع من برای شما کادو میگیرم .رفتی دنبال بازیت قربون دختر با محبتم برم مامانی فدات بشه که انقدر عاقل و مهربونی عزیز دلم .

 

و اما سونیا و از اون حرفها

 روز جمعه صبح با هم رفتیم حموم و یک ساعتی آب بازی کردی از حموم که در اومدیم گفتی مامان برو اون لباس بنفشه رو که من برات هدیه گرفتم اون رو بپوش بیا اون خوشگله .

چندتایی  ژورنال بافتنی  از کتابخونه اوردم خونه عمه ببینه  هرکدوم رو تونست ببافه بگه کاموا بخرم برات ببافه کتابها رو دیدی میگی مامان  من دوست دارم بزرگ شدم بافتنی ببافم .

از من یا عمه ها هر چیزی رو که معادل انگلیسیش رو یاد گرفتی میپرسی که چی میشه اگردرست جواب ندیم میگی شما سواد ندارید انگلیسی بلد نیستید .

خوب مامانی بقیه حرفها باشه برای بعد الان خیلی کار دارم باید برم در پناه حق گل دختر.

 

1392-2-15

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (58)

مامان آوا
15 اردیبهشت 92 21:22
مبارک خانمی.چه جالب انگارمد شده بین دخترا. آوای منم میگفت کو کادو برای من.منم گفتم وقتی روز دختر شد برات میگیرم (.البته ما همیشه در حال کادو دادن به این خانم گل هستیم)آوا هم گفت کی پس رو زدختر میشه کاشکی امروز روز دخت ربود نه مادراینم واسه سونیا خانم


البته به قول شما ما همیشه در حال کادو گرفتنیم اما کاش این روزها حواسمون باشه هرچند کوچولو یک کادو براشون بگیریم تا هم شاد بشن همین کار زیبا رو بهتر بهتر یاد بگیرند
مامان آبتین
15 اردیبهشت 92 21:46
آفرین به این گل دختر ناز نازی هزار ماشاءا...


ممنونمممممممممم
مامان فتانه
15 اردیبهشت 92 22:29
افرین به این نازنازی


مرسییییییی
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
16 اردیبهشت 92 1:03
آفرین به سونیای مهربون این لباس پوشیدن داره ، مامانی مبارکت باشه انشاالله به دل خوش بپوشی


بله منم همین نظر رودارم واقعا لذت بخشه
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
16 اردیبهشت 92 1:06
یه راه در رو : من هر وقت ایمان ازم انگلیسی میپرسه بلد نیستم میگم شما انگلیسی امریکایی درس میخونین ولی ما بهمون انگلیسی برتیش درس دادن ، خودم و اطرافیان رو از برچسب بی سوادی نجات میدم


اخه سونیا هنوز خیلی کوچولو و ما خودمون داریم یادش میدیم نمیتونیم از کلک استفاده کنیم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
16 اردیبهشت 92 1:09
یه سوال دارم پدر گرامی سونیا جون دیگه به سوال های طبی جواب نمیدن ؟ وب جدایی ندارن ؟ خدایی حیفه ، اون همه معلومات و اون همه مطالب آموزنده رو چیکار کردین ؟


فعلا نه علتش رو هم حتما میدونید برخوردهایی که خیلی از این ادمها داشتند باعثش شد
مامان پانى
16 اردیبهشت 92 1:15
سلام خدا كوچولوي نازتونو واستون حفظ كنه ماماني چند تا عكس إز سونيا جون ميذاشتين......


مرسی خاله
مامان عبدالرحمن واویس
16 اردیبهشت 92 6:20
ای جانم عزیزم بچهابااین شیرین زبونیاشون ادم میخوار بخوردشون میبوسمتون عزیزمممممممممممممم
مامان آروین (مریم)
16 اردیبهشت 92 7:00
بخشیدن و هدیه دادن بیشتر از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد .....
آفرین بر سونیا خانم با قلب بزرگش ......


ممنونم خاله مهربون شما محبت دارید
مامان آرشيدا قند عسل
16 اردیبهشت 92 8:25
قربون اين دختر گل كه اينهمه مهربونه دستت درد نكنه عزيزم بخاطر اون كادوي قشنگت عزيزم مباركت باشه و در كنار خانواده شاد باشيد.
نسیم-مامان آرتین
16 اردیبهشت 92 8:44
وای سونیا جونم دستت درد نکنه ایشالا یهروز خودت مامانبشی ونینیت این روز روبهت تبریک بگی مامان مهربون لباس مبارکتباشه
مامان عبدالرحمن واویس
16 اردیبهشت 92 9:59
عزیزم واست خصوصی گذاشتم
مامان ماهان
16 اردیبهشت 92 10:44
عزيزززززم آمارو داشته باش...روز مرد سورپرايز خواهند شد آقايون محترم با تبعيت ازليستي كه براشون در نظر داريم... آفرين سونيا جونم فدات شه خاله كه اينهمه باسوادي
مریم بانو
16 اردیبهشت 92 11:03
ناااااااااااااااااااااااااااااازززززززززززی سونیا جون دست گلت درد نکنه
آرشیدا خانم
16 اردیبهشت 92 11:26
سلام سلام روزت مبارک خانمی چرا کادو به دخملمون ندادین اونم مادر آینده است بهله دوستت دارم خاله از راه دور میبوسمت اینم هدیه من به شما
الهه مامان یسنا
16 اردیبهشت 92 11:43
مبارک باشه عزیزم. خیلی شیرینه که از دستای دخترت هدیه بگیری
مرجان مامان آران
16 اردیبهشت 92 11:51
گذاشتم خصوصي عزيزم
مامان محمود
16 اردیبهشت 92 11:55
سلاااااااام وای خدا این جیگل خاله چقدشیرین زبونه دلم میخواد یه حسابی ازش بگیرم.دست گلشم درد نکننه مبارکت باشه مادر جون
آرشیدا خانم
16 اردیبهشت 92 12:09
ببخشید اسم وبلاگ آرشیدا رو هم اشتباه زدید آخه دخملم خورشیده خورش نیست بخوریمشآرشیدا خورشید آریایی میسی
دختر دلشکسته
16 اردیبهشت 92 12:29
خصوصی
مامان موژان جون
16 اردیبهشت 92 12:54
ای جانم عزیزم دخترک شیرین زبون
مامان محمد و ساقی
16 اردیبهشت 92 13:50
خصوصی گلم
مامان محمد و ساقی
16 اردیبهشت 92 13:55
دست سونیا جونم درد نکنه با کادو و تبریک گفتنشمبارکت باشه عزیزم ای جان چه زبونی داره.پس مامانی انگلیسیت باید خیلی قوی باشه
مامان نگار
16 اردیبهشت 92 14:11
آفرین به این دخمل با محبت و مهربون حسودیم شد!!! کار خوبی کردین حرفای گنده گنده سونیا جون رو نوشتین. این بخش می تونه یه بخش ثابت توی هر پستتون باشه (البته این یه پیشنهاده)
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
16 اردیبهشت 92 15:32
مامانی مبارک کادوتون.ایشالا به سلامتی. دست همسر گرامی و سونا جونم درد نکنه.حسابی سورپرایز شدید پس
مامان محمد و ساقی
16 اردیبهشت 92 16:43
موردی نیست عزیزم.شوخی و خنده بود
مهتاب
16 اردیبهشت 92 16:56
آخه چه حالی داره آدم از دختر کوچلوش کادو بگیره منکه این لحظه با تمام خوشی های دنیا عوض نمیکنم مامانی مهربون خوب امیدوارم همیشه با دخملی خوش باشی
مامان تارا و باربد
17 اردیبهشت 92 7:49
سلام گلم روزت مبارک هدیه ات خیلی مبارک باشه دست دخمر گل و باباییش درد نکنه شادکا و پیروز باشی راست میگه ها باید بریم سودآموزی
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
17 اردیبهشت 92 7:53
ای جان دلم. چه شیرین... . خدا حفظش کنه.
علامه كوچولو
17 اردیبهشت 92 9:32
سلااااااااااااااام رمز زير كادر ثبت شده
مامان پارسا
17 اردیبهشت 92 10:32
وای چه خاطره شیرینی واسش ثبت کردین من که می خوندم تازه کلی ذوق کردم .
مامان سانلی
17 اردیبهشت 92 10:50
سلام دوستم........ روزتون مبارک....چه دختر مهربون و شیرینی...خیلی عسلی سونیا جونم.....کلی مامانی رو سوپرایز کردی عزیزم رمز رو میزارم خصوصی
خواهر فرناز
17 اردیبهشت 92 15:29
مبارکه کادوتون خوبه که آدم این طوری غافل گیر بشه
☆ یاسمین ☆
17 اردیبهشت 92 16:57
باریکلا به سونیا جون با این سوپرایز قشنگشخانومی مبارکت باشه بچه ها از کادو گرفتن سیر نمیشن،پس باید هر چند کوچک ولی براشون تهیه کنیم
رها مامان راستین
17 اردیبهشت 92 18:36
هدیه ات خیلی مبارک باشه دست دخمل گل و باباش درد نکنه
مامان هدیه
18 اردیبهشت 92 1:10
ماشالله به این دختر باهوش و نانازی......بوووووووووووووووووووووس
ღ منا مامان امیرسام ღ
18 اردیبهشت 92 2:15
عززیزم چقدر با محبتی شما مامانی خیلی احساس خوبی داشتید اون لحظه نه؟؟ امیدوارم همیشه رو لبهاتون خنده باشه
علامه كوچولو
18 اردیبهشت 92 8:32
سلااااااااااااااااام بالاخره فرصت شد بيام الاااااااااااااهي كادوتون مبارررررررررررك ميگم شما دختر دارها راحت ميتونين كادوشونو به روز دختر محول كنيد ما چيكار كنيم هههههههههه بيسواد هم كه شديم رفت
مامان حسام كوچولو
18 اردیبهشت 92 9:47
ممنون كه به ما سر زديد دعا كنيد خدا كمكمون كنه
مامان ماهان
18 اردیبهشت 92 9:59
عززززززززززززززيزم چه حرفيه...ما از اين جسارتا نميكنيم دوستتون داريم يه عالمه صبحي اومدم براتون سر زدم پست جديد نداشتين دمغ برگشتم من و ماهاني عاشغتونيم..سو\تفاهم شده حتما اينا برا آشتي
مامان ماهان
18 اردیبهشت 92 10:07
فدات عزيزم،،ما همه نوع شوخي رو دوست داريم،نكه من آي كيووووووووووم پايينه اولش مطلب رو نگرفتم فك كردم اشتباهي براتون كامنت بد زدم،،بعدا فهميدم در مورد پست اس ام اس كامنت گذاشتين كلي هم خوش بحالم شد..جيگر طلا
مامان ماهان
18 اردیبهشت 92 10:10
راستي خانمي شما هم مثه اينكه شاغلين؟؟مي تونم بپرسم كجا؟؟اگه فضولي نباشه؟؟ آخه منم كارمندم..تو دانشگاه
مامان ماهان
18 اردیبهشت 92 10:51
خوش بحالتون كه خانم معصومه رو دارين... من تا حالا قسمت نشده قم برم، شما رفتين برا منم دعا كنين
مامان ماهان
18 اردیبهشت 92 11:17
خانمي سرتون شلوغ شد؟؟؟؟؟ من كه حسابي امروز كار كردم بخدا حقوقي رو كه ميگيريم نوش نوش جونمون
آرشیدا خانم
18 اردیبهشت 92 14:08
خیلی خوشم اومد از طرز تربیتتون برای استفاده از کلمه لطفا نمیدونستم چطور بعدا آموزش بدیم این کوشولو رو مرسی این آموزشا رو حتما بنویسید به درد مامانا میخوره
مامان مهدیس و ملیسا
18 اردیبهشت 92 14:14
خصوصی
مرجان مامان آران
18 اردیبهشت 92 15:04
عزيزززززززز دلمممم خدا حفظش كنههه سونيا خوشگلموووووو
مامان ضحی
19 اردیبهشت 92 9:31
عزیییییییییییزم یه بوس خوشگل واسه دختر مهربون. خانومی خوب واسه دخترتم کادو میگرفتی دیگه بابای من هرسال روز مادر واسه منو خواهرم کادو میگیره
امير علي
19 اردیبهشت 92 14:46
سلام ممنونم كه به ما سر زديد . ماشاالله دختر ناز ي داري خدا زير سايه پدر و مادر حفظش كنه
نگاری
20 اردیبهشت 92 7:15
مبارکه باشه کادو دختری فسقلی با محبت
رعنا (مامان سیما سادات)
20 اردیبهشت 92 9:30
مامان عسل
20 اردیبهشت 92 12:38
واقعا دست گل دختري مهربون با اون قلب پاك و كوچيكش درد نكنه دست بابايي هم درد نكنه واقعا. فدات بشم من خاله جونم خيلي دوستت دارم گل من.
مامان یلدا و سروش
20 اردیبهشت 92 14:29
سلام خانومی. بنا به دلایلی مجبور به جابجایی نتی شدم خوشحال میشم این خونمون رو لینک کنید
مامان آرشيدا قند عسل
21 اردیبهشت 92 8:38
سلام ماماني ، انگاري خيلي مشغول هستي منتظرتونيم از حال و احوال عروسكمون باخبر بشيم.
خاله الهام
21 اردیبهشت 92 16:51
سلام واااي ماماني چه حس قشنگي وقتي آدم توسط عزيزترينش سورپرايز ميشه هميشه به شادي نازدونه رو هم خيييليييييي ببوسيييييييد
مامان علی خوشتیپ
24 اردیبهشت 92 14:32
آفرییییییییییییین به این دختر خوب منم دختر میخوام
بهار
24 اردیبهشت 92 14:50
سونیای خوشگلم فدای اون شیرین زبونیات دختر خوشگل و باهوش و ناز[قلب.







عزیزم آدرس نگذاشتی تا بهت سر بزنم
مامان زهرا
31 اردیبهشت 92 0:18