سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

انعکاس

1392/2/9 13:30
1,227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صدتا سلام گرم به روی زیباتر از ماه گل دختر قند عسلم خوبی خوشی مامانی  خوب جونم بگه برای نازنین دخترم که روز جمعه 6 اردیبهشت ساعت نزدیک ده بود که عمه جون اومد دنبالت  و رفتی خونه عزیز جون و قرار شد عصر من و بابایی بیاییم اونجا دنبالت و از اونجا بریم سر ساختمونمون که مشغول بنایی هستیم عصری من و بابا میخواستیم بیاییم خونه عزیز که از اونجا با هم بریم  منم یک دست لباس برات برداشتم که بیام خونه عزیز لباسهات رو عوض کنم و از اونجا بریم وقتی اومدیم خونه عزیز جون دیدم شما با بابا بزرگ و عزیز جون رفتی ما هم  خودمون اومدیم و دو ساعت و نیمی اونجا بودیم و شما حسابی با هرچی که دلت خواست بازی کردی  یک کوچولو تاب  بازی کردی عموجون اونجا برات یک تاب درست کرده  که زیر تاب کلی هم مصالح بود گفتی میخوام حتما بازی کنم بابایی با چه زحمتی همه رو جابه جا کرد تا بتونی راحت بازی کنی اما همین که یک دقیقه نشستی گفتی دیگه نمیخوام بریم .باهم روی خاک نقاشی کشیدیم با گچ روی دیوارها نقاشی کردیم  رفتیم بالا پشت بوم اونجا پیشی دیدی  و کلی قربون صدقه اش رفتی چند تایی هم کلاغ و کبوتر دیدی و صداشون کردی و باهاشون حرف زدی  . بعدشم به من گفتی مامان ابرها رو ببین ابرها مثل پنبه هستن بعدشم باهاشون  حرف زدی و سلام کردی بهشون . بعد از اونجا برگشتیم خونه عزیز جون و بعدشم اومدیم خونه خودمون .شنبه من صبح سرکار بودم ساعت حدود دوازده بود که  با عمه جون تشریف آوردید کتابخونه و کلی با عمه جون بین قفسه ها قایم موشک بازی کردی وسایل نقاشیت رو هم آورده بودی و روی برگه نقاشی کشیدی ازت پرسیدم سونیا خانم این چیه کشیدی میگی مامان من نویسنده کشیدم (از اون حرفها)بعد از اینکه همکارم  که مسئول کتابخانه هستند اومد به خاطر حضور سرکار خانم به من گفتند امروز زود برو نمی خواد تا ساعت دو و ربع بمونی این بود که ساعت یک و نیم اومدیم خونه و طبق عادت همیشگی شما که باید کیف من رو بازرسی کنی در کیف من رو باز کردی و یک نگاه عاقل اندر سفیه به من انداختی و بعدشم مثل پیرزنهای هفتاد ساله گفتی وای خدا مرگم بده مامان این لباسهای من توی کیف تو چیکار میکنه من از دست تو زندگی ندارم آخه جای لباسهای من توی این کیفه . خوب منم برات توضیح دادم که دیروز که میخواستیم بیایم خونه عزیز دنبالت تا بریم سر ساختمون اینها رو برداشتم که بیام خونه عزیز اینها رو بکنم تنت تا بریم با این توضیحات دیگه بهم حرفی نزدی فقط لباسهات رو برداشت بردی گذاشتی روی مبل .ناهار که خوردیم یک ساعت و نیم نزدیک به دوساعتی خوابیدیم و بعدش بلند شدیم من میخواستم برم بیرون یک کوچولو خرید داشتم که شما هم راه افتادی و باهم رفتیم البته ناگفته نماند که مثل همیشه اول اذیتهات رو کردی و هر سازی دلت خواست زدی بعد گفتی منم میام خلاصه رفتیم و من خریدهام رو کردم و یک جفت کفش هم برای شما خریدیم چون کفشهای عیدت پاشنه دارن خیلی باهاشون راحت نیستی و یک کم  که راه بری خسته میشی هم اینکه یک کوچولو پشت پات رو میزنه .بعد از خرید کفش سر راه اومدنی توت فرنگی دیدی و گفتی برام بخر و من هم دلم گوجه سبز خواست بعد از خرید گوجه سبز و توت فرنگی راه افتادیم به طرف خونه از در اومدیم تو به بابایی میگی بابا مامان برام توت فرنگی گرفته با(grape انگور.  نگو خوشگل خانم ما گوجه سبز رو با انگور اشتباه گرفته (عشق انگور این دختر من)بعدش گفتی مامان ((grape بشور بیار بخورم بهت گفتم مامان این انگور نیست گوجه سبز گفتی نه grape من انگور میخوام بشور برام بخورم برات شستم آوردم اولین دونش رو برداشتی با آب و تاب فراون گذاشتی توی دهانت تا بخوری که دیدی ترش و مامان بی ربط نمیگه این انگور نیست خلاصه زوری زوری دو سه تاشون نصف نیمه خوردی چون چیزهای ترش زیاد نمیتونی بخوری برخلاف مامان که عاشق ترشی هست چند تایی هم توت فرنگی خوردی .

و اما چند تا از حرفهای دیگه ات توی این روزها که مامان رو شگفت زده میکنه یکشنبه عصر که از سر کار برگشتم خونه و شما از خونه عزیز اومدی خونه   بر طبق عات هروز پریدی توی بغلم و چند تا بوس آبدارو از ته دل که ازم گرفتی و دوستت دارم رو که گفتی .گفتی مامان من نبودم تنها بودی گفتم بله مامان تنها بودم گفتی مامان الهی من بمیرم برای اون تنهاییت الهی من قربون اون تنهاییت برم. فدای تو دختر مهربون بشه مامان .

دیروز داشتم دستمال کشی میکردم اومدی میگی مامان الهی قربون اون دستهای گندت برم من (وقتی که دستمال دستت میگری و دستمال کشی میکنی من میگم الهی قربون اون دستهای کوچولوی سفیدت بره مامان ) هر حرفی که مامان میزنه انعکاسش رو سریع از طرف دختر نازش میبینه .

و اما امروز سی و هفت ماه از حضورت توی این دنیای خاکی میگذره و من مفتخر شدم به نعمت مادری برای دلبندم خوب برای امروز کافیه در پناه ایزد منان تا پست بعدی.

9/2/1392


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

مامان علی خوشتیپ
9 اردیبهشت 92 11:26
سلام عزیزم.تلگرافتون رو خوندم ممنون به یادمی مشکل خاصی نیست.چند عامل باعث شد این کار رو بکنم.بعد براتون توضیح میدم. ببوسید گل دختر نازتون رو
مرجان مامان آران
9 اردیبهشت 92 13:50
عزيز دلمممممم قربون بازي كردت واقعا بچه ها همه چي رو برميگردونن عكس سونيا جونو بزاريد ديگهههه
مامان بهار
9 اردیبهشت 92 13:57
خیلی بامزه بود دستای گندت وای الهی روز بروز شیرین تر میشن این قتاری ها از روی ماه سونیا جون
مامان مهدیس و ملیسا
9 اردیبهشت 92 13:57
خصوصی گلم
مامان محمد و ساقی
9 اردیبهشت 92 14:17
سلام عزیزم همینطور داشتم میخوندم و لذت میبردم تا رسیدم به اون قسمت که کیفتون رو باز کرد و لباساشو توش دید اینطوری شدم باز هم خوندم و خوندم تا دستمال کشیدن شما افتادم و اول اینطوریو بعد اینطوری شدم
مامان محمد و ساقی
9 اردیبهشت 92 14:18
ماشالله خیلی شیرین زبونه ساقی هم چیزای ترش نمیخوره و علاقه نشون نمیده. چه باکلاسه دخترم grap دوست دارهنوش جونش
مامان محمد و ساقی
9 اردیبهشت 92 14:19
ممنون مامانی سونیا جان که پیش ما میاین.خیای خوشحال میشم.ایشالله همیشه سلامت باشین و یک خانواده شاد
مامان یلدا و سروش
9 اردیبهشت 92 14:35
خدا حفظ کنه فرشته کوچولوتون رو . در پناه حق همیشه لبش خندان باشه و دلش شاد
مامان موژان جون
9 اردیبهشت 92 16:49
ای جانم عزیزم شیرین زبون
مامان موژان جون
9 اردیبهشت 92 20:31
مامانی روزت مبارککککککککککککککککککککککککک
مامان آوا
9 اردیبهشت 92 20:43
مهربانی مادر است ایثار مادر است عشق مادر است زندگی مادر است رنجر مادر است غم خوار مادر است درد مادر است تنها مادر است بهترین جمله گیتی مادر است . مامانی خوب پیشاپیش روزت مبارک
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
9 اردیبهشت 92 22:30
جونم ماشالا بهت باشه که انقده با مزه حرف میزنی.خداییش خییل جالب بوده وقتی لباساتو تو کیف مامان دیدی و اون کلمات قصار رو به کار بردی الهی منم فدای اون دستای کوچولو و سفیدت بشمممممممم
مامان یلدا و سروش
10 اردیبهشت 92 2:32
مادر ای پرواز نرم قاصدک مادر ای معنای عشق شاپرک ای تمام ناله هایت بیصدا مادر ای زیباترین شعر خدا پیشاپیش روزت مبارک عزیزم.
مامان یلدا و سروش
10 اردیبهشت 92 2:32
با افتخار لینک شدین عزیزم.
مامان عسل
10 اردیبهشت 92 7:05
فداى اون زبونت دختر ماشاالله خيلى شيطون شده بووووووووووووووووووووووووووس
علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 8:37
جبرئیل آمده بود .. علی و جمله ملائک بودند .. و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت .. و خدا داشت ترنم می‌کرد !! در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ... نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود! ******************** سلام بانو! عيدت و روزت مبارك
مامان آرشيدا قند عسل
10 اردیبهشت 92 9:07
دختر گل شيرين زبون و مهربون
مامان آرشيدا قند عسل
10 اردیبهشت 92 9:07
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد لبخند زیباى خداوند پيشاپيش روزت مبارک!
نسیم-مامان آرتین
10 اردیبهشت 92 9:32
ای جونم مادر بزرگ با اون حرفهای نازت وای مامان جون چه بامزه فهمیده دست خودش کوچولو ودست شما بزرگه وقربون دستهای بزرگ مامانش رفته
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
10 اردیبهشت 92 11:04
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ آســـــــــمانی پر گل دشـــــــــــــــــــتی پر ستاره تقدیم به تویی که بهشــــت زیر پایت است ... ♥ روزت مبارک بانو ♥
مریم بانو
10 اردیبهشت 92 11:26
وای خدا چ بلاس این دختر شما خدا حفظش کنه بیخودی نیس منم عاشششششششق دخترم!
رضوان
10 اردیبهشت 92 11:52
سلام مامانیه مهربون ممنون که اومدی پیشم وبتون عالیه ایشالا همیشه در کنار هم لباتون خندون باشه با افتخار لینک شدیییییییییید
مامان آبتین
10 اردیبهشت 92 14:02
مامانی سونیا جون ممنونم که بهمون سرزدید امان از دست این بچه ها دستای گندت واقعا بامزه بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان یلدا و سروش
10 اردیبهشت 92 14:20
با فتخار لینکتون کردم
مامان سيد محمد سپهر
10 اردیبهشت 92 15:03
با تبريك تولد حضرت زهرا(س) ، روز زن، شنيدن صداي محمد سپهر را فراموش نكنيد
مامان سيد محمد سپهر
10 اردیبهشت 92 15:05
عزيزم قربون اون دستهاي كوچولو واون دستهاي گنده كه همشون انعكاس دهنده عشق و صفاست...
مامان ضحی
10 اردیبهشت 92 16:05
زن بودن کار مشکلی است مجبوری مانند یک بانو رفتار کنی، همانند یک مرد کار کنی، شبیه یک دختر جوان به نظر برسی و مثل یک خانم مسن فکر کنی. بزرگ هنرمند جهان خسته نباشی. روزت مبارک خانومی
مامان مهدیس و ملیسا
10 اردیبهشت 92 17:12
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک
یه نی نی توو خواب و رویا
10 اردیبهشت 92 17:23
روزت مبارک
مامان امیر مهدی
10 اردیبهشت 92 18:17
مادراي معني ايثار تو گل باغ خدايي توي روزگار غربت با غم دل آشنايي مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن ..... روز مادر پیشاپیش مبارک
مامان محمود
10 اردیبهشت 92 18:17
بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند . . . روزت مبارک گلم
خاله الهام
10 اردیبهشت 92 18:28
مادر وقتی از تو حرف می زنم احساس می کنم به خدا نزدیکترم و در مقدس ترین نقطه لحظات زندگی قرار گرفته ام. وقتی نام مقدست را بر زبان می آورم بغض گلویم را می فشارد شاید این نشان عشق خالص و پاک است. روزتون مبارک مرسيييي كه بهمون سرزدين
زندگیییییییی
10 اردیبهشت 92 18:45
آسمان را گفتم : می توانی آیا بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه روح مادر گردی ؟ صاحب رفعت دیگر گردی ؟ گفت نی نی هرگز !!! من برای این کار کهکشان کم دارم نوریان کم دارم مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم ! … خاک را پرسیدم : می توانی آیا دل مادر گردی ؟ آسمانی شوی و خرمن اختر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار بوستان کم دارم در دلم گنج نهان کم دارم ! روز مادر مبارک
مامان ریحان عسلی
10 اردیبهشت 92 19:06
*;%”* *%;;%”* *;%*;%”*. *;*;%;*%*, )i( ( ) این دسته گلم تقدیم به تو ، روزت مبارک
لیلا مامان پرنیا
10 اردیبهشت 92 19:22
تنت قدمگاه آغاز بودنم شد ! آغوشت بهشت من است “مادر” روز زن و روز مادر پيشاپيش مبارك
مامان آرین
10 اردیبهشت 92 20:02
سلام مامان سونیای عزیزم روزشما هم مبارک ][گ]


مامان تسنیم سادات
10 اردیبهشت 92 20:31
محبوبه حق در دو جهان فاطمه است در قلب محب او کجا واهمه است آندم که قدم نهد بسوی محشر لطف و کرمش شامل حال همه است عیدت مبارک روزت مبارک
☆ یاسمین ☆
10 اردیبهشت 92 21:20
خانومی روزت مبارک عکس سونیا جون،خوش زبون رو هم بذار
دلمشغولی های یک مامان(آفتاب)
10 اردیبهشت 92 21:47
چون فاطمه مظهر خدای یکتاست انوار خدا ز روی زهرا پیداست همتای علی، در دو جهان بی همتاست زهراست محمد و محمد زهراست میلاد حضرت فاطمه(س) مبارک باد
مامان تارا
10 اردیبهشت 92 22:59
زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا، آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است، کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد وزیبائی است.مادر همه چیز ماست مادر آن روح جاودانی است که لبریز از عشق و زیبائی است روزت مبارک بانو
مهتاب
10 اردیبهشت 92 23:37
_888888822222228888________________ _888888222I2222288888_______________ 888888222222222228888822228888______ 888882222222222222288222222222888___ _8888822222222222222222222222222_88_ _882**روز مادر مبارک**2__888 ___888822222222222222222222222___888 ____8888222222222222222222222____888 _____8888222222222222222222_____888_ ______8882222222222222222_____8888__ _______888822222222222______888888__ ________8888882222______88888888____ _________888888_____888888888_______ __________88888888888888____________ ___________888888888________________ ____________888888__________________ _____________8888___________________ ______________88____________________ ______________8_____________________ ______________1_____________________ _______________1____________________ ________________1___________________ _________________1__________________ __________________1_________________ __________________1_________________ _________________1__________________ ________________1___________________ _______________1____________________ ______________1_____________________ ______________1_____________________ _______________1____________________ ________________1___________________ _________________1__________________ __________________1_________________ ___________________1__________ خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است . . . خانمی گلم ، روزت مبارک مامانی دختر کوچلوت چقدر قشنگ وصادقانه قربون صدقه مامانش میشه
نگاری
11 اردیبهشت 92 0:01
روز شما هم مبارک مادر خانومی
زهرا مامان امیرحسین
11 اردیبهشت 92 0:33
سلام بروی ماهتون خوشحال شدیم از اومدنتون بوبلاگمون دوستون داریم روز مادر بر شما مبارک
مامان ثمین
11 اردیبهشت 92 1:39
سلام عزیزم ممنون پیشمون اومدین روزمادر برشما مادرمهربون ودلسوز مبارک
مامان ایدین
11 اردیبهشت 92 2:45
_______$$____________$$ ______$$$__$_$$____$$_$__$$$ _____$__$__$$__$__$__$$__$__$ _____$__$$$_$__$$$$__$_$$$_$$ ____$$$$_____$$$__$$$_____$$$$ ___$__$________$__$________$__$ ___$__$_________$$_________$__$ ____$$__________$$__________$$$ ___$__$_____$$$$__$$$$_____$__$ ___$__$____$$$$$$$$$$$$____$__$ ____$$$$____$$$$$$$$$$____$$$$ _____$__$____$$$$$$$$____$__$ _____$__$_____$$$$$$_____$__$ ______$$$$_____$$$$_____$$$$ _______$__$_____$$_____$__$ _______$__$$$________$$$__$ ________$$$__$______$__$$$ __________$__$$$__$$$__$ ____$$$$$__$$$__$$__$$$_$$$$ ___$_____$__$__$$__$__$_____$ ___$______$__$$__$$__$______$ ___$_______$__$__$__$_______$ ___$________$_$$$$_$________$ ____$________$____$________$ ___$_________$____$_________$ _$$_$________$____$________$_$$ $__$_________$$$$$$_________$__$ $__$___$$$$$$_$__$_$$$$$$___$__$ $___$_$____$_$$__$$_$____$_$___$ _$__$$____$_$_$__$_$_$____$$__$ __$__$$$$$ $__$__$__$_$$$$$__$ ___$______$___$__$___$______$ ___$_____$____$__$____$_____$ ____$___$_____$__$_____$___$ _____$$$______$$$$______$$ روز زن و روز مادر رو بهتون تبريك ميگم.
منا مامان امیرسام
11 اردیبهشت 92 2:49
مادر ، تک‌واژه‌ای‌ست زیبا مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا ان‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد عزیزم روزت مبارک
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
11 اردیبهشت 92 3:54
در گـــویــش عـاشـقانـه ، نـام مــــادر شعریست کــه تا ابد به دفتر باقیست روزت مبارک عزیزم
مامان عسل
11 اردیبهشت 92 7:19
مامانی گل و مهرون روزت مبارک عزیزم. انشاالله سایه ت همیشه بالا سر دختر گلت باشه