سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

دخترم سه ساله شدی

1392/1/18 16:30
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام و صد تا سلام به روی زیبا تر از ماه گل دخترم خوبی مامان خوب زود میرم سر اصل مطلب جونم برای گل دخترم بگه از روز نهم فروردین یک هزارو سیصدو نود دو که مصادف بود با سومین سالگرد تولد شما دختر نازم همونطور که برات توی پست قبلی گفتم وقتی که قم بودیم یک جشن تولد کوچولو برات گرفتیم به همین خاطر روز تولدت که خونه خودمون بودیم میخواستیم یک جشن کوچولوی سه نفره برات بگیریم دقیقا روز تولد خودت باشه اما متاسفانه شما ابدا همکاری نکردی و جشنمون اصلا رنگ و بوی جشن نداشت البته اولش همه چی عالی بود خونه رو آماه کردیم همچنین شما رو آماده کردم و خودمون هم آماده شدیم کیک رو آوردیم شما هم مثل خانم نشستی بعد من هم اومدم و شمع رو روشن کردیم و با بابایی دکمه ضبط دوربین رو زدیم و اومدیم نشستیم کنارت و میخواستیم شروع کنیم دست بزنیم و تولدت مبارک رو بخونیم که یک دفعه شما نمیدونم چی شد که  بلند شدی رفتی هر چی هم من و بابایی اومدیم و نازت رو کشیدیم که بیا و تولدت هست ناز نکن  قبول نکردی که نکردی و نیومدی تا هیچ فیلم و عکسی بگیرم و اینطوری  بود که جشن تولد سه سالگیت تموم شد ما هم متاسف و متاثر از این موضوع  بساط جشن تولدت رو جمع کردیم و هرکدوم رفتیم پی کار خودمون یکی دوساعت بعدش هم اومدی گفتی من کیک میخوام کیک رو ببر برام برات کیک رو بریدم و حسابی ازش خوردی  و لذت بردی .و اما روز دوازدهم فروردین که روز خوبی بود شما صبح با عمه رفتی خونه عزیز جون و عصر ساعت چهار برگشتی خونه  و با هم دوتایی مادر و دختر رفتیم پارک اونجا بهت حسابی خوش گذشت هم بازی کردی  وحسابی هم بدو بدو کردی با یکی دو تا بچه هم موقع سرسره سواری گپ زدی و ساعت نزدیک هفت و نیم بود که راه افتادیم به طرف خونه اگر دروغ نگفته باشم این اولین باری بود که از بازی و بدو بدو توی پارک سیر شدی و بدون دردسر و گریه خیلی راحت وقتی بهت گفتم  بازی بس هست بیا بریم خونه دو باره میارمت مثل یک خانم اومدی دست من رو گرفتی و گفتی بریم خونه البته توی پارک هم میخواستم ازت عکس بگیرم و یک کوچولو فیلم که متاسفانه طبق معمول  هیچ همکاری نکردی به محض اینکه دوربین دست من یا بابایی باشه یا سرت رو برمیگردونی یا سرت رو زیر میندازی یا سرت رو میگیری بالا یا هر جور شکلک و ادا اطوار دیگه ای که بلدی در میاری و ابدا همکاری نمیکنی تا ازت دوتا عکس خوب و خوشگل بگیریم و متاسفانه خیلی کم پیش میاد شکار لحظه ها و گرفتن یک عکس خوشگل از شما.خلاصه بعد از اومدن از پارک و خوردن شام یک کوچولو بازی تصمیم گرفتیم بخوابیم ساعت یازده و نیم بود که اومدی توی بغل من و گفتی برام قصه بز بز قندی رو تعریف کن تا بخوابم من هم شروع کردم برات به تعریف کردن. تارسیدم به اون قسمت که بز بز قندی میگه کی خورده شنگول من کی خورده منگول من باید بیاد به جنگ من. گرگ میگه من خوردم شنگول تو من خوردم منگول تو من میام به جنگ تو که یکدفعه گفتی نه مامان. تو نه شما. من خوردم شنگول شما من خوردم منگول شما من میام به جنگ شما قربونت برم گل دخترم که فکر میکنی این قوانین باید برای حیوانات هم اجرا بشه و به جای تو مودبانه تر این هست که از کلمه شما استفاده بشه خوب عزیزم تا پست بعدی به خدا میسپارمت در پناه حق .
 

18/1/1392   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان نگار
19 فروردین 92 10:57
سلام عزیزم. مرسی خانمی. ان شاا.. برای شما هم همین طور باشه. مرسی خاله واسم دعا کنین باقیشون راحت دربیان. بووووووووس
مامان آوا
19 فروردین 92 11:37
امان از این دخترا چکار کنیم که کار خودشونو میکنن کار به کار کسی ندارن.
نسیم-مامان آرتین
19 فروردین 92 15:17
خوشگل خانم تولدت مبارک با این که همکاری خوبی با مامان وبابا نداشتی اما اینم خاطره ای میشه برات آفرین به این دخمل مودب خودم که به جای کلمه تو میگه شما
مامان نگار
19 فروردین 92 15:19
1. سه سالگیت مبارک عزیزم 2. از بس که آفتاب مهتاب ندیده است این دخمل گل نمی خواد هیشکی عکسشو ببینه به خاطر همین هم هست که ما هم سعادت نداشتیم عکس زیادی ازش ببینیم 3. آفرین به این دخمل مودب و خانوم که توی دنیا تکه به خدا
یاسمین
19 فروردین 92 15:23
شاید چون قبلاً ازش زیاد عکس گرفتید،حالا دیگه راضی نمشه عکس بگیره!یه چند وقتی کاری به کار ش نداشته باشید تا حساسیتش نسبت به عکس انداختن از بین بره،بعدش کلی از عکسایی که انداخته تعریف کنید تا خوشش بیاد و دوباره راضی بشه بیاد عکس بگیره باریکلا به سونیای ناز و مودب
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
20 فروردین 92 2:25
الهی بگردم عزیز دلم کیکو خوردی و نذاشتی ازت عکس بگیرن. خدا حفظت کنه عزیز دلم.
مامان عسل
20 فروردین 92 7:05
سلاااااااام تولدت مبارک گل من انشاالله که زیر سایه ی پدر و مادرت با خوشی زندگی کنی انشاالله تولد 100 سالگیت عزیزم بووووووووووووووس
مامان آرشيدا قند عسل
20 فروردین 92 8:01
جانمممممممممممم دختر مؤدب خودم
مامان آروین (مریم)
20 فروردین 92 8:02
چه عکس سونیا جون باشه چه نباشه ...... ما دوسش داریم و از کارهائی که انجام میده و حرفهای شیرینی که میزنه و اینقدر مودبه کلی خوشحالیم و هر روز بهش سر میزنیم ....
مامان نیایش
20 فروردین 92 11:23
سلام دخمل نازی داری خدا حفظش کنه تولدش مبارک الهی 100 ساله شه نه 120 ساله شه نه 120 سال کمه همیشه زنده باشه
مامان متین
20 فروردین 92 16:30
تولدت مبارک عزیزم. ای بابا چرا آخه؟ اشکال نداره .جشن سال بعد ایشاالله عکس و فیلم میگیرید. وای وای چه شیرین زبون و مودب .عزیزدلم.
رها مامان راستین
20 فروردین 92 17:03
سلام تولدت مبارک عزیزم اجبار نکنین ازش عکس بگیرین تو حالت طبیعی بگیرین حتمأ که نباید ژست بگیره
مامان تارا
20 فروردین 92 19:20
آخی ما رو بگو که اینهمه منتظر عکسهای قشنگ تولدت بودیم سونیاجون آفرین به این دخمل مودب
الهه مامان یسنا
20 فروردین 92 23:15
سلام عزیزم چقدر دلم برای این خونه تنگ شده بود ببخشید که این مدت اینجا سرنزدم..غصه نخور مامانی بچه ها همیشه کاری که ما میخوایم رو انجام نمیدن عیب نداره مهم اینه که بعدش با لذت کیک تولدش رو خورده همین مهمه... امیدوارم همیشه از کنار هم بودن لذت ببرین و شاد باشید... قربون این دختر مودب و مهربون
نارینه
21 فروردین 92 0:44
سلام دوست خوبم ... ممنونم که به ما سر زدید سال نوتون مبارک .. انشالله سلامتی و دلخوشی مهمون خونتون باشه امسال ... تولد سه سالگی سونیا خانوم هم مبارک باشه ... دختره و ناز دادناش ... !! شما هم حالا حالاها باید ناز بخرید !!!
مامان موژان
21 فروردین 92 1:20
سلام وب جالبی دارید فقط دوست داشتم عکس هایی از دخمل زیبات ببینم ولی این دخملا با ماماناشون همکاری عکسی نمیکنند تولدشم مبارک لطف میکنی منو هم لینک کنی
مامان ارغوان
21 فروردین 92 10:22
با چند روز تاخیر تولدتتتتتتتتت مبارککککک
مامان نگار
21 فروردین 92 11:40
سلام عزیزم . مرسی از لطفت. سونیا جونم چطوره؟ ان شاا.. که همیشه خوب و سلامت باشه. ببوسششششش
مامان نگار
21 فروردین 92 11:46
سلام عزیزم تولد سه سالگی دختر نازتو تبریک میگم. ان شاا.. در پناه خدا همیشه سلامت و شاد باشه عشقت. عزیزم دختر بچه ها خیلی حساس و عاطفی هستن. و بهتره که هیچ وقت رو نقطه ضعف هاشون زوم نکنیم تا مرور زمان برطرفشون کنه. اگه دوست نداره ازش عکس بگیرید اذیتش نکنین می تونین ازش بخواین از خودتون با باباش با فیگورهای مختلف عکس بگیره یعنی دوربینو بدین دستش تا با دیدن شما احساس کنه که چقدر تو عکس میتونه قشنگ بشه و فیگور بگیره. بهرحال من که عاشق شخصیت و ادب و متانت دختر نازت شدم عزیزم. از طرف من ببوسش.
مامان آرین
21 فروردین 92 12:07
سلام .امیدوارم سال خوبی را شروع کرده باشیدوایام بکامتان باشد.فدای این دختر خوش سخن ومودب بشم من.
ستاره زندگی
21 فروردین 92 14:51
سلام انشالله سال خوبی شروع کرده باشید بچه های امروزین دیگه!یک دنده ... به هر حال دست تون درد نکنه و تولدش هم مبارک
مامان کیان
21 فروردین 92 14:57
سونیای عزیزم تولدت مبارک .آرزوی بهترینها رو برات دارم .
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
21 فروردین 92 15:43
ای بابا. این فرشته ها همشون همینطورن. مگه میشه با دل راحت ازشون عکس گرفت؟ سالم وسربلند باشه همیشه الهی.تولدش مبارک.
مامان فتانه
21 فروردین 92 18:28
افرین ب این دختر اداب دان...وای چرا لج کرد ناشت عکس بگیرین چه بد
مامان پریسا
21 فروردین 92 20:50
سلام عزیزم. تولدت مبارک باشه. همین که دلشون شاد باشه کافیه . مهم همینه
انسیه
22 فروردین 92 2:29
عزیزم 3ساله شدنت مبارک گلمممممممممم
mamanebaran
26 فروردین 92 12:00
عزيز دلمممم سه سالگيت مبارك ، ايشاالله تولد 120000000000000 سالگيت نفسم ، قربون شكل ماهت خوشگل خاله ، الهيييييييييييي دلت نخواسته ازت عكس بندازن ، خب اشكال نداره ما با چشم دلمون تو رو مي بينيم پرنسس كوچولو ، اميدوارم سايه پدر و مادر هميشه هميشه بالاي سرت باشه و هميشه بخندي و سلامت باشي
مهتاب
26 فروردین 92 17:26
آفرین به این گل دختر امیدوارم 120 ساله شی _########______________________ ___####____________________________ ___####____..............................._______ ___####______________________________ ___####______________________________ ___####_____________________________ ___####_________________________________ ___####______###______###_______________ -########__#####___#####_____________ ___________#######__######______________ __________################______________ __________################______________ ___________###############______________ ____________#############_______________ _____________###########_____###___###__ ______________#########______###___###__ _____________ __#######_______###___###__ ________________#####________###___###__ __ ______________###_________###___###__ _________________#___________#######___ _____________________________#####__
مامان تارا و باربد
27 فروردین 92 10:50
مامان امیرحسین و کوثر جونی
8 اردیبهشت 92 20:05
سلام.سونیای خوشگل. ممنون از اینکه به ما سر دید و ممنون از تبریکتون. سه ساله شدن شما هم مبارک خاله جون.
آرشیدا خانم
11 اردیبهشت 92 17:40
سلام عزیزم مرسی از بازدیدتون روز شما هم مبارک چرا عکسای دخملتونو نمیذارید خیلی جالبه اداهایی که در اورده تو متناتون من لینکتون کردم