سونیا سونیا 14 سالگیت مبارک

همه زندگی من سونیا

بهار تکرار گل است و بهشت تکرار بهار

1391/1/1 15:19
612 بازدید
اشتراک گذاری

 

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند

یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند

یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم

که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد

یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم

چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باش

 

گل دخترم تاج سرم عزیزترینم بهترین ها رو برات در سال جدید آرزو میکنم امیدوارم سالی پر از موفقیت و سلامتی و سرشار از شادی و شادکامی داشته باشی نوروز هزارو سیصدو نود دو رو بهت تبریک میگم امیدوارم 120سال عمر کنی عمری پرخیر و برکت و در نهایت عاقبت خیر رو برات از خدواند متعال خواستارم شاد باشی نازنینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آروین (مریم)
5 فروردین 92 16:52
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند .....
آرزو دارم هر روز زندگیتون بهاری و دلهاتون هم مثل روز نوروز شاد باشه .....



ممنونم انشاالله شما هم سالی پراز خیرو برکت و شادی داشته باشید
یاسمین
5 فروردین 92 17:41
بهار است که بر درت می کوبد؛
سورنازن عید را بشنو ؛ که مستانه ملودی عشق می سازد
شادمانه خیز و سفره را نظاره کن ؛ حاضران را به تبسمی
مهمان دل ؛ و رفتگان را به تولای رحمان آرزو نما ؛
و من نیز لحظه تحویل دعا می کنم ؛ سال نو بر درخت زندگانیت
شاخه های نومیدی و دردمندی و فراق و نیاز چنان شکوفه
کند که تا نوروز پسین جز عزت و حرمت و صحت و برکت و
شادمانی و شیرین کامی و تبسم و مهربانی و عشق میوه ای ندهد.


خیلی متشکر از تبریکتون انشاالله سال جدید برای شما و خانواده سالی پر از خیرو برکت و شادی باشد
مامان آوا
5 فروردین 92 18:07
آنان که روحشان کشتزار مهربانیست ، بی شک بهاری جاودان خواهندداشت.


بهار شما هم مبارک باشه
مامان پارسا
15 فروردین 92 2:07
ای کاش هر روزمان نو روز باشد تا نو شویم خودمان ، اندیشه هایمان و عشقمان به همه زیبایی ها. سال نو مبارک



سال نو شما هم مبارک سال خوبی داشته باشید