سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 21 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

واپسین روزهای سال 1391

1391/12/24 14:39
1,417 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام و صدتا سلام به روی زیباتر از ماه دختر بهاری من خوبی خوشی تنت سلامته .امیدوارم هرجا و هرسنی و با هرکسی که هستی خوش و خرم و قبراق و سلامت باشی و همه چی بر وفق مرادت باشه دختر نازنینم  . خوب جونم برات بگه از آخرین روزهای اسفند یک هزارو سیصدو نود و یک .دخترک مامان چیزی نمونده که سه سالگیت رو تموم کنی و پا به دنیای چهار سالگی بگذاری و چه زیبا و شیرینند این سی و پنج ماهی رو که باهم گذروندیم وچیزی دیگه نمونده تا ماه سی و ششمش هم تموم بشه و گل دخترم وارد مقطعی جدید از زندگی بشه .خداوندا بی نهایت ازت سپاسگزارم که لایقم دونستی و این هدیه بی نظیر رو بهم عطا کردی پس خودت کمکم کن دخترم رو طوری تربیت کنم که رضایتت رو حاصل کنه ومقبول درگاهت باشه و بنده ای مطیع و مهربان ودلسوز رو به این جامعه تحویل بدم که باری از دوش مردم بردارد نه اینکه خود سر باری باشد.  و اما سونیا خانم این روزها چیکارها میکنی اولین کارت اینکه روزی ده بار حداقل برس یا شونه رو برمیداری و میای گل سر من رو از روی سرم برمیداری و موهای من رو شونه میکنی ( شخم میزنی و اون موهارو از بیخ و ریشه میکنی) هرچی هم بهت میگم مامانی نمیخواد خودم بلدم میتونم موهام رو شونه کنم اما هرچی اصرار میکنم فایده نداره شما شونه میکنی و من غرولند میکنم گاهی هم چنان موهام رو از ریشه در میاری که اشکم درمیاد و یک جیغ میکشم تا دست از سرم برداری اما ماشاالله هزار ماشالله شما استقامتت بسیار بیشتر ازاین حرفهاست و کار خودت رو انجام میدی. دیشب داری موهام رو شونه میکنی که دیدم داری موهام رو بعد از شونه کردن به تیکه های باریک تقسیم میکنی و میگیری از بیخ و بن میکشی میگم سونیا خانم چیکار میکنی مامان خوب شد دیگه بسه. گفتی نه میخوام پاپیون درست کنم گفتم مامان نمیخواد همینطوری خوبه گل سر میزنم پاپیون نمیخواد .گفتی نه اگر موهات رو پاپیون درست نکنم  بابا ناراحت میشه (این حرف رو از کجا درآوردی من نمیدونم والا) و اما دائم میشینی یک کتاب شعر یا داستان میگیری دستت و هرچی رو ازشون حفظی میخونی  شعرها رو که بیشتر حفظ میکنی و میخونی و قصه ها رو هم وقتی کتاب میگیری دستت دقیقا مثل کتاب میخونی  و از الفاظ ادبی خود کتاب استفاده میکنی ولی وقتی که کتاب رو دستت نمیگیری اکثرا خودت رو جای قهرمان های داستانها میگذاری و تعریف میکنی مثلا میشی گرگه توی بز بز قندی و میری شنگول و منگول رو میخوری یا گاهی منم میشم بخشی از داستان  میگی مامان تو گرگی شنگول و منگول رو خوردی من بز بز قندیم میام با شاخهام شکمت رو پاره میکنم و شنگول و منگول رو بیرون میارم . عاشق تیتراژ برنامه خانواده هستی و خیلی از اوقات با خودت میشینی و میخونیش لحظه دیدارت عاشقی معنا شد تپش قلبم گفت خودشه پیدا شد و... البته  بابا برات آهنگش  رو دانلود کرده و گاهی اوقات میگذاره وشما با ذوق و شوق میدوی میای پای لپتاپ و آهنگ رو از اول تا به آخرش گوش میکنی و گاهی هم چندین بار گوش میکنی بابایی ازت میپرسه این اهنگ چیه؟ شما هم میگی دست پخت مامان . و اما کار جالب دیگه اینکه شبها موقع خواب تازه شما صحبتت گل میاندازه و میخوای حرف بزنی من میخوابم به شما هم میگم بیا بخواب اما شما نمیخوابی و به منم هم میگی مامان پاشو بشین میخوام برات ماجرا تعریف کنم نخواب پاشو بشین باهم حرف بزنیم .منم که خسته و خواب آلود میگم من میخوابم شما تعریف کن من گوش میکنم . گاهی من پیروز میدون میشم. من میخوابم و شما میشینی حرف میزنی گاهی اوقات هم که میگی میخوام برات کتاب بخونم و کتاب رو میگیری دستت و شروع میکنی به خوندن اما چند دقیقه ای که گذشت کتابت رو میگذاری زمین و میخوابی البته همیشه باید سرت روی دست من بگذاری و من برات قصه تعریف کنم تا شما بخوابی گاهی شبها انقدر خسته ای که بعد از سه چهار دقیقه میخوابی گاهی اوقات هم دوسه تا قصه برات تعریف میکنم تا بخواب بری. دیشب موقع خواب بهت میگم مامانی بخواب صبح باید زود بلند بشی و بری خونه عزیز چون من میخوام برم سرکار فردا شب در خدمتت حاضرم تا هروقت شب خواستی میشینم و باهم حرف میزنیم و قصه میخونیم و ماجرا تعریف میکنیم چون صبحش جمعه است و تا هروقت دلمون خواست میخوابیم بعدشم که بیدار شدیم شما میری خونه عزیز جون  منم میخوام خونه تکونی کنم این رو که گفتم یک دفعه چشمات یک برقی زد و گفتی نه من خونه عزیز نمیرم من میخوام بمونم خونه ،خونه تکونی کنم فدای دختر با محبت خودم بشم و یک نمونه دیگه از محبتت که دیشب من روفوق العاده  شاد و خرسند کرد به وجود چنین فرشته ای. موضوع از این قرار بود که من دیروز صبح یک روسری برای خودم خریده بود م و شما خونه عزیز جون بودی و ندیده بودی عصری که از خونه عزیز اومدی من روسری خودم رو با خریدهای تازه شما که سه روز پیش انجام شد گذاشته بودم روی مبل که ببرم بزارم توی کمد هامون که شما اومدی و روسری من رو دیدی و برداشتی و گفتی مامان این چیه گفتم روسری . پرسیدی مال کیه؟ گفتم مال من یکدفعه جیغ که منم روسری نویی رو که تازه برام خریدی میخوام .میخوام سرم کنم منم رفتم از کمدآوردم بهت دادم .گفتی مامان سرم کن منم روسری خودم رو سر کردم مال شمارو هم کردم سرت و رفتیم جلوی آینه بعدشم اومدیم پیش بابایی و گفتیم کدوم یکی مون خوشگل تر هستیم بابایی گفت سونیا؛ پرسیدم روسری کدوم یکمون خوشگل تر هست بابایی بازم گفت سونیا و شما گفتی مامان تو هم خودت خوشگلی هم روسریت خوشگله الهی فدای اون دل مهربونت برم که دوست نداری کسی رو برنجونی عزیزم..خوب عزیزم شاید این اخرین پستی باشه که برای سال 1391 دارم برات میگذارم . امیدوارم در سال جدید به هر آنچه که لایقش هستی برسی و سالی پر از خیرو برکت شادی و خرمی و پویایی  داشته باشی .خداوند مهربان سونیای عزیم رو به خودت می سپارم تا در سال جدید بهترینها را برایش رقم بزنی . ودر پایان سونیای عزیزم دختر گلم پیشاپش سال نو مبارک .

24/12/1391

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

رعنا(مامان سیما سادات)
24 اسفند 91 18:33
سلام دوست گلم با خوندن مطالبت یاد سیما و کارهاش میوفتم خیلی از کارهاشون شبیه به همه.راستی عکسش چه با نمکه موهای طلایی و خوشگل .الهی که همیشه شاد باشید.پیشاپیش سال نو و عید نوروز رو بهتون تبریک می گم وامیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید.


ممونم خاله جون خیلی محبت دارید شما سال نو شما هم مبارک باشه ببوسید سیما جون رو
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
25 اسفند 91 0:25
سونیا جونم 4 سالگی و عید 92 پیشاپیش مبارککککککک


مرسییییییییی
نسیم-مامان آرتین
26 اسفند 91 9:36
وای چه دختر ناز وشیرین زبون ومهربونی
سونیا جونم سال نو مبارک ایشالا تو این سال جدید همیشه همیشه لبت خندون باشه و تو این روزهای شاد سال جدید تولدت رو هم جشن بگیری
عزیز دلم تولدت مبارک
راستی خوشگل خانم رفتی قم حرم حضرت معصومه ما رو هم فراموش نکنه




ممنونم مرسی سال نو شما هم مبارک باشه اونم به چشم حتما خاله جون
مامان آوا
26 اسفند 91 10:45
از دست این دخترهاااااااااااااااا با این کارهاشون ،مامانا باید چکار کنن. باید فقط و فقط قربونشون برن
سونیا خانم تولدت مبارک البته پیشاپیش


بله کار دیگه ای نمیشه کرد پس قربونشون میریم دیگه و ممنونم بابت تبریکتون
مامان دخمل
26 اسفند 91 10:49
ایشالا سال پربار و خوبی داشته باشین و سونیا خانم عید شما هم مبارک




ممنونم سال نو شما هم مبارک باشه
مامان تارا و باربد
26 اسفند 91 13:04
ای جانمممممممم دخمر بلا
پیشاپیش سال نو مبارک امیدوارم همه لحظه هاتون سرشار از شادی و آرامش باشه
راستی تولد 3 سالگی خانمی گل هم مبارک


خیلی مممنونم سال نو شما هم مبارک باشه
مامان آرین
27 اسفند 91 1:24
سلام سونیا جون.سال جدید و4سالگی شما گل زیبا رو پیشاپیش تبریک میگم امیدوارم در کنار خانواده گرامیت سالی توام با سلامتی وشادمانی پیش رو داشته باشی عزیزم.


ممنونم خاله جون شادکام باشید سال نو شما هم مبارک باشه
مامان آروین (مریم)
27 اسفند 91 7:24
پیشاپیش سال جدید رو به شما و خانواده محترمتان تبریک میگم . امیدوارم عیدی پر از خوشی و سالی پر از شادی داشته باشین ........

بسیار ممنونم سال نو شما هم مبارک باشه
علامه كوچولو
27 اسفند 91 8:32
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهرياري برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نيكو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقي، تخت عالي، بخت رام
سال نو مبارك


مرسی و همه ارزوهای خوب برای شما
نسیم-مامان آرتین
27 اسفند 91 9:25
تق تق فش فشه،فاصلمون کم بشه،هیزم ونفت وآتیش،دوست دارم خداییش،سیب زمینی به سیخه،عکس گلت به میخه، غماتو بیار فوتش کن، کینه داری شوتش کن، هوابهاری میشه،سرما فراری میشه،زردی ازت دور بشه،هر چی میخواهی جور بشه
پیشاپیش 4شنبه سوری ونوروز 92 مبارک
ایشالا سال شاد وخوبی رو در کنار هم داشته باشید


مرسی و همچنین بر شما هم مبارک باشه
مامان فتانه
27 اسفند 91 13:49
عزیزم 4 سالگیت پیشاپیش مبارک ....سال نومي شود.زمين نفسي دوباره مي كشد.برگ ها به رنگ در مي آيند و گل ها لبخند مي زند و پرنده هاي خسته بر مي گردند و دراين رويش سبز دوباره...من...تو...ما...كجا ايستاده اييم.سهم ما چيست؟..نقش ما چيست؟...پيوند ما در دوباره شدن با كيست؟...زمين سلامت مي كنيم و ابرها درودتان باد و ...سال نو مبارك ...چون هميشه اميدوار وسال نومبارك...


ممنونم سال نو شما هم مبارک باشه
مامان آرشيدا قند عسل
27 اسفند 91 14:32
قربون اون قلب مهربونت گلي خانوم بوس براي تو
پيشاپيش سال نوتون مبارك سالي پر از شادي و خوشي براتون آرزو دارم.


مرسی از محبتت خاله جون امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشید
مامان آوا
27 اسفند 91 23:17
رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید /
وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید
مکن زغصه شکایت که در طریق طلب /
به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید
ز روی ساقی مهوش گلی بچین امروز /
که گرد عارض بستان بنفشه دمید
بهار می گذرد دادگسترا دریاب /
که رفت موسم حافظ هنوز می نچشید
پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک باد. سونیا خانم ببوسین

ممنونم امیدوارم شما هم سال خوب و پر برکتی داشته باشید
مامان محمد و ساقی
27 اسفند 91 23:34
در لحظه اي که زيبا ترين ملودي ها ازآسمان جاري است به فردا گوش بسپار و دل انگيزترين موسيقي عالم را درياب ، آغاز سمفوني بهار مبارکباد
http://www.niniweblog.com/upl/mohammadsaghi/13635281665.jpg


سال نو شما هم مبارک و بسیار ممنونم بابت کارت تبریکتون خاله جون
امیر مهدی و عمی
27 اسفند 91 23:40
سلام مامانی خوبید
امیدوارم سالی سرشار از موفقیت پیش رو داشته باشید.


ممنونم انشاالله شما هم سال خوبی داشته باشید
مامان سحرناز
28 اسفند 91 7:47
سلام مامانی ...
بوی بارن بوی سبزه بوی خاک/شاخه های شسته باران خورده پاک/ آسمان آبی و ابر سپید / برگهای سبز بید / عطر نرگس رقص باد /نغمه ی شوق پرستو های شاد/نرم نرمک میرسد اینک بهار / خوش بحال روزگار.... پیشاپیش فرا رسیدن بهار بر شما مبارک


مرسی سال نوی شما هم مبارک باشه
نیلوفر
29 اسفند 91 1:06
______¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤---------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤-------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامی به گرمی خورشید---------------¤¤¤
_ ¤¤¤--¤¤¤------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--در سراشیبی که نامش زندکیست------------------------------¤¤¤
¤¤¤------باهمه بیگانگیها میروم------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤----------در سکوت سرد غمگین زمان------------------------------¤¤¤
¤¤¤--------------بی هدف بی یار و تنها میروم------------------------¤¤¤
_¤¤¤----------------در سراشیبی که نامش زندگیست------------¤¤¤
__¤¤¤------------------می روم شاید که در دشت بزرگ--------¤¤¤
____¤¤¤-------------------باز یابم آنچه را گم کرده ام--------¤¤¤
______¤¤¤------------------موفق باشی-----------------¤¤¤
_________¤¤¤------پیشاپیش نوروز---------¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤--مبارک باد--¤¤¤¤¤¤
_____________¤¤¤--------------------------¤¤¤
________________¤¤¤-------بای-----¤¤¤

منونم گلم سال نو شما هم مبارک باشه
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
29 اسفند 91 18:10
________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O ♥♥ ღღ سال نو مبارک
مامان یسنا
30 اسفند 91 10:04

لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید
رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نو مبارک . . .


سال نو شما هم مبارک باشه عزیزم
امیر مهدی و عمی
30 اسفند 91 23:03
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون
کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک



سال نو شما هم مبارک باشه سال خوبی داشته باشید
مامان ایمان
4 فروردین 92 1:14
¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
___|___|___|_____|___|___|___|___|__

سال نو مبارک.
ایشالله همیشه سالم و خوش باشین

به ماهم سر بزنید


ممنونم ای به چشم میاییم پیشتون