سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

ای دخترم تاج سرم

1391/12/15 12:21
1,385 بازدید
اشتراک گذاری
 
 پيامبر صلى‏ الله‏ عليه ‏و‏آله :
رَحِمَ اللّه‏ُ اَبَا البَناتِ، اَلبَناتُ مُبارَكاتٌ مُحَبِّباتٌ وَ البَنونَ مُبَشِّراتٌ وَ هُنَّ الباقياتُ الصّالِحاتُ؛

رحمت خدا بر پدرى كه داراى دخترانى است! دختران، با بركت و دوست داشتنى ‏اند و پسران، مژده آورند. دختران باقيات الصالحات (بازماندگان شايسته)اند.
 مستدرك الوسائل، ج 15، ص 115، ح 17700
 امام صادق عليه‏السلام :

اَلبَنونَ نَعيمٌ وَ البَناتُ حَسَناتٌ وَ اللّه‏ُ يَسألُ عَنِ النَّعيمِ ، وَ يُثيبُ عَلَى الحَسَناتِ ؛

پسران، نعمت‏ اند و دختران خوبى. خداوند ، از نعمت‏ها سؤال مى‏كند و به خوبى‏ها پاداش مى‏دهد .
كافى ، ج 6، ص 7، ح 12
 پيامبر صلى ‏الله ‏عليه‏ و‏آله :

اَلبَناتُ هُنَّ المُشفِقاتُ المُجَهِّزاتُ المُبارَكاتُ، مَن كانَت لَهُ ابنَةٌ واحِدَةٌ جَعَلَهَا اللّه‏ُ لَهُ سِترا مِنَ النّارِ، و مَن كانَت عِندَهُ ابنَتانِ اُدخِلَ الجَنَّةَ بِهِما، وَ مَن كانَت عِندَهُ ثَلاثُ بَناتٍ أو مِثلُهُنَّ مِنَ الخَواتِ وُضِعَ عَنهُ الجِهادُ وَ الصَّدَقَةُ ؛
دختران ، دلسوز ، مددكار و بابركت‏ اند . هر كس يك دختر داشته باشد ، خداوند ، او را پوششى از دوزخ قرار مى‏دهد و هر كس دو دختر داشته باشد ، به خاطر آن وارد بهشت مى‏شود و هر كس سه دختر يا مانند آن خواهر داشته باشد ، جهاد و صدقه از او برداشته مى‏شود .
كنز العمّال ، ح 45399

لحظه دیدارت عاشقی معنا شد

تپش قلبم گفت خودشه پیدا شد

خونه ی تنهایی پر شد از خوشبختی

با تو امروز من عاشق فردا شد

عطر دوست داشتن رو از نگاهت چیدم

طعم من شیرین شد رنگ من زیبا شد

تو شروع شادی و لحظه پایان غمی

نیمه ی گمشده ی من نه زیادی نه کمی

تو نگاهت به تموم آرزوهام میرسم

یه فرشته از بهشتی که تو سرنوشتمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان حلما
15 اسفند 91 11:58
مطالبتون عالي و جالب بود ممنون كه اين همه مطالب خوب در مورد دختران نوشتيد شما بهترينيد


خواهش می کنم امیدوارم لذت برده باشید
مامان ایلحان
15 اسفند 91 12:31
سلام،ممنون که به ما سر زدید.
نوشته هاتون عالی بود.
بازم به ما سر بزنین.


ممنونم از محبتتون چشم بازم پیشتون میاییم
مامان محمد و ساقی
15 اسفند 91 13:14
سلام عزیزم
ممنونم از اینکه اومدی.چه پست زیبایی گذاشتی.خیلی خوشم اومد


خواهش میکنم خوشحال شدم که بهمون سر زدید
بهاره مامان الینا
15 اسفند 91 13:54
ممنون از تبریکتون بابت 22 ماهگی النیا
دوست دارم عکس سونیا جون رو ببینیم چرا نمیذارید


خواهش میکنم انشاالله تبریک تولدش
ببوس الینا جون رو
انسیه
15 اسفند 91 13:55
لینکم کنید شماهم لینک شدید


ممنونم شما هم لینک شدید
مامان آروین-مریم
15 اسفند 91 14:06
امیدوارم دختر گلتون در پناه آقا امام زمان (عج) همیشه شاد و سلامت باشن .....


ممنونم خاله جون مرسی انشاالله آروین جون هم شاد و سلامت باشند
مرجان مامان آران
15 اسفند 91 14:31
سلام عزیزم مرسی که پیشمون اومدی

راستی چرا عکس دختر گلتونو نزاشتین


خواهش می کنم بازم میاییم پیشتون
مامان آوا
15 اسفند 91 20:05
سلام دوست خوبم
چه قشنگ وزیبا بود


ممنونم
مامان بهار
15 اسفند 91 23:05
ایشاا... خدا این دخترهای ناز و دوست داشتنی رو واسمون نگه داره!
و برکتشون رو تو زندگیمون بیشتر کنه
من که همیشه دوست داشتم بچه اولم حتما دختر باشه

همینطوره که شما میگید خدا رو شکر که به ارزوتون رسیدید
مامان پریسا
16 اسفند 91 2:57
سلام. نوشته هاتون خیلی قشنگ هستن. دست گلتون درد نکنه

ممنونم از لطفتون
مامان آرشيدا قند عسل
16 اسفند 91 8:06
چه جملات زيبايي مرسي عزيزم

خواهش میکنم
نسیم-مامان آرتین
16 اسفند 91 9:04
خوب حالا ما دختر نداریم باید چی کار کنیم
اما خداییش بچه ها هدیه خداهستن دختروپسر نداره


شما هم یدونه به دنیا بیارید دیگه وقت که زیاده خاله جون
مامان آوينا
16 اسفند 91 10:04
سونيا جونو ببوسيد
منم خداروشكر ميكنم و به خودم ميبالم كه دختر دارم
الهي كه همشون سالم و شاد باشن


مرسی از محببت خاله جون شما هم نازنین دخترتون رو ببوسید از طرف ما
مامان علی خوشتیپ
16 اسفند 91 10:44
چه حدیثهای زیبایی
منم دختر میخوام


خوب یکی بیار دیگه علی جون دیگه بزرگ شده الان وقتشه یک خواهرم داشته باشه
علامه كوچولو
17 اسفند 91 9:05
دختران واقعا رحمتند خدا اين رحمت الهي را براتون حفظ كنه


ممنونم خدا برای همه پدر و مادرها اولادشون رو حفظ کنه


مامان آندیا
17 اسفند 91 14:13
مرسی که بهمون سر زدین خاله جون جملاتت عالی بود بازم بیاین پیشمون


شما لطف داریم چشم بازم بهتون سر میزنیم
سمانه
18 اسفند 91 1:34
آدم احساس غرور میکنه این احادیث رو می خونه.
قربون همه دخترهای ناز برم من. یه داستان کوچولو، امیدوارم خوشتون بیاد:

اولین روز بعد از عروسی زن و شوهـر توافـق کردن که در را به روی هیچکــس باز نکنن...!
ابتدا پــــدر و مــادر پســـر آمـدن...
زن و شـوهر نگاهی به همدیگــر انداختن ...
اما چون از قبـل توافـــق کرده بودن هیچکـــــدام در را باز نکــردن...ساعتـی بعـــد پــدر و مـادر دختــر آمــدن...زن و شـوهر نگاهی به همدیگـر انداختن و اشـک در چشمـان زن جمع شد...و در این حال گفت نمیتـــونم ببینم که پــدر و مـادرم پشت در باشند و در را روشـون بـاز نــکنم...شوهـر چیزی نگفت و در را برویشـان گشود...اما این موضـوع را پیـش خـودش نگـه داشت...سـالها گـذشت و خـداوند به آنها چهار پسـر داد...پنجمیـن فرزنـدشان دختـر بود...برای تولـد این فرزنـد پــدر بسیار شـادی کرد و چنـد گوسفند را سر بریـد و میهمانی مفصلی داد...
مــردم متعجبـانه از او پرسیدنــد علـت اینهمه شادی و میهمانی دادن چیست...؟!
مـرد بسادگی جواب داد: چون این همـون کسیـه که در را برویـم باز میکنه...!


خدا نگهدار همه دخترهامون باشه که مایه فخر و مباهات ما هستند
مامان پریسا
19 اسفند 91 16:10
ممنون گلم.


خواهش می کنم بازم بهمون سر بزن
مامان ضحی
21 اسفند 91 11:39
سلام خانوم پست قشنگی گذاشتین خدا دخترتونو براتون نگه داره خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم. موفق باشید.


ممنونم از محبتتون منم خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم وبا افتخار لینکتون کردم حالا میام پیشتون و بهتون سر میزنم