سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 28 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

حال و هوای نوروز

1391/12/9 23:30
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام گرم به روی ماه دختر گلم  خوبی خوشی حال و احوالت چطوره مامان جونی قربونت برم شیرین زبون من. چی بگم  واز کجا بگم برات نمیدونم خوب حالا یک چیزهایی میگم دیگه عجله نکن. دیگه داریم ریزه ریزه به بهارو عید نوروز نزدیک میشم خوب ما هم مثل همه خانواده های دیگه داریم برنامه ریزی میکنیم برای نوروز 92 .پریشب داشتیم با بابایی صحبت میکردیم درمورد برنامه هامون و اینکه توی این ماه دوتا چک داریم که باید پاس بشن که شما یکدفعه گفتی پول من رو هم بدید دیگهچشم میخوام برم برای عید خرید بکنم. خریدهای من مونده بابایی گفت چشم پول خرید شما رو هم میدیدم خوب حالا چقدر بهت بدیم کافیه. شما هم گفتی یه میلون متفکر(یک میلیون تومان)دیگه. بابایی هم گفت باشه چی میخوای بخری .شما هم گفتی لباس دیگه. میخوام لباس بخرم؛ماشین بخرم,بعدشم گفتی مامان رفتیم خرید باید گوشی هم بخریم (آخه عشق گوشی این دختر ما)چشمک بعد ازاینکه حرفهامون رو زدیم گفتی مامان زنگ بزن به من زنگ بزنبه خاله منیر میخوام باهاش حرف بزنم برات شماره خاله رو گرفتم و بهش گفتم سونیا میخواد باهات حرف بزنه یک بیست دقیقه ای هم باخاله حرف زدی از خرید گفتی از جوجه هات گفتی (عزیزجون برات چهارتا جوجه گرفته بود که یکی شون حالش بد شده بود و بعدشم مرد)داشتی از هر دری حرف میزدی و تعریف میکردی که خاله بهت گفت سونیا بیا قم خرید کن گفتی نه همین جا میرم خرید می کنم تا بیام قم برسم پولام تموم میشه متفکر چند روز هم هست که همش میگی مامان بریم امام رضا من و بابایی بهت گفتیم اما م رضا باید بطلبه تا ما بریم زیارتش شما ازش بخواه که بطلبه بریم زیارتش .شما هم اومدی میگی باشه مامان به امام رضا زنگ میزنم  میگم .بهت میگم به چه شماره ای زنگ میزنی میگی به شماره 2910.برای خرید عیدت.بابایی یک مبلغی داد تا امروز عصر قرار هست برات بریم خرید کنیم اما شما دیروز ظهر گریه و غرولند راه انداخته بودی که باید الان بریم خرید دیروز سر ظهر من میخواستم بیام سرکار عمه هم اومده بود شما رو ببره خونه عزیز اما مگه میرفتی همش گریهگریه و داد و بیداد باید الان بریم خرید تا اینکه عمه بهت گفت فردا با هم میریم منم میخوام بیام خرید  و کلی هم بابا باهات حرف زد تا راضی شدی رفتی خونه عزیز شب رو هم همونجا موندی و نیومدی خونه حالا به امیدخدا قرار هست عصری با هم بریم خرید کنیم  انشاالله نتیجه خرید رو در پست بعدی برات میگذارم تا پست بعدی در پناه یزدان پاک .

8/12/1391

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان تاراو باربد
8 اسفند 91 12:48
به سلامتی از الان مبارک باشه خریداتون ایشالا به شادی بپوشد در ضمن حتما ماشین بخرید یادتون نره


خیلی ممنون سلامت باشید خاله جون شما هم زودی باید به فکر باشید مال شما که دوتاست بیشتر باید وقت بگزارید


مامان فتانه
8 اسفند 91 14:09
خانمی مرسی از اینکه به ما سر زدین ما شمارو لینکیدیم


خواهش میکنم ما هم شما رو لینک کردیم
مامان آوا
8 اسفند 91 19:44
آفرین به این سونیا که این قدر پول از باباش میخواد


ممنونم خاله خوب وظیفه من همینه دیگه پول بگیرم
مامان تارا
8 اسفند 91 22:02
ای جانم عسلک هم خبراز وضع بازار داره که یک میلیون خواسته دیگه


بله خاله من از همه چی خبر دارم مگه در عصر انفجار اطلاعات میشه از چیزی بی اطلاع موند


مامان تارا
8 اسفند 91 22:03
امیدوارم خریداتون رو انجام داده باشین ما که امروز یه دور دوساعته توشهر زدیم ولی چیزی که باب میلمون باشه رو هنوز نیافتیم


بله خاله یک چیزهای خریدیم
نسیم-مامان آرتین
9 اسفند 91 8:51
پیشاپیش خریدتون مبارک باشه راستی مامان جون رولان چند روز پیش جنس جدید آوره خواستی سر بزن اگه کفش هم میخواهی برو پاساژ آینه کفشای خیلی خیلی نازی آورده
نسیم-مامان آرتین
9 اسفند 91 8:52
پیشاپیش خریدتون مبارک باشه
راستی مامان جون رولان چند روز پیش جنس جدید آوره خواستی سر بزن
اگه کفش هم میخواهی برو پاساژ آینه کفشای خیلی خیلی نازی آورده


ممنونم خاله جون سلامت باشید


مامان فتانه
9 اسفند 91 16:12
عزیزم ما شما رو لینک کردیم ولی چون لینک هام زیاده توی ارشیو لینک ها میره


ممنونم ما هم لینکتون کردیم
الهه مامان یسنا
9 اسفند 91 20:42
جونم مبارک باشه نفس خریدات از همین الان دختر گلم میدونه چقدر همه چیز گرون شده که واسه خریداش یک میلیون پول خواسته. خوب خاله جون راست گفته برو قم خرید کن بهتره که!! منم بعضی خریدام رو قم انجام میدم خیلی حال میده فداش از طرف من یه عالمه بوسش کن .


ممنونم خاله جون بله میبینی این فسقل خانم هرچیزی رو میخواد باید زود براش تهیه بشه وگرنه انقدر میگه و میگه تا دیونه بکنه ادم رو
مامان ماهان
9 اسفند 91 22:22
سلام.مبارک باشه خریداتون ایشالله به شادی وسلامتی استفاده کنید.


ممنونم خاله جون محبت دارید
مامان فافا
10 اسفند 91 0:09
امیدوارم سونیای عزیزم از خریدهاش راضی باشه و بسلامتی بپوشه
مراقب بقیه جوجه ها باش.
من که جرات نمیکنم هیچ حیونی رو تو خونه بیارم
فاطمه زودی جونشو میگیره



ممنونم خاله .نه سونیا پارسال هم دوتا جوجه داشت که الان مرغ و خروس شدن برای خودشون حالا نوبت اینهاست
رها مامان راستین
10 اسفند 91 10:38
سلام خاله نمیدونستم همشهری هستیم تازه فهمیدم خوشحال شدم.مبارک باشه خریداتون ایشالله به سلامتی استفاده کنید
رها مامان راستین
10 اسفند 91 11:06
من فکر کردم شما زنجانی هستین آخه نسیم آدرس مغازه های زنجان رو داده بود؟اشتباهی شد
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
11 اسفند 91 0:36
انشاا... به مبارکی خدایی خرید کردن لذت داره مخصوصا دم عید سونیا جون هم خصلت زنانه اش گل کرده مامانی من نمی دونستم سونیا جون وبلاگ جدا داره اون یکی وبلاگتون چی شده خیلی مطالب آموزنده ای داشت


این همون وبلاگ قبلی سونیاست به علت اینکه برخی از اعضای نی نی وبلاگ ظرفیت تحمل مطالب طب اسلامی و سنتی رو نداشتند ودر نظراتشون و همچنین در پاسخ به سوالات اقدام به تهمت زدن و توهین به ما و مقدسات دینی و احادیث می کردند تصمیم گرفتیم در نی نی وبلاگ فعالیت نداشته باشیم و وبلاگمون رو حذف کردیم ولی با توجه به محبت ولطف بیش از حد دوستان دوباره به نی نی وبلاگ برگشتیم و فعلا مطالب طب سنتی نخواهیم داشت


مهتاب (مامان خانمی)
11 اسفند 91 12:32
منم مثل گل دخترت هوس امام رضا کردم انشاا... همه رو بطلبه آقا


انشاالله آقا هر دو تا مون رو بطلبه بریم زیارت اگر رفتید التماس دعا
مامان آرین
11 اسفند 91 23:29
سلام سونیا خانم گل.پیشاپیش خریدهای عیدت مباااارک انشاالله بسلامتی ازشون استفاده کنی گلم.قربونت برم که میخوای به امام رضا زنگ بزنی اگه قسمت شد رفتی زیارت مارو دعا کن با دل پاکت عسل خانم.


ممنونم خاله جونچشم اگر قسمت شد روی چشم ملتمس دعاییم خاله جون
مامان آرشيدا قند عسل
12 اسفند 91 8:55
ا وا !! خو ر است ميگه دخترم،پولشو بدين ديگه!! اي جانممممم فدات كه اينهمه برنامه ريزي كردي قربونت چه ماشيني ميخواي بخري كه يك ميلون هست؟ ميشه لطفا شمار ه امام حسين رو هم بهم بدي؟!!!!! قربونت خريدهات پيش پيش مباركككككككككككككككككككككك


بله سونیا خانم دوتا مدافع دیگه مثل خاله جونش داشته باشه بسه دیگه و ممنونم از محبتتون خاله شماره امام حسین هم چشم یافتم خبتون میکنم
مامان دخمل
12 اسفند 91 10:58
سلللللللللللللللللللللللللام
این سونیای ما رو اذیت نکنین ها و گرنه با من طرفین!
هرچی میخواد بذارین با 1 میلونش بخره دیگه!


چشم خاله جون ما هم پولش رو میدیم هم خرید براش میکنیم خیالتون راحت باشه