سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 28 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

چرا وبلاگ مینویسی؟

1391/12/6 22:01
2,039 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح به دعوت یکی از دوستان مامان نوژاجون  به یک مسابقه دعوت شدم چرا وبلاگ مینویسی البته این مسابقه فکر میکنم یک ماهی باشه که شروع شده ولی برای من دعوت نامه اش دیروز  اومد

منم امروز این پست رو گذاشتم

1- چون دوست دارم لحظه لحظه خاطرات دختر گلم رو ثبت کنم تا بعد ها ازخوندنشون لذت ببره وهمچنین خودم با مرورشون سرشار از شادی لذت بشم

2- چون بهم آرامش میده

3-قدرت نویسندگی رو در من بالا میبره و مهارتهای نوشتاری من رو تقویت میکنه

4- تجربیاتم رو بادیگران تقسیم میکنم و در کنارش ازتجربیات مادران دیگه استفاده میکنم و با استفاده از نظریات اونها نقطه نظرات و دیدگاهای جدیدی در زندگی عایدم میشه

5- دوستان زیادی رو پیدا میکنم و میتونم با عشق و انرژی که بهم میدن روز به روز زندگی بهتری رو تجربه کنم

6- تجربیاتی رو کسب میکنم که مخصوص فضای مجازی هست

7- وبلاگ نویسی هم خودش یک تبحری میخواد که اون رو کسب میکنم

8- فکر میکنم دارم وظیفه ای رو که برگردنم هست انجام مید

9- سرگرمی و آرامش 

 

6/12/1391

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
6 اسفند 91 15:21
مامانی امیدوتارم همیشه خاطرلات زیبا و خوب تو این دفتر خاطرات مجازی بنویسی.
ببوس سونیای عزیز رو.


ممنونم خاله جون شما هم روشاجون رو ازطرف ما ببوس
مامان فتانه
6 اسفند 91 16:11
ما اومدیم با کلی عکس تولد....منتظرییم


الان میایم پیشتون
مامان تارا
6 اسفند 91 19:14
سلام مامانی عزیز چه خوب شد برگشتین/ آخه یه دفعه چی شد همه چی بهم ریخت
امیدوارم که دیگه وبتون اینطوری نشه


ممنونم از محبتتون مشکل دیگه گاهی پیش میاد سعی میکنیم دیگه تکرار نشه
مامان آوا
6 اسفند 91 20:14
سلام خانمی ای به چشم ما هم این وبلاگتون رو لینک کردیم.ما به اون وبلاگ شما سر می زنیم.


ممنونم خانمی من لینکتون کردم و بهتون سر میزنم
مامان ماهان
6 اسفند 91 21:25
سلام مامان مهربون سونیا .ممنونم که من رو به این بازی دعوت کردین.شما دلایل زیادی برای وبلاگ نویسی گفتین که میشه گفت 90 درصدش مشترکه.
ولی با احترام میخواستم بگم توی این بازی شرکت نمیکنم.90 درصد دلایلش رو که شما گفتین.10 درصدش هم نگفته بمونه .اشکالی که نداره.
ببخشید و باز هم ممنونم.سونیای خوشکل و شیرین زبون رو ببوسید.


نه عزیزم هیچ ایراد نداره اجباری نیست اصلا من اسم کسانی رو که دعوتشون کردم پاک میکنم تا کسی توی رودر بایسسی قرار نگیره
الهه مامان یسنا
7 اسفند 91 0:24
سلام مامان سونیای عزیز. خوشحالم که دوباره به نی نی وبلاگ برگشتی نازنین. دوباره آدرس وبلاگت رو عوض میکنم به این آدرس جدیدت. ببوس دختر نازت رو


ممنونم دوست گلم عزیزم نیاز به تعویض لینک نیست همون ادرس قبلی رو داریم
مهتاب (مامان خانمی)
7 اسفند 91 12:15
سلام گلم خوبی خیلی گشتم تا پیدات کردم عزیزدلللللللللللل دوباره منو لینک میکنی گلم منتظرم
شما لینک من بودی عزیزم

سونیا جونم ببوس دلم براش تنگ شده دنبال عکسش گشتم توی پستها نبود . عسکشو بزار خانمی تا ببینمش


مرسی که دنبالمون گشتی چشم لینکتون میکنیم
مامان آروین-مریم
7 اسفند 91 15:58
سلام خوشحالم که برگشتین ....
امیدوارم همیشه موفق و موید باشین مخصوصا برای وبتون ......


ممنونم شما محبت دارید خانمی
مامان آرش
8 اسفند 91 1:09
سلام مامان سونیا مرسی که کامنت گذاشتی بازم آپ هستم و منتظر کامنتهای زیبات . . .


خواهش می کنم چشم بازم میاییم پیشتون

عزیزم ادرس نگذاشتی بیایم پیشتون
مامان آرین
11 اسفند 91 23:33
سلام مامان سونیا جون خوشحالم دوباره برگشتین.آدرس جدیدتون رو گذاشتم وبم.


ممنونم عزیزم ادرسمون همون قبلیه عوض نشده
asal
26 آبان 92 1:45
سلام مامان مهربون بیشتر مامانا دوست دارن قالب وبلاگاشون با عکس نی نی های خودشون باشه ، شما هم اگه دوست داری یه قالب وبلاگ اختصاصی با عکس نی نی خودت داشته باشی میتونی سفارش بدی قیمت قالب وبلاگ اختصاصی (فرقی نمیکنه / دوستونه - سه ستونه)10 هزار تومنه که یه بالابر اختصاصی هم با عکس نی نی تون به عنوان هدیه بهتون میدیم اگه خواستی خبرم کن تا برات طراحی کنم ادرس : webnegar1.mihanblog.com منتظرتم حتما بهمون سر بزن