سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

توپ بازی پر سرو صدا

1391/11/24 8:10
1,112 بازدید
اشتراک گذاری
         

سلام و صد تا سلام به روی ماه گل دخترم نمیدونم الان کجایی چند سالته و در چه حالی هستی که داری دل نوشته امروز مامانی یعنی 1391/11/24 رو میخونی اما هروقت وهرجا باشی بهترین ها رو برات آرزو میکنم وامیدوارم تندرست و شاد باشی چون شادی نازنین دخترم زیباترین لحظات رو برای من رقم میزنه تصمیم گرفتم دونه به دونه وریز ریز خاطراتت رو اینجا برات بنویسم چون حیفم میاد بعدها خاطرات شیرین این روها رو نداشته باشم و از لذت مرورش محروم بشم خوب جونم برای سونیای عزیزم بگه که دیشب حدود ساعت هفت و نیم بود که برای یک کار کوچولو میخواستم برم حیاط وقتی رفتم بیرون ودر رو بستم صدام کردی و گفتی مامان در رو نبند پرسیم برای چی گفتی منم میخوام بیام حیاط منم گفتم باشه بیا ولی در ساختمون رو ببند چون بابایی خوابیده هوا سرد میشه سرما میخوره بیا بیرون و در رو ببند شما هم گفتی باشه اومدی بیرون و در رو بستی وقتی کار تموم شد و خواستم برگردم برم توی ساختمون دیدم ایستادی جلوی در و توپم گرفتی دستت ونمیگذاشتی من برم تو وخواهش کردی که با هم توپ بازی کنیم انقدر شیرین زبونی که دلم نیومد بهت چشم نگم چون گفتی مامان قربونت برم الهی بیا یک کم با هم بازی کنیم مگر من میتونم با این مدل حرف زدن پیش شما استقامت کنم با این که هوا یک کوچولو سرد بود دلم نیومد لذت بازی رو ازت بگیرم و با هم یک ربعی رو بازی کردم انقدر جیغ و فریاد زدی و از ته دل شادی کردی که غرق در لذتم کردی دختر فکر کنم صدای فریادهای از سر شوقت تا هفت تا خونه از هرطرفمون رفت چون بابایی همیشه با سرو صدا راه انداختن ما توی حیاط مخالفه و من دیدم خیلی سرو صدا راه انداختی گفتم بسه دیگه بریم اما شما که تازه خوشت اومده بود و گرم شده بودی قبول نمیکردی که بازی رو تموم کنیم و بریم توی ساختمون منم دیدم چاره ای نیست تنهات گذاشتم و اومدم توی ساختمون شما هم دیدی تنها شدی اومدی داخل و در رو بستی یک لحظه خیلی دلم برات سوخت چون که نصف روز که من سرکارم و پیشت نیستم اون نصف روهم که هستم دنبال کارهای خونه وبقیه مسائل زندگی هستم وقت زیادی برات نمیگذارم شرمنده روی ماهت هستم مامانی انشاالله بتونم جبران کنم خوب مامان بقیه حرفام باشه برای پست های بعدی تابعد در پناه ایزد منان.

۲۴/۱۱/۱۳۹۱


 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)