سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 1 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

کهیر روی بدن سونیا

1391/12/5 7:09
888 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام مامانی خوبی نازگل مامانفرشته امروز میخوام برات بدونه مقدمه بگم صبح که از خواب بیدار شدیم گفتی مامان صبحونه بیار بخورم منم برات ارده عسل اوردم که بخوری از اونجا که شما عاشق نان بربری هستی ارده عسل نخوردی و شروع کردی به خوردن نان بربری خالی در همین حین متوجه شدم داری بدنت رو میخارونی نگاه کردم دیدم روی مچ دست و بالای زانوی پات کهیر زده و تو داری میخارونیشون و خوشحال شدم از اینکه ارده وعسل رو نخوردی چون ارده و عسل گرمه واگر میخوردی کهیرت بد تر میشد بعد که سفره رو جمع کردم تمام بدنت رو چک کردم ببینم دیگه کجای بدنت از این کهیر ها داره که دیدم یک کمی هم روی دلت هست زودی به بابایی گفتم که سونیا کهیر زده بگو چیکارش کنم خوب بشه چون بابایی توی طب سنتی سر رشته داره و منابع زیادی رو هم از طب سنتی مطالعه کرده و همیشه هم توی این زمینه در حال پژوهش و بر رسی هست سریع گفتش باید یک کم عرق کاسنی به بدنش بزنی و سریع عرق کاسنی آورد و به بدنت زدیم و به من گفت همه لباسهات رو از تنت دربیارم و خودشم رفت کمی سدر آورد و در آب ولرم حل کرد که حالت خمیری شکل به خودش گرفت و اون رو به تموم بدنت مالید و شما هم که تا حالا تجربه این کار رو نداشتیتعجب و از طرفی هم خیلی وسواس داری بدت اومدگریه و گفتی مامانی من رو حموم کن من رو ببر بشور و نگذاشتی که اون سدر به بدنت بمونه وکاش میذاشتی حداقل بیست دقیقه نیم ساعت روی بدنت بمونه خلاصه بابایی رفت حموم و وان رو پراز آب کرد و بردت حمومت کرد حالا رفتی حموم از خود راضیدیگه دل نمیکنی از آب بازی بیرون بیایی والبته این کار همیشگی شماست که دل از حموم نمیکنی و دلت میخواد یکی دوساعتی بمونی و شالاپ شلوپ آب بازی کنی خلاصه با هر تلاشی که بود از حموم آوردیمت و لباسهات رو تنت کردیم بعدشم یک کم خیار بهت دام بخوری که زودی خوب بشی خدا رو شکر که از حموم اومدی بیرون دیگه هیچ اثری از کهیر ها نبود و بابایی موفق شد جلوی پیشرفت کهیر رو بگیره ودر جا متوقفش کرد خدا رو شکر که بابایی همیشه کنار مون هست و حمایت مون میکنه و توی همه مشکلات راهنماییمون میکنه چون خدایش من به غیر اینکه برت دارم ببرم دکتر و چندتا شربت و آمپول بگیرم که هزار تا عوارض جانبی داره کار دیگه ای بلد نبودم پس خدا رو شکر که بابایی کنارمون هست و باید شکر خدای مهربون رو به جا بیارم که نعماتی مثل شما خانم طلا و بابایی مهربون رو به من داده الهی هزاران مرتبه شکرت خودت عزیزانم رو در پناهت حفظ کن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)