سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

شیرین زبون مامان

1390/10/29 9:10
822 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم امروز میخوام یک کوچولو از شیرین زبونیهای قشنگت برات بگم چند روزی هست که شما رو از شیر گرفتم و غذا خوردنت بهتر شده میوه که اصلا نمیخوردی حالا کمی میخوری البته بیشتر بهانه میگیری تا بخوای بخوری مثلا میگی مامان پورتالاخ بوخورم (پرتقال بخورم) پرتقال که آورم میگی پور تالاخ پوست بکنم (پرتقال برام پوست بکن )پرتقال رو که پوست کردم برات که بخوری میگی مامان پورتالاخ بوخورم خپه میشی(پرتقال بخورم خفه میشم)اخه چند بار پرتقال پریده توی گلوت و جیگرم ترسیده و فکر میکنه هر بار پرتقال بخوره خفه میشه پرتقال رو که یک پره کوچولو خوردی میگی مامان انار دون بکنم (مامان برام انار دون بکن) انار رو میاری منم برات بعد از شستنش دون میکنم شما میگی زحمت کشیدی مامان (دست درد نکنه زحمت کشیدی و برام انار دون کردی) دوتا قاشق کوچولو از انار رو میخوری بقیه رو پخش میکنی توی کل خونه( با اینکه زیرت یدونه روفرشی مخصوص میندازم )بعدش میری بازی دوباره بعد یک ربع نیم ساعت میگی مامان خیار بو خورم(مامان برام خیار بیار بخورم)خیار رو که برات آوردم شستم و پوست کندم میگی مامان نمک بزنم(نمک بزن برام)نمک که زدم بهت دادم یک گاز میزنی میخوری وبقیه رو مثل موش با دندونهای کوچولوت تکه تکه میکنی پخشش میکنی روی زمین و میری دنبال بازیت میوه خوردنت همیشه همینطوریه یعنی از هر چیزی به اندازه یک دونه موش کوچولو میخوری و بقه رو هم زحمت میکشی پخش میکنی توی کل خونه تا مامانی بیکار نباشه دائم راه بره و گل کاریهای شما رو از زمین جمع بکنه انشاالله که همیشه سالم و شاد باشی و گل بکاری مامانی هم بدونه منت جمعش بکنه عزیز دلم فدات بشه مامانی

29/10/1390

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه کوچولو
31 مرداد 92 20:11
سلام چه جالب. سونیا دقیقا یک روز از دختر من بزرگتره. فاطمه کوچولوی من هم 10 فروردین 89 به دنیا اومد خدا براتون حفظش کنه