سونیا سونیا ، تا این لحظه: 14 سال و 28 روز سن داره

همه زندگی من سونیا

سونیای خوشگلم عشق مامانی

1390/10/8 9:12
783 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم در تاریخ 1389/1/9 در ساعت 4:20 عصرروز دوشنبه چشمهای قشنگش رو به این دنیا باز کرد و با اومدنش شادی و گرما و حرارت رو به همراه آورداز این تاریخ مامانی تصمیم گرفت خاطرات دخترگلش رو اینجا ثبت کنه تا وقتی بزرگ شد اونها رو بهش تقدیم کنه تا دخمل مامان روزهایی رو که به خاطر نمیاره بدونه که چیکارا میکرده و چه اتفاقاتی براش افتاده .تقدیم به سونیای عزیزم .مامان و بابا عاشقت هستند و خیلی دوست دارند بهترینها رو برات ارزو میکنم عزیز دلم .

شروع  کاروبلاگت در تاریخ 8/10/1390

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بهراد
21 اسفند 91 7:42
عزيزم سلام من توي لينك دوستان اسم بهراد رو نديدم در صورتي كه من شما رو لينك كردم يعني ما رو قابل ندونستين(شوخي كردم) عزيز توي پيام قبلي هم نوشتم چرا عكسي از دخترت نديدم جاي سئوال برام داره(فضولي)


وای خاله جون معذرت ادرست رو نداشتم وجازه لینک کردنتون رو هم همینطور خوب حالا هم لینکتون کردم هم میام پیشتون و بهتون سر میزنم